• zeik topic?

    hoi
    een persoon die ik ken wordt soms gepest. het pesten gaat nergens over en heeft totaal geen reden.. die persoon is vroeger ook al gepest en ie wordt opnieuw gepest met dingen uit het verleden. als ik in de buurt bent doen en durfen ze niks. maar als ie alleen is is het meteen raak.. zelfs 1 a 2 klasgenoten van mij doen het.. ik had toenet een moment van dat ik stont te koken van woede.. maar ik ben naar de docent gegaan en die zei heel droog: loop erheen dan en zeg dat je het niet leuk vindt. lekker handig voor mij... als ik sta te koken van woede en hem wel kan aanvallen... iemand die ik ken zei dat ik die persoon, personen maar moest vechten. dan weten ze ook meteen dat ze er mee moeten ophouden, die jongens.. ik zou bijna jongetjes zeggen.. ze zijn 3 a 4 jaar jonger als mij en niet zo sterk en vors als mij..

    wat zou ik doen?.. tips please? die persoon zit er ontzettend erg mee en die wil niet meer na school nu. ):

    Je kunt er niet veel aan doen.

    Blijven klagen bij de leraren, totdat ze iets gaan ondernemen. pesten kan je voor de rest van je leven beschadigen en mag niet getolereerd worden. Maakt niet uit hoe groot of klein het lijkt te zijn..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cousinzoned schreef:
    Je kunt er niet veel aan doen.

    wat nou, ja kan er ontzettend veel aan doen!
    ga gewoon naar zo'n leraar toe en doe net als wat Britsanity zei.
    of zorg dat hij/zij niet meer allen loopt en dan stoppen die ukkies met proberen en dan zien ze ook in dat het belachelijk is!
    maar verlaag je nooit naar hun nivo, ga niet in het rond slaan, of reageer er niet op wand daar zit de lol in!
    veel suc6!!!
    xx van mij!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Pesten kan inderdaad je leven veranderen. Zowel op een goede of een slechte manier.
    Ik ben jarenlang gepest geweest door mijn gewicht. Ik woog iets veel meer dan de rest van m'n klasje.
    Op een dag heb ik een klik gemaakt en gezegd: Ik wil niet meer zo zijn.
    Na toch een jaar goede inspanning leveren, heb ik mijn doel bereikt.
    Het pesten is gedaan en ik ben opgelucht.
    Tips: Ze mag haar niet laten doen, vooral niet. Als ze dat doet, dan hebben ze haar in hun macht. Ze moet ook vol zelfvertrouwen uitstralen, dat maakt haar krachtiger.


    Life is all about having a good time.

    lli4000 schreef:
    (...)
    wat nou, ja kan er ontzettend veel aan doen!
    ga gewoon naar zo'n leraar toe en doe net als wat Britsanity zei.
    of zorg dat hij/zij niet meer allen loopt en dan stoppen die ukkies met proberen en dan zien ze ook in dat het belachelijk is!
    maar verlaag je nooit naar hun nivo, ga niet in het rond slaan, of reageer er niet op wand daar zit de lol in!
    veel suc6!!!
    xx van mij!


    En.. Leer spellen x3 Nee, ik werd gepest maar het boeide me niet echt, dus het hield gewoon op.

    JIJ kan er niks aan doen, helaas. Alleen de gepeste persoon kan er iets aan doen. Die persoon moet voor zichzelf opkomen. Mijn broertje wordt soms ook gepest, maar wij kunnen er niks aan doen. Hij rent huilend naar de juf en dat is dus de reden dat hij verder gepest wordt. Ipv dat hij voor zichzelf opkomt er ze gewoon allemaal een mep geeft, rent hij huilend weg, wat dus hun doel is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou het toch tegen leraren blijven zeggen en die jongens aan spreken op hun gedrag.

    Trouwens waarom gebruik je geen hoofdletters?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik zou het toch tegen leraren blijven zeggen en die jongens aan spreken op hun gedrag.

    Trouwens waarom gebruik je geen hoofdletters?


    Ik had niet echt de tijd ervoorgenomen om dit te maken.
    Als je spellingsfouten ziet of gramatice fouten. Dat komt doordat ik dislexties ben ):

    Maar tja, ik ga nog wel eens flink zeuren. Komt goed (: