• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oké ik weet 2 dingen zeker
    1) Ik ga nu weg en als ik straks terugkom, zit ik 2 topics achter.
    2) Ik bewaar die PB's voor eeuwig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    Oké ik weet 2 dingen zeker
    1) Ik ga nu weg en als ik straks terugkom, zit ik 2 topics achter.
    2) Ik bewaar die PB's voor eeuwig.


    Haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, gelukkig dat een aantal van die mensen zich niet eens ingeschreven hebben hé. :Y)


    Ik had er ook bijgezet dat dat niet voor iedereen gold, maar daar dacht ik te laat aan. Het is ook niet als offence bedoelt, maar vooralsnog vind ik het persoonlijk gewoon overkomen als crap.


    Til hug og blod.

    Biologist schreef:
    (...)

    Haha!


    Ik durf ervoor te wedden dat het zo gaat zijn. En die PB's tja, die moet ik gewoon houden.^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat je te nieuw bent... Voor zover ik weet staan er alleen users op die al een tijdje lid zijn. Vandaar dat jij er niet op staat, Nancy. Of je dénkt gewoon dat je te geweldig bent, dat is ook nog een grote.


    Dat klopt, ik ben ook nog vrij nieuw, bijna 4 maanden. Ik had niet verwacht om Mod te worden of erop te staan, maar you never know. De een ervaart dingen anders dan de ander. But, ik weet niet wie er op de lijst precies staan, maar van degene die ik weet heb ik niet zo'n slecht beeld - totaal niet - zoals degene die de printscreen heeft gefaked.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ik ben al jaren lid. En misschien voel ik mezelf gewoon te groot, maar vooralsnog vind ik het een bullshit lijst. Al bewijzen een aantal nu wel dat het maar goed is dat ze niet gekozen zijn, sinds ze nu ook een groot drama maken ervan.:Y)

    Niet allemaal, dus niet boos worden op me. Just saying.(joehoe)


    HEY! IK WAS EEN GOEIE MOD GEWEEST!

    Alwin 2012! ALWIN 2012!



    Nee, maar in alle serieusheid, I am still calling shenanigans. Dit is niet iets voor de mods.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ik had er ook bijgezet dat dat niet voor iedereen gold, maar daar dacht ik te laat aan. Het is ook niet als offence bedoelt, maar vooralsnog vind ik het persoonlijk gewoon overkomen als crap.


    Nou ik weet het niet voor de rest... Maar wat er bij mij staat klopt aardig met wat de mods over mij horen te denken. En wat ze erbij verzinnen vanwege andere gebeurtenissen. En mijn stukje is het langst, dat zou betekenen dat er een user is die mij haat. (cat) Goed, dat is een mogelijkheid als ik het bedenk haha.


    Your make-up is terrible

    Halissa schreef:
    (...)

    Ik durf ervoor te wedden dat het zo gaat zijn. En die PB's tja, die moet ik gewoon houden.^^


    Ik ook, dit is zo'n sensatie. (Lol. :'D)
    En zoiets moet je inderdaad bewaren. En mijn sturen. (wbw)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mag ik trouwens weten waarom de moderators zouden liegen? Of waarom mijn beste vriendin van 4 jaar tegen mij persoonlijk zou liegen over dit? It simply doesn't make sense. En het is heel irritant, niet alleen voor mij maar waarschijnlijk zeker voor de moderators die nu aangevallen worden, dat jullie er nu een enorm fuckiing drama van maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou ik weet het niet voor de rest... Maar wat er bij mij staat klopt aardig met wat de mods over mij horen te denken. En wat ze erbij verzinnen vanwege andere gebeurtenissen. En mijn stukje is het langst, dat zou betekenen dat er een user is die mij haat. (cat) Goed, dat is een mogelijkheid als ik het bedenk haha.


    In dat geval zou ik een begrip zijn. De enige uitleg die bij mij staat is "Alwin"

    Hoe awesome zou dat zijn? In plaats van chaos te stichten ga je Alwin stichten!


    quidquid excusatio prandium pro

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik ook, dit is zo'n sensatie. (Lol. :'D)
    En zoiets moet je inderdaad bewaren. En mijn sturen. (wbw)


    Jep, vervelen doe je je hier vanavond zeker niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geniaal hoe 'Gaby's vrienden' op de lijst staan. History much? Je kunt geen mensen straffen omdat ze vrienden waren met een gebande user en om dat allemaal te photoshoppen.. dan moet je wel héél veel vrije tijd hebben.

    Wat stond er over mij? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kan tegenwoordig echt heel erg veel faken.
    Dit is gewoon nep, de mods gaan heus niet liegen.

    Volgens mij heeft diegene die dit gemaakt heeft, wel tijd nodig om die 'printscreens' te maken en nieuwe accounts aan te maken.