• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Dat is hoe ik ben, altijd opstandig' lach ik. grijns ik.
    'Dus.. Jij spuit ook graffiti?' lach ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Ja... vroeger."
    Ik wende mijn ogen af en probeerde aan iets anders te denken dan het oog. Vanzelf begin ik met de armband om mijn pols te spelen.
    "Ik snap jullie beter dan jullie denken." zeg ik plots. "Ik ben zoals jullie geweest."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Mijn ogen schieten even naar het armbandje, en dan haal ik mijn wenkbrauwen op.
    'Serieus?' zeg ik verbaasd.
    Ik kijk haar aan en sla mijn armen over elkaar..


    El Diablo.

    Topic O2


    El Diablo.

    Jessica
    "Ja." zuchtte ik. "Ik was even erg als jij." probeerde ik er weer wat de sfeer in te brengen. Ik had geen zin om tegen een leerling mijn verleden te gaan vertellen. Ik had het nog nooit tegen iemand gezegd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik kijk naar Chad en sta op. Ik pak mijn rugzak en loop hem achterna. 'Denk je nou echt dat dat je echte vrienden zijn? Voor dat je het weet schieten ze je door je kop. Als het er op aan komt is het alle voor zich.' Ik kijk hem strak aan. 'En dat ik een pistool bij me heb is geen geheim. Ik wed erom dat jij ook wel iets bij je hebt.' Ik zucht en schud mijn hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    'Niemand is zo erg als mij' grinnik ik.
    'Maargoed, er is meer.' zeg ik simpel.
    Tja, ik had altijd door als er meer was..


    El Diablo.

    Chad
    Ik keek fronsend op Macy neer. ''Je hebt wel een grote bek voor een chick, zeg...'' Ze wilde me niet kwaad maken, als ze dat deed, had ze er zoveel spijt van. ''Jij wilt geen problemen met mij hebben, trut..'', zeg ik kil, in de hoop dat ze eindelijk zou oprotten.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Lexy

    Ik loop wat door de gangen, en zie dan Chad en nog een meisje. Macy ofzo.. Ik liep naar ze toe. 'Whatsup?' mompel ik, en plof op de tafel neer. Ik sla sierlijk mijn benen over elkaar en kijk ze aan..


    El Diablo.

    Jessica
    "Ja er is meer, zoals bij iedereen hier vermoed ik." zeg ik zachtjes. "we zijn allemaal niet zomaar zo geworden. Bij de een is het een overleden ouder, een slechte vriend,... een slechte stiefvader..." mijn stem stokte even bij die laatste woorden.
    "Het maakt niet uit." haal ik mijn schouders op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Natuurlijk wil ik je niet kwaad mAken, maar ik kan niks aan je agressieve reactie doen. Trouwens. Ik zou Oppassen, je kent me niet. Ik wilde je alleen maar waarschuwen voor wat kan gebeuren. Ik weet toch hoe het er aan toe gaat.' grijnzend kijk ik hem aan. 'En heb geen vooroordeel over mij als je me niet kent.' Het klonk allemaal emotieloos, maar ik vond het prima. Zo kon hij mijn gevoel tenminste niet ontdekken.
    'O hoi,' zei ik luchtig.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chad
    Ik kijk op wanneer ik Tyler zie aanlopen, ik geef hem een begroetend knikje en leg mijn tas op de tafel naast de zijne. ''Die trut dacht dat ze mij even de baas kon zijn..'', mompelde ik en legde mijn benen op de tafel.


    Billy Bob Bob Billy :P

    {het klopt niet. Tyler is in gesprek met Jessica en Macy en Lexy zijn nu bij Chad}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {het klopt niet. Tyler is in gesprek met Jessica en Macy en Lexy zijn nu bij Chad}


    [Ja, je hebt gelijk idd]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Tyler

    'Iets met je stiefvader dus.' mompel ik.
    'Nou ja, ik zeg het maar gelijk, ben ik daar ook vanaf. Ik ben Portugees, woonde ook eerst in Portugal, mijn familie is daar vermoord, een oude vriend nam me mee naar Amerika, en werd toen ook vermoord. En toen kwam ik in de bende.' zei ik simpel.

    Lexy

    Ik kijk even naar Macy, 'jij wint zo.' mompel ik tegen Chad.
    Ik ken hem niet goed, maar ik weet het gewoon.
    Ik steek een sigaret op, 'jij ook een?'vraag ik aan Chad..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.