• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Mae
    "Heb je het al gehoord, we krijgen een nieuwe leerkracht vandaag", zei ik simpel, gewoon om een poging te doen een gesprek te beginnen. Ik wist dat ik bij haar niet moest proberen om haar te behandelen zoals ik dat doe bij anderen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Lexy

    Ik knik, 'Lexy' zeg ik. Ik rek me even uit, en neem weer een trek van de sigaret. 'Ben pas 5 minuten op school en ik verveel me nu al.' mompel ik.

    Nathan

    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik geef je alleen één tip met dat, stel niet gelijk zulke vragen. Begin bijvoorbeeld met "Wie houd van pizza" ofzo, anders zijn ze gelijk pissig en doen ze niet mee' lach ik.


    El Diablo.

    Macy

    'Ja, heb ik van gehoord.' ik kijk naar de andere en dan weer naar Mae. 'Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt.' Er klonk minachting in mijn stem, maar eigenlijk vond ik het een dappere poging. Ze zou ernstig gewond kunnen raken... 'ik geef haar maximaal een maand.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Goed idee'zeg ik en loop naar de school toe. Ik stap het gebouw in,het gebouw waar ik zoveel haat aan heb.

    Tyler

    Ik loop maar achter hem aan, en kijk rond.
    Waar kan die vrouw zitten...


    El Diablo.

    Mae
    "Ik zou zeggen maximum 2 weken, misschien nog minder." Het is zo goed als onmogelijk om het langer uit te houden bij ons. Sommige van onze ex-leraren zeiden zelfs dat we de ergste klas van volledig Amerika waren, niet dat ik hun ongelijk geef natuurlijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad

    ''Geloof me, dat wordt erger als je eenmaal in de klas zit. Eerst krijg je weer zo'n kennismakings geval. Ik denk dat ik dan gewoon mijn koptelefoon opzet zodat ik niet hoef te luisteren naar het geschater van die heks van een lerares...'', zeg ik en haalde de Monster koptelefoon uit mijn tas, ook gejat. Ik hang hem nonchalant om mijn nek, zodat ik hem kan pakken indien nodig. ''Hoe zit het met die andere leerlingen? Ik werd overspoelt met afkeurende blikken toen ik door de gangen liep... Ze moeten oppassen voordat ze in het ziekenhuis belanden...''


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    "Ja, bedankt."
    Ik vond hem best leuk, hij leek tenminste echt met die groep jongeren in te zitten. Ik zucht en leun nog wat meer achteruit in mijn stoel.
    "Hoe laat beginnen de lessen eigenlijk?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wilt er iemand iets met Sam doen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    'Waar zou ze eigenlijk zijn?'vraag ik aan tyler. Waarschijnlijk zat ze gewoon in de lerarenkamer en zouden we der dus niet eens kunnen zien.

    Macy

    Ik knik. Daar had Mae een punt. Het was onmogelijk om met ons een les te starten. We waren 'probleemkinderen'. 'Ik ga naar binnen.' ik pak mijn rugtas en kijk om. 'Ga je mee of wacht je op je slaafjes?' Ik zei het zo kil mogelijk. Zo kon ze niet weten of het een beleding was of gewoon een vraag. Ik bedoelde het als opmerking, want haar slaafjes zijn nog nergens te zien....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    Ik grinnik, 'ik kreeg allen maar van die bange blikken, vooral van de mensen die ik al eens het ziekenhuis in heb geramd' mompel ik. Ik tik met mijn voet, en zet dan die voet tegen de muur. Zodat ik nog maar op een been sta.. Opeens gaat de bel. 'Welkom in de hel.' mompel ik.

    Nathan

    Ik kijk op mijn horloge, en grijns lichtjes. 'nu' lach ik, en op dat moment gaat de bel. Ik kijk haar aan, en loop naar de deur.

    Tyler

    'Nou ja, dan word het maar wachten in de les' lach ik, en dan gaat de bel.
    'Nu dus.' mompel ik.


    El Diablo.

    Mae
    Ik smeet mijn sigaret op de grond en trapte hem uit. Die kon ze terug verwachten, daar kon ze zeker van zijn. Ik liep naar binnen en al snel troepten al mijn slaafjes achter me aan. Ze mochten dan niet in de 'probleemklas' zitten, dat maakte hun niets uit. Ze wouden erbij horen, dus volgden ze mij maar. Toch zou er niets veranderen aan hun brave imago. Ik hoorde de bel en liep rustig naar de klas. Let the hell begin.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:37 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jayson
    De bel ging en ik zuchte. 'Op naar de hel'mompelde ik en liep al richting het lokaal. Ik was wel benieuwd naar die nieuwe leerkracht..

    Jessica
    "Nou, we zullen eens zien wat een lieve kindjes ik krijg." lach ik naar Nathan. Ik loop de lerarenkamer uit en haal een rooster uit mijn handtas. Ik kijk naar het lokaal waar ik heen moet. Door de rondleiding wist ik gelukkig waar het was. Met zelfzekerde stappen begaf ik me naar het lokaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”