• Hebben jullie eigenlijk een persoon waarvan je echt denkt 'Jep, met haar/hem zit het 100% goed, en dat gaat voor altijd zo blijven'?
    Want ik begin echt het gevoel te hebben dat zo iemand niet bestaat (of dat je die persoon toch niet tegekomt voor je 20), en dat het altijd gewoon uit draait op jezelf (en mijn mama en papa die me niet echt kunnen laten vallen ;p ).
    En wat ik me daarbij dan afvroeg; hebben jullie dat soms ook dat je echt op jezelf leeft, en wel vrienden en vriendinnen hebt, maar er echt nauwelijks mensen zijn die echt... dicht dicht dicht bij je zelf staan? Want ik begin echt het gevoel te krijgen dat dat de bedoeling is van deze wereld --'

    (oh, oke, misschien rare vragen maar ik ben niet op m'n best vandaag ;s )


    effort never betrays you

    Mijn beste vriendin. That's all.
    Voor nu heb ik het gevoel dat het perfect zit tussen mij en mijn vriend, maar dat kan altijd nog veranderen, weet ik uit ervaring.
    Dus ja. Ik begrijp het wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn ouders zijn de mensen waar ik volledig op vertrouw en waarvan ik met alle zekerheid kan zeggen dat ze me nooit zullen laten vallen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:10 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jep, dat geloof ik wel bij mijn vriend. Vooral omdat we vrijdag al weer een half jaar samen zijn (:


    26 - 02 - '16

    Authentic schreef:
    Ja mijn beste vriendin, (:


    “Things never happen the same way twice.”

    Bronte schreef:
    Nee. Ik heb wel vrienden, maar echt heel close ben ik niet met hen. Ik ben niet echt open, zelfs niet bij mijn vrienden.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Een goede vriendin (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Weet je, soms is het probleem niet, heb je wel vrienden die dichtdichtdichtbij je staan, maar hoe dichtbij laat je die vrienden van je. Soms zijn mensen bang om vrienden dichtbij ze te laten, omdat ze bang zijn opnieuw pijn gedaan te worden, als ze in het verleden zijn pijn gedaan.
    Het enige punt is, je wordt niet gelukkig van het op afstand houden van ze, je hebt echte vrienden nodig die je helpen in moeilijk tijden.

    Maar ik heb wel mensen die ik dicht bij me laat, maar ik heb ook soms weleens moeite om ze te dicht bij me te laten komen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb heel lang gedacht dat ik zo'n persoon had ja, maar ik heb mezelf zo voor de gek laten houden.

    Confluence schreef:
    Ik heb heel lang gedacht dat ik zo'n persoon had ja, maar ik heb mezelf zo voor de gek laten houden.


    Mensen worden steeds bedrevener in het manipuleren he


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Histoire schreef:
    Mijn moeder. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn zus en ouders, ik kon heel goed met ze opschieten en we hebben een goede band.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nee niet 100%. ik heb veel vrienden, die ook om me geven en bereid zijn om me te helpen maar die hebben ook weer vrienden enzo. Ik had een beste vriendin, maar die liet me keihard vallen. Toen ben ik als gewone vrienden met haar verder gegaan, wat toch weer beste vrienden worden. Maar nu zijn we weer uit elkaar gevallen. Maar steeds, ook al wil ik het niet, komen we weer bij elkaar. Ik kan gewoon echt niet kwaad op haar blijven, daar raak ik echt door in de war..


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    ik denk dat ik een van die superlucky people ben dat de ware al zo vroeg heeft tegengekomen :)

    vroeger zou ik nooit gezegd hebben dat ik in 'die shit' geloof, maar... het is echt een vreemd gevoel, een zekerheid die je kracht geeft om dingen te doen en uit je bed te raken.

    het zit 'm zowel in de kleine dingen (hoe z'n haar staat in de ochtend, samen naar pokemon kijken, een wandeling maken langs de schelde) en de grote dingen (hij is de eerste aan wie ik heel mijn verleden met mijn vader mee heb vertelt, zelfs mijn broer en moeder weten niet alles. Hij wil voor een psycholoog betalen omdat mijn gezin automutilatie niet begrijpt. Hij belt me op de moeilijke dagen, het samen ronddansen als we weer een maand bij elkaar zijn, samen op reis gaan), waarvan je weet dat je perfect voor elkaar bent.

    ookal hebben we beiden angst dat de een een beter iemand vind, vertrouwen we mekaar nog dat we elkaar niet verlaten. We zijn al door moeilijke en makkelijke periodes geweest, we hebben al ouders tegen ons gehad, maar toch, ik vind het chapeau dat we na iets minder dan 14 maand samen nog geen enkele echte ruzie hebben gehad... omdat als er iets is, we dat volwassen aankaarten en uitpraten en niet idioot staan roepen. Wij maken liever iets als er wat kapot is, ipv het meteen weg te gooien zoals velen doen.

    Dus ja, ik geloof daarin.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nope, ik ben wat dat betreft echt een Einzelganger. Ik heb vrienden, maar zelfs bij mijn beste vrienden ben ik gewoon niet open of heel erg close. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.