• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    [Eh, ik heb een beetje het gevoel dat Sam buitengesloten wordt. :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chad

    De bel sloeg in als een bom, ik wist zeker dat dit vreselijk saai zou worden. ''Ik heb tenminste iets om me te vermaken.'', zeg ik, en houdt de koptelefoon omhoog. Ik pak mijn tas en loop met Lexy mee naar binnen. ''Waar moeten we in godsnaam naartoe?'', mompel ik, terwijl ik me door de mensenmassa's voort beweeg. Hier en daar bots ik met mijn schouder hard op een leerling in, wat me alleen maar laat grijnzen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Aragog schreef:
    [Eh, ik heb een beetje het gevoel dat Sam buitengesloten wordt. :')]


    Dat gaat niet gebeuren (: De les is begonnen bij Lexy en Chad, laat Sam naast Chad of dichtbij hem zitten ofzo (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jessica
    Ik loop het lokaal binnen, zet mijn tas achter het bureau en ga zelf op het bureau zitten. Ik wacht nieuwsgierig tot alle leerlingen de klas zouden binnenkomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grijns lichtjes, en steek nog snel een sigaret op.
    'Laat het asjeblieft een lekkere chick zijn' grinnik ik.
    Ik trap de deur van het lokaal haast in, en loop naar binnen.
    'SUP!' schreeuw ik, en kijk naar de lerares.
    'Geen lekker ding, jammer' mompel ik, en plof op een stoel achter.

    Nathan

    'Zie je later' roep ik nog.
    Daarna plof ik op een stoel, en kijk naar buiten.

    Lexy

    Ik grinnik, en loop door de gangen.
    'Enig idee waar?'

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:45 ]


    El Diablo.

    Macy

    Ik slenterde achter de rest aan de gangen door. De poortjes werden vandaag weer is niet gecheckt. Ze hoopte dat de waarschuwing genoeg was. Tevreden voelde ik mijn pistool weer aanwezig. Het gaf me een veilig gevoel. Het klas lokaal vond ik met gemak. Ik plofte op een stoel neer bij het raam en staarde naar buiten. Hoe zou het met Max zijn? Ik voelde me meer zijn moeder als zijn halfzus. Alsof ik een tiener moeder was... Ik ril. Net zoals mijn moeder was toen ze mij kreeg... Ik slik en staar verveeld naar buiten. Wat had ik eraan om aan mijn moeder te denken? Ze was al twee jaar morsdood. Ik kijk naar de nieuwe lerares. Wat doet zij zichzelf toch aan? Ik zucht en kijk weer naar buiten. Ze ging zichzelf kapot maken...

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:45 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mae
    Iedereen ging voor ons opzij en niet veel later kwam ik aan bij mijn lokaal. Ik liep naar binnen en zag dat onze nieuwe lerares er al zat. Ik negeerde haar en liet me op één van de achterste banken zakken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad

    Ik sjok het lokaal binnen, en haal mijn wenkbrauwen op als ik zie dat ik de eerste ben. Ik gooi mijn tas op de twee tafeltjes helemaal achterin het lokaal en ga op de stoel bij het raam zitten, mijn voeten leg ik neer op de stoel naast mij. Ik haal mijn mobiel en begin te smsen met Jayden. Ik sms hem dat het nu al een hel is, en dat het alleen maar erger wordt.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jayson
    Ik kijk even naar de lerares en zucht. 'Nee, niet echt nee'zeg ik lachend en ga ook op een stoel naast hem zitten. Ik pak mij cap uit mijn tas en zet hem op. Veder pak ik mijn oortje en steek er 1 in. Ik zet wat lekkere muziek op en kijk ondertussen even door de klas heen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:47 ]

    Sam
    Ik zag mensen een lokaal binnenlopen, en schouderophalend ging ik achter ze aan. Ik liep het lokaal binnen, en plofte naast een willekeurig persoon neer.
    Ik keek links van me, en zag een jongen zitten die ik herkende als Chad. ''Hey.'' mompelde ik nonchalant, terwijl ik hem even in me opnam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lexy

    Verveeld plof ik op het stoeltje voor Chad, en kijk naar buiten.
    'Wat een hell' mompel ik.

    Tyler

    Ik kijk grijnzend rond, en zet mijn New York cap op.
    Ik vis mijn stilleto mes uit mijn zak, en kerf verveeld wat op de tafel.


    El Diablo.

    Jessica
    Ik ga rechtstaan en kijk de klas rond.
    "Is iedereen hier?" vraag ik met een glimlach. Niet dat ik echt antwoord verwachtte, maar ik kan het altijd proberen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Nee dat zie je toch' grijns ik.
    Ik kijk haar aan vanonder de cap, en lach zachtjes..


    El Diablo.

    Mae
    Er kwamen steeds meer mensen het lokaal binnen. Ik negeerde zo goed als iedereen en haalde mijn oortjes uit mijn tas. Ik stak ze in mijn ipod en stak één van de oortjes in mijn oor. Ondertussen legde ik mijn voeten op mijn tafel en begon te sms'en.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad

    Ik kon nog net mijn benen weghalen voordat er een of andere trien op de stoel naast mij neerzakte. Ik keek met opgetrokken wenkbrauwen op naar het meisje die blijkbaar Sam heette. ''Hey.'', mompel ik, en ga weer op in mijn smsjes met Jayden.


    Billy Bob Bob Billy :P