• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk hem recht aan.
    "Ja, ik respect van hen! De eerste stap naar praten is respect. Ze zullen nooit iets tegen je zeggen als ze je niet respecteren. En wees gerust, van mij zullen ze genoeg respect krijgen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad

    Een grijns vormde op mijn lippen toen ik haar blik volgde. Het gebeurt zo vaak dan meiden me inspecteren, ik ben het inmiddels al gewend. Ik keek haar een beetje vragend aan. ''Laat me raden? Ook ingedeeld in dat leuke klasje? De hele school schijnt te weten wie hier de 'probleemjongeren' zijn..'', zeg ik zo nonchalant mogelijk. Ik ga zitten op een ijzeren stang van het klimrek. Ja duh.. Alsof ze op een middelbare school nog koprollen gaan maken op die dingen.. Uit mijn tas haal ik een pakje sigaretten, en steek er een aan. Ik blaas de rook in kringen over mijn lippen en biedt het meisje een sigaret aan. ''Jij ook?''


    Billy Bob Bob Billy :P

    (wie komt naar Macy?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Anders komt Macy bij Chad en Lexy staan (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Demi1309 schreef:
    (wie komt naar Macy?)

    [Laat haar anders bij Mae komen, ze staat op haar "vaste plek" te roken.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    (ja kan, maar ze wilt niet echt met iemand praten dus is het logischer als iemand naar haar toekomt)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'Sure' zeg ik, en pak een sigaret. Ik steek hem aan met mijn aansteker met nep-diamantjes. 'En hoe raad je het.' mompel ik. 'Ik hoor daar niet eens te zijn, ik heb alleen maar wat brave mensjes in elkaar geslagen.' zeg ik schouderophalend.

    Nathan

    'Wat jij wil, ze zeggen dat het lijn spel ofzo goed helpt' zeg ik schouderophalend. Ik drink nog wat van de koffie, 'misschien moet je dat proberen.'


    El Diablo.

    Jessica
    "En wat houdt het in?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Ik zou iedere kans die ik kreeg aangrijpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae Winter
    Ik zag Macy alleen staan en aangezien er nog niet echt iemand anders was, besloot ik naar haar toe te gaan. Mijn hakken maakten een tikkend geluid terwijl ik naar haar toeliep. Ik ging bij haar staan en zei: "Hey", ik zei het niet echt vriendelijk, meer op een bitcherige manier, zoals ik tegen bijna iedereen praat.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:11 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad

    Schouderophalend neem ik nog een trek van mijn sigaret, voordat ik begin te praten, blaas ik de rook over mijn lippen. ''Tja, voor het kleinste dingetje belandt je hier... Het enige probleem dat ik heb is dat mijn ouders me haten, en zo ben ik beland bij een bende. En het leukste van alles is, ik vermaak me daar...'' Grijnsend geef ik haar een knipoog. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe een jongen een muur van de school staat onder te spuiten. Die zal ook wel bij het clubje horen. ''Ik loop serieus de klas uit als we zo'n strenge lerares krijgen...'', mompel ik en trap mijn sigaret uit.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jayson
    ik grinnik en maak een instemmend geluidje. 'Als we nou is een lekker ding kregen was school al een stuk beter'zeg ik lachend

    Nathan

    'Moet je met tape een lijn maken in het midden van de klas. En ze moeten naar de lijn lopen als dat zo bij hun is. Bijvoorbeeld de vraag, "wie van jullie kent mensen in een bende" degene die mensen in de bende kennen lopen dan naar voren.' zeg ik, en kijk haar aan..

    Lexy

    'Serieus? Ik dacht dat jij zo'n badboy was die haar dan juist de klas uit zou jagen' grijns ik, en geef een snelle knipoog. Grijnzend neem ik een trek van de sigaret. 'Serieus? Ik geef de leraren een week.' grijns ik.

    Tyler

    Ik grinnik, en maak heel snel de Y af. 'Ik maak het ooit wel eens mooier' mompel ik, en stop de spuitbussen in mijn tas. 'Dus, we kunnen gaan kijken hoe ze eruit ziet?' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:16 ]


    El Diablo.

    Macy

    Ik kijk verveeld om me heen. Vanuit mijn ooghoek zie ik Mae staan. langzaam sta ik op en loop naar haar toe. Haar slaafjes zijn er nog niet en als ze mij als slaafje gaat behandelen dan hoeft ze niet verder te proberen, want dan ben ik er gelijk klaar mee. Ik ga alleen naar haar toe uit verveling.
    'Hoi.' Het klinkt emotieloos. Net zoals ik op school altijd ben. Ik sta gewoon niet open voor emoties. De zwakke worden altijd gepakt. Een les die ik heb meegekregen in de bende waar ik bij zit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chad

    ''Tja, het ligt aan mijn humeur. Ik heb gelukkig mijn woede vanochtend af kunnen reageren op een joch dat dacht dat hij de regels kon bepalen in mijn wijk. Om ervoor te zorgen dat er geen gewonden vallen, zal ik het vandaag houden bij het feit dat ik de klas uitloop.. Morgen zou het zo een knokpartij kunnen worden met de leraren, je weet maar nooit...'' Ik grijnsde. ''Ik ben trouwens Chad..'', zeg ik nog steeds met die grijns.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    "Ah, die ken ik. Heb ik ooit eens op een reportage gezien. Hmm, kan wel werken ja." ik glimlachte naar hem.
    "Bedankt, Nathan."


    “To live will be an awfully big adventure.”