• De stelling van deze week luidt:
    Een kind mag zich niet bemoeien met de relaties van volwassenen, bijvoorbeeld je ouders.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens/oneens.
    Soms is het wel nodig dat een kind tussen beide komt. Je kent het gezegde ; de waarheid komt uit de kindermond. Ja, maar als de ouders liever niet hebben dat hun kinderen zich niet bemoeien, dan kunnen de kinderen niet veel doen...


    If it is meant to be, it will be !

    Ligt eraan wat je onder bemoeien verstaat.


    Intersectional feminist

    Oneens


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Oneens


    Bowties are cool

    Het ligt er aan op welke manier.


    Life is hard and then we die

    Uh dag, als mijn ouders ruzie hebben zeg ik er wat van als het om iets onzinnigs gaat.
    Het ligt wel aan de situatie natuurlijk, soms kan je je er maar beter niet mee bemoeien :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oneens.
    Maar er is wel een limiet in het bemoeien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    oneens


    karma is only a bitch if you are i'll always shine

    Ouders ja. Maar dat ligt er aan tot hoever je je gaat bemoeien.
    Andere oudere mensen, zoals ooms en tantes enz., nee. Daar hoor je je niet mee te bemoeien. Met je ouders heb je nog een hechtere band, en ben je er deel van, maar bij de andere speel je slechts een kleine bijrol

    oneens de mening van het helle gezin telt,iedereen mag wat zeggen in de familie of zijn mening geven over iets.

    Oneens, tuurlijk mag een kind zich wel, in beperkte maten, bemoeien met de relatie van de ouders. Het gaat ook om het leven van het kind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja wat versta je onder kind. :')


    -

    Je mag op zich wel je mening geven, maar verder moet je er dus niet mee bemoeien. Eens.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:08 ]


    "I want to be a bird so I can shit on your head <3~"

    oneens, bij vreemden is het een ander verhaal, maar een kind mag en kan zich best bemoeien met de relatie van zijn/haar ouders. Natuurlijk een kind kan te ver gaan, maar de relatie van de ouders betekent veel, als ze een knipperlicht relatie hebben dan is het hoogstwaarschijnlijk dat het kind dat ook krijgt. Dit geldt natuurlijk niet voor alle kinderen, maar mensen onderschatten de mening van kinderen. Zij/Wij hebben een perspectief dat eerlijk is. Niet zoals veel volwassenen, om er beter van te worden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:35 ]


    “I don’t know the key to success, but the key to failure is trying to please everyone.”

    eens en oneens, je moet je niet er mee bemoeien, maar als het invloed op je heeft (bijv. ouders die elkaar de hele tijd uitschelden) mag je (van mij) best zeggen dat jij (en je broertjes en zusjes) het niet leuk vinden...


    'Follow you're heart he's the only one who can tell you the right way.' 'Let nobody change you, you're perfect!'