• De stelling van deze week luidt:
    Een kind mag zich niet bemoeien met de relaties van volwassenen, bijvoorbeeld je ouders.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als mij ouders ruzie hebben bemoei ik er echt niet mee. Maar als het om mij gaat dan zeg ik er wat van. En soms als ze ruzie hebben zeg ik er soms iets van maar ik laat ze het lekker alijd zelf uitzoeken omdat het hun zaak is en niet de mijne.

    Freerunner schreef:
    Advies geven is nooit mis, lijkt me.
    Maar verder kun je je er maar beter buiten houden, sowieso is het niet goed om je met relaties te bemoeien, behalve als je er zelf veel te maken mee hebt.


    Tijd voor koffie.

    Eens, want als je niet wilt dat mensen er iets over zeggen dan moet je dat ook duidelijk kunnen maken.


    Are you happy? Huh?

    Oneens. Je mag best je mening geven, maar je kunt geen keuzes voor iemand anders maken.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    oneens, als ze steeds ruzie maken of zo lijkt het me vreselijk om niks te kunnen doen straks gaan ze scheiden en dat is niet leuk voor kinderen..


    If you was all I have, what do I have now?

    xAngelGirlx schreef:
    Oneens. Je mag best je mening geven, maar je kunt geen keuzes voor iemand anders maken.


    “Things never happen the same way twice.”

    Jaqen schreef:
    De stelling van deze week luidt:
    Een kind mag zich niet bemoeien met de relaties van volwassenen, bijvoorbeeld je ouders.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    oneens !! komaan het zijn je ouders!En waarheid komt uit de kindermond!
    xxx


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Belikov schreef:
    Oneens. Zonder mij zouden mijn ouders elkaar allang af hebben gemaakt bij één van hun onnuttige en irritante ruzies.

    same over here.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Oneens. Uiteindelijk krijgt elk kind ermee te maken -kijk maar naar mij-.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oneens.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Oneens. M'n ouders zijn gescheiden en ik woon bij mijn moeder. Als zij een nieuwe relatie krijgt en het wordt serieus, vindt ze het belangrijk dat ik de man in kwestie ook aardig vindt. In die gevallen vind ik dat het mag, omdat het ook invloed heeft op je eigen leven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik ben voor vrije meningsuiting, maar aan de andere kant is een relatie iets waar niemand zich mee hoort te moeien, tenzij deze effect heeft op je eigen leven.
    een beetje eens en oneens dus :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens (:

    een mening mag, maar ermee moeien dat ze gaan zeggen wat ze moeten doen, dat loopt nooit goed. Kinderen weten niet wat die ouders samen hebben meegemaakt, dus zij kunnen er niet over oordelen. Ook niet omdat ze niet weten hoe het is om in een relatie te zijn met kinderen en huis etc.

    dus, EENS


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Oneens,
    ik ga daar geen reden voor geven, een kind heeft altijd wat te zeggen in de relatie van zijn ouders. punt.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.