• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Lexy

    Ik rek me uit, en stap daarna uit mijn bed. Weer naar die school, waarom is het verplicht voor mij? Iedereen weet dat ik geen toekomst heb.. Snel loop ik mijn badkamer in en zet de douche aan. Ik pak snel een handdoek een trek mijn kleren uit, vervolgens stap ik in de douche. Snel was ik mezelf en mijn lichaam. Hierna droog ik mijn haar, en loop met de handdoek om mijn lichaam mijn slaapkamer in. Ik schuif de kastdeur open, en zoek snel een outfit. Ik heb er al snel een gevonden, en doe hem aan. Ik heb net mijn eerste hak aan als ik mijn ma hoor roepen dat ik op moet schieten. Natuurlijk, alsof ze niet weet dat het me toch niet uitmaakt als ik te laat kom. Whatever. Als ik maar weg kan van hier. Ik gris snel mijn zwarte rugzak van de vloer, en loop zonder gedag te zeggen de deur uit. Niet dat het uitmaakt, ze zijn toch allemaal dronken. Die horen amper wat ik zeg.. Ik stop mijn mp3 in mijn oren, en ga op weg naar school.

    Tyler

    Verveeld neem ik nog een trek van mijn sigaret, en gooi hem vervolgens op de grond. Daarna gooi ik mijn rugzak op de grond, en loop naar de achterkant van de school. Ik was hier al een halfuur, nadenkend over wat ik zal spuiten op de muur. Ik deed maar wat simpels, de afkorting van mijn naam dus. Ty.. Ik gris de zwarte graffiti uit mijn tas, en begin met de t spuiten..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:31 ]


    El Diablo.

    {mijn topic}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica Wakefield

    Mijn hakken tikten luid op de stoepstenen, terwijl ik richting mijn werk loop. Het zou mijn eerste, echte job zijn. Tenminste, mijn eerste vrijwillige werk.
    ik loop het schoolplein op en haal mijn hand eens door mijn haren. Ik was niet zo veel ouder dan de rest hier en had zo het gevoel dat ze daardoor wat moeite zouden hebben om me te aanvaarden. Ik was hier om Engels en Wiskunde te geven, maar eigenlijk was ik hier vooral voor 1 specifieke klas.
    Ik zou aan enkele andere klassen ook les geven, maar het was grotendeels mijn taak om me op hen te concentreren. Naast mijn diploma als leerkracht, had ik ook een diploma psychologie.
    Ik was tijdens de vakantie al eens langs geweest, zodat ik nu mijn weg niet moest zoeken. Vertrouwend op mijn gevoel voor richting liep ik het gebouw in en ging meteen door naar de lerarenkamer. Ik duwde de deur open en stapte gespeeld zelfzeker de kamer binnen. Ik knik glimlachend naar de mensen om me heen en loop richting de vrouw die naar me zat te zwaaien. Ze was zo’n 45 jaar oud en had me die rondleiding gegeven in de vakantie.
    “Jessica! Wat prachtig dat je hier bent, klaar voor je eerste schooldag?”
    “Natuurlijk, Helga. Bedankt.” Glimlach ik vriendelijk. Ik ga in een van de stoelen bij haar zitten en laat mezelf een klein beetje onderuit zakken.
    “Koffie?” vraagt een man van middelbare leeftijd vriendelijk.
    “Ja, graag.” Probeer ik al net zo vriendelijk terug te doen.
    Hij schenkt glimlachend een tas vol en geeft die aan mij.
    “Bedankt.” Ik sluit mijn handen rond de tas en blaas tot de koffie een beetje drinkbaar is. Ik neem wat kleine slokjes, zodat het goddelijke drankje door mijn slokdarm glijdt. Gaf me wat koffie en ik was meteen opgepept. Nu zou ik vast genoeg energie hebben voor de eerste schooldag. Ook al was ik best zenuwachtig, mijn eerste les was meteen in die speciale klas. De klas met probleemjongeren, zoals ze die hier noemden. Ik had daar een andere kijk op.
    Voor mij waren het geen problemen. Het waren jongeren met een afwijkend gedrag dat veroorzaakt werd door een externe factor. Ik geloof dat ze zelf zo niet willen zijn, maar zich zo gedragen om alles te kunnen vergeten of toch een plaats te kunnen geven. Wat er ook gebeurd is met hen, ik zou hen aan het praten krijgen. Want al die jaren heb ik ook nog nooit iets tegen iemand gezegd en ik wist hoe dodelijk het was. Iedere relatie van me liep op de klippen en verdronk als een pasgeboren lammetje in drijfzand, want ik heb het nog nooit aan iemand gezegd. Zelfs nu ik weet hoe belangrijk het is, krijg ik het niet over mijn lippen. Ik ben er om anderen te helpen, ik heb zelf geen hulp nodig.
    In gedachten verzonken staar ik voor me uit. Het zou vast een zware dag worden, loodzwaar, maar ik zou het overleven. Ik speel met de armband die steevast om mijn pols zit en het litteken verbergd en beet onzeker op mijn lip.
    Meteen roep ik mezelf tot de orde, dit was geen dag voor twijfels, vandaag was ik zelfzekerd

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:34 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [mijn tropic]

    Jayson
    Ik pakte mijn tas en liep de deur uit. De deur gooide ik met een klap dicht en liep naar school,waar ik heel dicht bij woonde. Weer een dag verspillen, aan school heb ik toch niks. Ik kom op het schoolplein aan en ga tegen een muurtje aanhangen.

