• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ahaha omg er stond net een reactie met 2 nieuwe "bewijsstukken" en die is gedelete. ahahaha


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Geller schreef:
    (...)
    't is net een bangalijst he, zo eng. haha

    Dames en heren, de forum versie van een bangalijst.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ben ik de enige die - die foto's wèl geloofd? :'3


    Let it come and let it be

    Ik heb net een nieuw bericht gehad... Damn, het lijkt PLL wel.


    Your make-up is terrible

    Morgue schreef:

    Dit kreeg ik, Mods, you're fucked. (cat) There's a traitor in the bunch.

    Ik kreeg hem ook, the fuck.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2012 - 21:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry, maar ik begrijp wel waarom iedereen nu pist is die op die lijst staat. Het klinkt namelijk heel geloofwaardig wat er achter sommige namen staan en gewoon het feit dat er mensen op de lijst staan die zich niet hebben aangemeld, maakt het nog geloofwaardiger.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Combustible schreef:
    Ben ik de enige die - die foto's wèl geloofd? :'3

    Ik denk niet dat het nog te ontkennen valt. I'm convinced. Zoveel photoshoppen kán toch niet?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:52 ]

    Echt weetje, geef gewoon verdorie toe dat je een lijst hebt gemaakt ja? Oke, jullie waren sceptisch, we zullen er wel over raken. Maar die leugens van jullie maken jullie niet erg geloofwaardiger in de toekomst!


    Olive

    Lieve mods, we weten allemaal hoe het zit, dus bij deze, als jullie gewoon toegeven is het klaar.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Ben ik de enige die - die foto's wèl geloofd? :'3


    Ik geloof ze ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Degene die met al het "bewijs" komen, maken zich nu wel het verdachtst. ^^" Just so you know. But okay guys, its great to know youre good with photoshop. Wonderful to know.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Even serieus mensen, ik zie de hele tijd die foto's 3seconden en dan BAM reactie verwijderd. Dus dan is het sws waar want als het niet waar was, waarom zouden we het dan niet mogen zien als het toch vals is?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dus wie kreeg die screenshot allemaal toegestuurd? Ik snap het niet meer hoor?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ^Wat sommige mensen dus kregen, ja ik doe er een schepje bovenop (cat)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 juni 2012 - 21:53 ]


    Let it come and let it be

    Luister, we weten allemaal dat er mensen zijn die nooit mod worden. Dus jullie ontkennen dat die lijst fake is maar ik geloof gewoon dat hij wel bestaat.


    "Ignite, my love. Ignite."