• Oke,
    Ik kijk net buiten, waar de Nederlandse vlag hing omdat ik geslaagd was, met een tas en wat boeken eraan, en ik zie dat ze die vannacht gewoon gestolen hebben!
    Ze zijn eraan gaan hangen en toen is het afgebroken en hebben ze het meegenomen.
    Waar gaat het met de wereld naartoe dat ze zoiets al gaat stelen =S
    Ik kan er met mijn verstand niet bij en ik zit hier ook echt zovan; Waarom doe je dat..
    Hebben jullie al eens zoiets meegemaakt?

    Ik weet niet of dit hier goed staat trouwens


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Assassin schreef:
    Thefuck is dit voor onzin? Dat vind ik écht heeeel laag. Je hebt toch wel betere dingen te doen?


    Bad decisions make good stories.

    Ten eerste: gefeliciteerd! (yeah)
    Ten tweede: met sommige mensen weet je nooit. =) Hopelijk had je die tas en boeken niet meer nodig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik dacht er laatst nog aan "Zouden ze die dingen ooit stelen?"
    Ja dus. :"D

    Triest, eigenlijk.

    Scandal schreef:
    Ten eerste: gefeliciteerd! (yeah)
    Ten tweede: met sommige mensen weet je nooit. =) Hopelijk had je die tas en boeken niet meer nodig.


    + Dat is niet lief van ze Amy-lief ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Assassin schreef:
    Thefuck is dit voor onzin? Dat vind ik écht heeeel laag. Je hebt toch wel betere dingen te doen?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Gefeliciteerd dat je geslaagd bent ;D Maar wat een rotstreek zeg ;S


    Caution first, always.

    whahaha. wij hadden eens twee plantjes bij de voordeur staan, die hebben ze midden in de nacht achterom gegooid. Ik dacht echt "Hoezo tijdsverspilling?" & vrienden van mij hebben eens bij iemand een frikandel in de tuin gegooid, als ik eerlijk ben was dat best onnozel.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Winslet schreef:
    whahaha. wij hadden eens twee plantjes bij de voordeur staan, die hebben ze midden in de nacht achterom gegooid. Ik dacht echt "Hoezo tijdsverspilling?" & vrienden van mij hebben eens bij iemand een frikandel in de tuin gegooid, als ik eerlijk ben was dat best onnozel.

    Bij ons werd ooit een afgekloven maiskolf in de tuin gegooid, nog geen twee centimeter van het zwembad wat we die zomer hadden opgezet.


    26 - 02 - '16