    Mae Winter
    Ik werd wakker door het irritante geluid van de wekker. Waarom moet ik toch naar school, ik doe daar toch niets, dacht ik in mezelf. Ik stapte moeizaam mijn bed uit en liep naar de badkamer. Ik kleedde me uit en ging onder de douche staan. Ik waste me en stapte er daarna vanonder. Ik deed mijn outfit aan en deed nog even snel mijn haar. Ik ging op mijn hakken naar beneden en nam een appel van de schaal. Ik at hem snel op en ging toen op weg naar school. Ik stak een sigaret op en liep zo op mijn dode gemak richting school.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:39 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad

    Kreunend viel Jeremy op de grond, zijn neus en lip hevig bloedend. Ik grijnsde mijn tanden bloot en liep van hem vandaan. Regel één in mijn stuk van de wijk van de bende. Niemand daagt me uit. Het was pas vroeg in de ochtend en ik had nergens zin in, nadat ik Jeremy er flink van langs had gegeven. Plotseling schoot het me te binnen en ik zuchtte diep. School. Ik zou er nooit vanaf komen, of ik nou in een ghetto woonde of niet. In mijn huis, wat ik en een paar vrienden hadden gekraakt, pakte ik mijn schooltas en begon richting de school te lopen. Dankzij het geld dat ik een paar weken geleden had gestolen had ik genoeg voor wat fatsoenlijke kleren. Ik kon dan wel geldproblemen hebben, maar met mij wilde je geen ruzie. Ik opende de grote klapdeur van de school en liep naar binnen, opweg naar een hel dag.


    geen idee of dit goed is, heb maar wat gedaan:$


    Billy Bob Bob Billy :P

    Macy

    Ik pak mijn Rugzak op en kijk naar mijn broertje van 8. 'Max opschieten! Ik moet ook op tijd op school zijn!' Ik til hem op en gooi de voordeur met een klap dicht. 'Ik heb mijn tanden nog niet gepoetst,' zeurt hij. Ik kijk hem aan, pak mijn rugtas en haal er kauwgom uit. 'Dat is dan je eigen fout.' ik geef hem de kauwgom en open de auto. 'Nu instappen. Anders kom je te laat.' Hij doet de deur open. Ik stap in en start de auto. Officieel heb ik geen rijbewijs. De auto staat op mijn moeders naam. Ik zucht en laat de auto rijden. Vlug rijd ik de start door. Met piepende remmen laat ik de auto voor zijn school stoppen. Ik druk hem een kus op zijn voorhoofd. 'Veel plezier.'
    'Ja,ja.' hij gooit de autodeur dicht. Ik zucht en rijd door naar mijn school. Met een zucht stop ik de auto en stap uit. Ik voel mijn pistool tegen me. Als hij nou maar niet wordt afgepakt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Wow, is mijn post niet een beetje te lang :S
    Miss wat moeilijk te lezen en zo....}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jeanine Samantha Evans
    Slaperig sjokte ik door de kleine woonkamer. Ik was véél te laat, maar het kon me niks schelen. Dit sloeg nergens op.
    Op mijn gemakje nam ik een douche, en na afloop trok ik mijn kleding aan. Ik had een diepe décollete, maar ook dat was standaard geworden. Ik was een hoer, toch? Zo noemden ze dat, meisjes die dringend geld nodig hadden om te overleven. Hoer. Ik walgde van dat woord.
    Ik fatsoeneerde mijn haar, deed wat make up op, pakte mijn tas -zie foto- en liep richting school.
    Onderweg stak ik een sigaretje op, mijn gewoonte in de ochtend. De vroege ochtendzon verwamde mijn huid, en langzaam liep ik het schoolplein op.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie wil met Tyler of Lexy praten? ]


    El Diablo.

    [Mae wil wel, maakt niet uit met wie van de twee.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    CarrotCurls schreef:
    [Wie wil met Tyler of Lexy praten? ]

    Je mag wel naar Sam komen, hoor ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jayson wilt wel naar Tyler toe]

    CarrotCurls schreef:
    [Wie wil met Tyler of Lexy praten? ]


    [Laat Chad maar met een van hun praten, weet ik ook gelijk hoe rpg hier gaat xd]


    Billy Bob Bob Billy :P