• De stelling van deze week luidt:
    Een kind mag zich niet bemoeien met de relaties van volwassenen, bijvoorbeeld je ouders.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Gewoon omdat het tussen sommige ouders gewoon nodig is.

    Oneens. Als de relatie het leven van een kind beïnvloedt, heeft het kind altijd het recht om zich daarmee te bemoeien in mijn ogen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oneens, een kind mag zich gerust bemoeien met de relatie tussen zijn/haar ouders.
    Als ik er niet was geweest waren mijn ouders hoogst waarschijnlijk al lang uit elkaar, terwijl je nog goed kan zien dat ze van elkaar houden.


    The artist is the kid that survived.

    Freerunner schreef:
    Advies geven is nooit mis, lijkt me.
    Maar verder kun je je er maar beter buiten houden, sowieso is het niet goed om je met relaties te bemoeien, behalve als je er zelf veel te maken mee hebt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    oneens


    I Love You

    Totaal me oneens. Als hun ouders nou bijvoorbeeld op het punt staan om te scheiden, dan kan het het kind heel erg zeer gaan doen. Een kind mag altijd zijn meningen inbrengen.


    This is me.

    Oneens. Je hebt er als kind gewoon ontzettend veel mee te maken en in bepaalde gevallen heb je er ook gewoon echt last van. Een kind hoeft niet over zich heen te laten lopen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oneens, bij de ouders al zeker. De relatie van de ouders heeft direct invloed op het kind. Wel vind ik dat jongere broertjes en zusjes zich niet teveel moeten bemoeien met de realties van oudere broers of zussen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Freerunner schreef:
    Advies geven is nooit mis, lijkt me.
    Maar verder kun je je er maar beter buiten houden, sowieso is het niet goed om je met relaties te bemoeien, behalve als je er zelf veel te maken mee hebt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oneens. Het is alleen de vraag of die mensen je mening accepteren of je advies opvolgen. Dat is namelijk hun keuze, maar ik vind wel dat er niks is met het uitdrukken van je mening. Zolang het netjes blijft.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:49 ]


    Simple, but effective.

    Oneens.

    Mijn moeder en stiefvader hadden elkaar niet eens ontmoet zonder mij :') Ik ben dus deels oneens, maar ik vind wel dat een relatie tussen twee personen moet blijven.


    To love is to destroy.

    Mercurial schreef:
    Oneens. Als de relatie het leven van een kind beïnvloedt, heeft het kind altijd het recht om zich daarmee te bemoeien in mijn ogen.


    †

    Mercurial schreef:
    Oneens. Als de relatie het leven van een kind beïnvloedt, heeft het kind altijd het recht om zich daarmee te bemoeien in mijn ogen.


    “Things never happen the same way twice.”

    Oneens , mijn moeder heeft een helemoelijke tijd achtede rug ze is in een korte periode 2 keer in het ziekenhui gekomen is gescheiden en is net haar baan kwijt. Je ouders zijn ook mensen en moeten zich dan ook kunnen uiten en zeker als de problemen effect hebben op jouw mogen ze het aan jouw vertellen. Ik vind dag niet erg ik ben een persoon die liever luisterde naar problemen dan over mijn eigen problemen te klagen en hulp zoeken. Ik ben het dus oneens, maar als je er niet tegen kan dat er mensen op je leunen zou je dit wel kunnen doen maar zeker ook zelf gaan praten anders krijg je zelf problemen thuis & op school