• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    [Okee, zie maar wie naar wie gaat =P Tyler staat bij een muur vand e school graffiti te spuiten en Lexy staat verveeld op het schoolplein..]


    El Diablo.

    {Kunnen Jessica en Nathan (leerkracht Nathan) wat met elkaar gaan babbelen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Een stukje bij mij vandaan zag ik een jongen die aan het spuiten was. Ik keek wat beter en zag toen dat het Tyler was. Ik liep er heen . 'Hee man'zei ik en keek even naar wat die aan het spuiten was.

    [Chad gaat wel naar Lexy (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Mae
    Ik kwam aan op school en zag dat er al een aantal mensen waren. Zoals altijd ging ik op mijn vaste plek staan, ik zou wel zien wie van mijn "slaafjes" het eerst naar me toe zouden komen. Ik was geliefd bij zovelen, zelfs al zei ik dat ze van een brug moesten springen, nog zouden ze het voor me doen. Ondertussen rookte ik rustig mijn sigaret op.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tyler

    'Hee' zucht ik. Ik spuit verder, en had bijna de T af. 'Heb jij ook zo'n zin in vandaag?' mompel ik sarcastisch. Ik vis de groene spuitbus uit mijn tas, en spuit langs de randen van de T.

    Nathan

    Ik liep maar wat doelloos door de gangen, vandaag werd weer een lange dag.. Niet dat ik mijn werk niet vreselijk vond ofzo. Maar toch.. Opeens zag ik Jessica, en liep naar haar toe. 'Dus, heb je al een idee hoe je het gaat doen in die klas? Ze waarderen je vast niet, je bent maar 5 jaar ouder ofzo dan de oudste leerling daar.' mompel ik, en neem wat koffie..


    El Diablo.

    Chad

    Het laatste waar ik zin in had was een beetje zitten rondhangen in de gangen. Ik had al te lang me zitten vervelen, een beetje buitenlucht kon geen kwaad. Een paar afkeurende blikken zorgden ervoor dat ze een dodelijke blik terugkregen. Ze beoordelen hier op het uiterlijk. Dat is echt.. Nice.. Ik duwde de klapdeur weer open, waardoor die met een harde klap tegen de muur aankwam, maar eerlijk gezegd, kon het me niet schelen. Binnen de korste keren had ik het hier toch al volgespoten met graffiti. Een meisje trok mijn aandacht. Ze stond daar een beetje verveeld voor zich uit te kijken, wachtend tot de lessen zouden beginnen. Ik besloot me maar eens voor te stellen. Des te eerder, des te beter het was dat mensen mijn naam kenden. Ik liep op haar af en toen ik voor haar stond glimlachte ik zwakjes. ''Hey'', zei ik, en wachtte tot ze reageerde.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Macy

    Langzaam liep ik het Plein op. Ik plofte neer op een bankje en kijk naar de poortjes waar je doorheen moet. Hoe ging ik dat doen? Geen haar op mijn hoofd die mijn pistool achter zou laten. Het was mijn zekerheidje op overleven. Ik moest overleven, ik kon mijn halfbroertje niet alleen achterlaten. Ik was zijn enige familie en hij de mijne. Als 1 van ons dood zou gaan, zouden we alleen achterblijven. Op mijn vader hoefde ik niet te rekenen. Ik ben de dochter van een hoer. Een ongelukje. Net zoals Max. Hij is ook een ongelukje. Je krijgt wel veel ongelukjes met dat werk.... Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen. Langzaam verzamelde mijn klasgenoten zich. De klasgenoten en school genoten waar ik dus echt geen band mee heb. Met een enkeling misschien. Ik was gewoon te druk en had geen zin om weer iemand te verliezen. Ik weet hoe het er aan toe gaat.... Dat weet ik heel goed...

    (wie wil Macy ontmoeten?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Mijn topics.. Ik moet zo weg dus ik kan niet reageren..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wie komt Mae gezelschap houden?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jayson
    'Heb jij ook zo'n zin in vandaag?'mompelt Tyler sarcastisch. 'ja echt wel'zeg ik net zo sarcastisch terug. 'Volgens mij kregen we een nieuwe lerares vandaag, dus dat kan misschien nog leuk worden'

    Lexy

    Ik keek op, en bestudeerde de jongen voor me even. Ziet er niet heel slecht uit.. 'Sup' zeg ik, en leun tegen de muur. Ik kijk hem aan, en schud mijn lange zwarte haren over mijn schouders..

    Tyler

    'Vast niet zo'n lekker ding, met een cup c en lang blond haar' grinnik ik.
    'Meestal krijgen we van die dingen in mantelpakjes' mompel ik, en maak dan de T af..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:00 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Hmm." kom ik terug in de realiteit. Ik kijk hem een beetje verward aan, maar schud dan mijn hoofd.
    "Nou... Ik heb wel een idee, maar dat gebruik ik alleen als laatste redmiddel. Ik zal gewoon mijn best doen om kalm, maar streng te zijn."
    Ik haal zachtjes mijn schouders op. "Ik weet dat ze me niet snel gaan aanvaarden, maar ik ga het ook niet snel opgeven. Al duurt het het hele schooljaar, ik zorg wel dat ik hun respect krijg."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Met een norse uitdrukking op mijn gezicht drukte ik de sigaret uit, en liep met een diepe zucht het gebouw in wat ik zo verafschuwde. School.
    Ik haalde vluchtig een hand door mijn haren, en liep een beetje doelloos door de gangen.
    Ik wist niet welke les ik had en waar, en vermoedde dat ik daar zometeen wel achter zou komen.
    Mijn hakken veroorzaakte een getik wat door de gangen galmde, en zoekend keek ik rond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nathan

    'Jij, respect van hun?!' lach ik. 'Jes, ze doen al hard genoeg hun best dat ze zelf respect krijgen, laatstaan dat ze het jouw geven.' grinnik ik. Ik drink wat van mijn koffie..


    El Diablo.