• Hoi hoi,
    ik ben heel slecht in covers maken voor mijn verhaal.
    Dus ik heb jullie hulp nodig.
    Het verhaal gaat over een middeleeuwse meisje van koninklijke bloede en een hertog jongen die verloofd zijn.
    Zijn verloofde Katherine verdwijnt en word later gewond terug gevonden, Katherine blijkt een vampier te zijn.

    Katherine heeft zwart lang krullend haar en blauwe ogen, ze is ook bleek.
    Lodovico heeft bruin haar dat tot zijn schouders komt en bruine ogen.
    Ik zou het leuk vinden als er een raaf in voor komt als het lukt en mooi is. Deze tekst hoort er, je mag hem van mij betreft een beetje aanpassen.
    when the sun goes down, the darkness comes,
    the raves are siting on the roves then the will come



    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:22 ]

    Ik zal er over een paar uur mee aan de slag gaan.
    Ga nu eerst even slapen ;)


    Credendo Vides

    Het was erg mooilijk om goede plaatjes te vinden, maar hier heb ik 2 probeersels. Ik kan dingen aanpassen als je dat wilt



    En met de tekst die er op moet is het dan niet: then they will come?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hier mijn probeersel ^^
    hopelijk vind je hem leuk, zo niet, dan hoor ik het ook graag, dan kan ik hem nog veranderen.


    Credendo Vides

    Wow .., mooi zeg!
    Ik kan dat echt niet!
    Welk programma gebruiken jullie?


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx
    Wow .., mooi zeg!
    Ik kan dat echt niet!
    Welk programma gebruiken jullie?



    Ik gebruik GIMP 2. Deze story heeft iemand geschreven met tips voor het gebruik ervan.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    xShadowGirlx schreef:
    Wow .., mooi zeg!
    Ik kan dat echt niet!
    Welk programma gebruiken jullie?


    Ik gebruik GIMP, is gratis en als je de basics doorhebt makkelijk te gebruiken :]


    Credendo Vides


    Nog wat geprobeerd...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Wow ze zijn allemaal kei mooi:D
    dit gaat nog moeilijk worden.

    Voor deze deel van Black Raven heb ik de cover van Yuliette gekozen, als er ook nog een deel 2 is zal ik hieruit een andere cover uit kiezen:)

    Sakura1994 schreef:
    Voor deze deel van Black Raven heb ik de cover van Yuliette gekozen, als er ook nog een deel 2 is zal ik hieruit een andere cover uit kiezen:)

    Dankje :)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 12:47 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk