• zeik topic?

    hoi
    een persoon die ik ken wordt soms gepest. het pesten gaat nergens over en heeft totaal geen reden.. die persoon is vroeger ook al gepest en ie wordt opnieuw gepest met dingen uit het verleden. als ik in de buurt bent doen en durfen ze niks. maar als ie alleen is is het meteen raak.. zelfs 1 a 2 klasgenoten van mij doen het.. ik had toenet een moment van dat ik stont te koken van woede.. maar ik ben naar de docent gegaan en die zei heel droog: loop erheen dan en zeg dat je het niet leuk vindt. lekker handig voor mij... als ik sta te koken van woede en hem wel kan aanvallen... iemand die ik ken zei dat ik die persoon, personen maar moest vechten. dan weten ze ook meteen dat ze er mee moeten ophouden, die jongens.. ik zou bijna jongetjes zeggen.. ze zijn 3 a 4 jaar jonger als mij en niet zo sterk en vors als mij..

    wat zou ik doen?.. tips please? die persoon zit er ontzettend erg mee en die wil niet meer na school nu. ):

    Je kunt er niet veel aan doen.

    Blijven klagen bij de leraren, totdat ze iets gaan ondernemen. pesten kan je voor de rest van je leven beschadigen en mag niet getolereerd worden. Maakt niet uit hoe groot of klein het lijkt te zijn..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cousinzoned schreef:
    Je kunt er niet veel aan doen.

    wat nou, ja kan er ontzettend veel aan doen!
    ga gewoon naar zo'n leraar toe en doe net als wat Britsanity zei.
    of zorg dat hij/zij niet meer allen loopt en dan stoppen die ukkies met proberen en dan zien ze ook in dat het belachelijk is!
    maar verlaag je nooit naar hun nivo, ga niet in het rond slaan, of reageer er niet op wand daar zit de lol in!
    veel suc6!!!
    xx van mij!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Pesten kan inderdaad je leven veranderen. Zowel op een goede of een slechte manier.