• Dit moet ik gewoon even kwijt, want nadat het weer beter met me ging heb ik opnieuw een flinke klap in mijn gezicht gekregen..

    Elke dag komt de dood langs, en elke dag zeggen we tegen hem; "Niet vandaag." En hoevaak dit ook goed gaat, ooit komt er een dag dat de dood niet wegloopt, maar zich omdraait en zegt: "Nee, de tijd is op." Helaas was gister zo'n dag en heb ik tot mijn grootste spijt en ergste verdriet afscheid moeten nemen van mijn allergrootste vriend Hummer. Na 6 hele mooie jaren, waarin hij meerdere keren heeft gevochten voor zijn leven is er na weer een zware maagtorsie die veel organen heeft verwoest een einde gekomen aan mijn stoere strijder. Zoals sommige van jullie weten ben ik een dierenvriend met heel mijn hart, en het verlies van een dier waarmee ik ben opgegroeid valt mij 100 keer zwaarder dan dat van een mens.
    En dus heb ik alweer een van mijn allerdierbaarste dierenvriendjes moeten afgeven aan de dood.


    Ik hou van je Hummiebummie, met heel mijn hart en ziel..
    En ik mis je <3 R.I.P

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    SwaggerLove schreef:
    Wat erg voor je...
    Heel veel sterkte.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Barnabas schreef:
    O, wat vreselijk voor je! Kan ik me heel goed voorstellen, dat je je dan ontzettend verdrietig voelt.
    Heel veel sterkte!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BeIIisario schreef:
    Nawh, wat erg.
    Veel sterkte.


    Bad decisions make good stories.

    Een verlies is altijd pijnlijk, mens of dier.
    Heel veel sterkte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet hoe het voelt, sterkte!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    aww. ik leef met je mee, weet hoe het is om een dier om wie je veel gaf te moeten verliezen.


    -

    Barnabas schreef:
    O, wat vreselijk voor je! Kan ik me heel goed voorstellen, dat je je dan ontzettend verdrietig voelt.
    Heel veel sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Sterkte meidd!

    Het komt wel goed, schatje C:


    She knew the rules so she knew how to break them.


    26 - 02 - '16

    Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen, omdat ik ook ooit mijn hondje heb moeten laten inslapen. :( Ik weet hoe het voelt. Het is altijd rot om een dier te verliezen...
    Heel veel sterkte en je mag me altijd pb'en. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Iedereen echt heel erg bedankt voor jullie lieve steun!
    Dat doet me echt goed, dankjulliewel(flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Sterkte. x


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aww, echt heel veel sterkte!

    BeIIisario schreef:
    Nawh, wat erg.
    Veel sterkte.


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan me goed in je situatie verplaatsen en vind het daarom ook echt heel vervelend voor je. Sterkte!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.