• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:42 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde zijn kneep in mijn hand en ik wreef zachtjes over zijn rug van zijn hand heen. Ik glimlachte zwak naar hem om zo hem te gerustellen. Na een tijdje kwam de dokter met een andere dokter en ze keken met ernstig aan, waarnaar ze beiden voor ons ging zitten. 'Blaine, we willen je meer onderzoeken. We hebben een vermoeden dat je een S-syndroom hebt. Dat betekent dat je iets hebt met je spieren. We weten nog niet wat, daarom willen we je onderzoeken' zegt de dokter en kijkt de andere dokter aan. Die begon te praten. 'Het is voor nu niet ernstigs, maar we kunnen dat niet vaststellen, we moeten inderdaad, wat mijn collega vertelt je onderzoeken' zegt hij en kijkt ons aan. Ik kijk naar Kurt en dan naar de dokters. Ik weet niet wat ik moet zeggen..


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Bij het eerste enge gedeelte, keek ik eerst gefascineerd naar het scherm, maar toen het echt te erg werd, draaide ik mijn hoofd een klein beetje weg.
    De geluiden die ik hoorde, bezorgden me kriebels. "Is het voorbij?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Niet echt' grinnik ik.
    Ik sla een arm lichtjes om haar schouders, 'ben je nu al bang? Dit is pas het begin.' grinnik ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik wachtte gespannen af en wanneer de geluiden minder waren, deed ik toch een poging om weer naar het scherm te kijken.
    "Pas het begin?" Mompelde ik lachend. "Hoe erg wordt het dan?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik voelde tranen prikken achter mijn ogen, wat als het wel ernstig was? Ik wist geen woorden uit te brengen en keek de dokters aan. Ik liet me niet te snel afschepen, ik wilde nú duidelijkheid. Ik wilde dat Blaine veilig en gezond was. 'Word hij nu meteen onderzocht?' vroeg ik aan de dokters. Hoe sneller, hoe beter..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Afgehakte hoofden, geesten van de vermoorde mensen, dat creepy kind dat telkens komt gillen, veel bloed en open wonden' grijns ik.
    Ik kijk haar aan.
    'Misschien zie je wat ingewanden uitpuilen' grinnik ik.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik keek hem aan alsof hij net een erge misdaad had bekend.
    "Meen je dat?" Vroeg ik met grote ogen en lachte. "Allemaal jou schuld, ik trakteer nooit iemand meer op films."
    Lachend kroop ik wat dichter naar hem toe. "Je zou me beschermen, toch?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik keek naar Kurt en keek naar de dokters. 'We willen nu hem onderzoeken, ja. Hoe sneller, hoe meer duidelijkheid is, wat hij heeft' zegt de dokter knikkend en kijkt mij aan. 'We gaan naar de MRI, die kijkt in hersenen, wat hij doet aan bewegingen door geven aan de zenuwen van de spieren. Later gaan we naar de CT scan om je botten en spieren te kijken, wat je hebt' zegt hij vervolgens. 'Blaine, dan willen we nu beginnen' waarnaar hij me helpt met staan. 'De andere dokter zorgt voor Kurt en hij geeft meer uitleg aan hem' zegt hij gerustellend aan mij en loopt met mij weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Natuurlijk' lach ik, en sla mijn arm weer om haar heen.
    'Ben ik toch verplicht' grijns ik.


    El Diablo.

    Quinn

    "Als je dat maar weet," Lachte ik en keek verder naar de film.
    Bij het tweede enge stuk van de film, trok ik mijn neus wat op, maar slaagde er in om toch te blijven kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Moet even eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik lach wat, en zak wat onderuit.
    'Nog steeds niet het ergste' grinnik ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik slikte toen hij mee werd genomen, een andere dokter bleef bij me en begon een heel verhaal te vertellen over de scans. Ik luisterde er met een halfoor na. Ik wilde gewoon bij Blaine zijn.. zijn hand vasthouden, hem steunen zoals hij mij steunde.. Maar ik zou alleen maar het onderzoek in de weg lopen. Ik knikte af en toe maar, zodat de dokter niet door had dat ik niet luisterde. Het kon me niets schelen hoe die scans in elkaar zaten. Ik wilde gewoon dat Blaine gezond was. Na een tijdje besef ik dat de dokter stil was, en dat had ik niet eens door. 'Jongen, kan ik iets voor je halen?' vroeg de dokter met een meelevende blik. Ik schudde mijn hoofd en ik bleef voor me uit staren. Hopelijk was het niets ernstigs..

    [Smakelijk, ik ben zelf ook even eten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Intussen was ik in slaap gevallen, maar ik werd zacht wakker geschud.
    Ik keek op, en zag een zuster.
    'Ze is wakker' zegt ze zacht.
    Ik knik, en sta meteen op.
    Ik loop de kamer in, en zie haar vaagjes naar voren kijken.
    Ik bel Kurt..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik ga echt spijt krijgen," Grinnikte ik. "Wanneer komt het ergste? Dan ben ik voorbereid."
    Ik keek lachend naar hem op en merkte nu pas dat zijn arm om me heen lag.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.