• De stelling van deze week luidt:
    Een kind mag zich niet bemoeien met de relaties van volwassenen, bijvoorbeeld je ouders.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens maar alleen als het echt invloed heeft op zijn leven. Voor de rest, volledig eens :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oneens.


    -

    Advies geven is nooit mis, lijkt me.
    Maar verder kun je je er maar beter buiten houden, sowieso is het niet goed om je met relaties te bemoeien, behalve als je er zelf veel te maken mee hebt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oneens, maar het moet natuurlijk niet uit de hand lopen. Natuurlijk mag een kind het zeggen als hij vindt dat het tussen zijn ouders echt niet meer gaat, maar als de ouders duidelijk maken dat ze liever niet hebben dat het kind zich ermee bemoeid moet deze dat accepteren en zijn ouders de kans geven om het zelf op te lossen. Ik heb zelf vaak genoeg meegemaakt dat als je je met iemands relatie gaat bemoeien dat niet een erg positief effect heeft op jouw eigen relatie met de persoon in kwestie, dus daarom vind ik dat je als kind toch wel erg goed na moet denken voordat je je ermee bemoeid.
    Maar over het algemeen zijn dingen in dit soort situaties niet iets wat het kind aangaat en kan deze zich er beter buiten houden.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oneens. Zonder mij zouden mijn ouders elkaar allang af hebben gemaakt bij één van hun onnuttige en irritante ruzies.


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    Oneens. Zonder mij zouden mijn ouders elkaar allang af hebben gemaakt bij één van hun onnuttige en irritante ruzies.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Freerunner schreef:
    Advies geven is nooit mis, lijkt me.
    Maar verder kun je je er maar beter buiten houden, sowieso is het niet goed om je met relaties te bemoeien, behalve als je er zelf veel te maken mee hebt.


    26 - 02 - '16

    Oneens.


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    Oneens.

    Dat hangt er vanaf. De relatie van je ouders is belangrijk voor je eigen leven, dus is het ook jouw zaak. Je moet niet je zin blijven doordrijven, maar het is volgens mij niet zo dat je je er helemaal buiten moet houden. Relaties van mensen die wat verder weg van je staan moet je op zijn beloop laten, want daar heb jij niets mee te maken. Maar sowieso, ik vind niet dat volwassenen dat wel zouden moeten doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eens. Niemand hoort zich met andermans relatie te bemoeien. Zowel kinderen niet met een relatie van volwassenen als volwassenen met een relatie van kinderen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ze zullen toch niet luisteren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik denk dat een mening geven altijd mag.


    Your make-up is terrible

    Oneens.
    Tenzij het natuurlijk uit de hand loopt. Dan moet ook iemand anders ingrijpen. Want de relatie van de ouders , is ook voor het kind zelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Belikov schreef:
    Oneens. Zonder mij zouden mijn ouders elkaar allang af hebben gemaakt bij één van hun onnuttige en irritante ruzies.


    El Diablo.