• Dit moet ik gewoon even kwijt, want nadat het weer beter met me ging heb ik opnieuw een flinke klap in mijn gezicht gekregen..

    Elke dag komt de dood langs, en elke dag zeggen we tegen hem; "Niet vandaag." En hoevaak dit ook goed gaat, ooit komt er een dag dat de dood niet wegloopt, maar zich omdraait en zegt: "Nee, de tijd is op." Helaas was gister zo'n dag en heb ik tot mijn grootste spijt en ergste verdriet afscheid moeten nemen van mijn allergrootste vriend Hummer. Na 6 hele mooie jaren, waarin hij meerdere keren heeft gevochten voor zijn leven is er na weer een zware maagtorsie die veel organen heeft verwoest een einde gekomen aan mijn stoere strijder. Zoals sommige van jullie weten ben ik een dierenvriend met heel mijn hart, en het verlies van een dier waarmee ik ben opgegroeid valt mij 100 keer zwaarder dan dat van een mens.
    En dus heb ik alweer een van mijn allerdierbaarste dierenvriendjes moeten afgeven aan de dood.


    Ik hou van je Hummiebummie, met heel mijn hart en ziel..
    En ik mis je <3 R.I.P

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Sterkte!


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Sterkte! <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Parcifal schreef:
    Sterkte! <3


    i put the fun in funeral

    wat een prachtig beest
    maar ik leef met je mee mijn hond is ook overleden niet kort maar ook niet lang gelenden.

    veel sterkte (flower)
    je kunt altijd een nieuw pupje kopen die helpt de pijn te verzachten ( bij mij tenminste)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wat erg, sterkte! Ik moet er niet aandenken dat mijn hond mij verlaat, echt heel erg veel sterkte! En gecondoleerd.

    Uneventful schreef:
    Sterkte meid. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sterkte meid.
    Ik weet hoe het voelt om je maatje weg te moeten brengen.
    Mijn hond was pas 5 jaar oud toen we hem in moesten laten slapen.
    Hij was heel erg ziek en niet te genezen..

    (flower)


    - The last look back is black -

    BeIIisario schreef:
    Nawh, wat erg.
    Veel sterkte.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sob, heel veel sterkte :c
    (flower)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hè, dat is een Duitse (deense) dog toch? Die hebben wij nu ook, en onze vorige hond was dat ook. Helaas, zijn ze allebei ook pechhonden. De eerste, die nog geen zes jaar heeft mogen worden, heeft onder andere ook een maagtorsie gehad, en de hond die we nu hebben, heeft in haar drie jarige leven al vijf operaties gehad.

    Dit neemt niet weg dat je je super klote voelt nu, want een dierenvriend verliezen doet gewoon ontzettend veel pijn! -heeft zelf helaas al genoeg ervaring- Super veel sterkte dan ook! <3


    Inspiration can hit you any time

    Ahw wat erg voor je! Sterkte!
    Ik moet er niet aan denken dat ik mijn kat kwijt zou raken..


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Heel veel sterkte! Ik weet hoe je je voelt meid <3

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:46 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ik weet hoe het voelt, ik heb bijna 5jaar geleden mijn hond in moeten laten slapen. Ik was met haar opgegroeid, ze beschermde me altijd. Maar ze at niet meer en dronk niet meer, ze zakte zelfs door haar poten. Ze hield ook het eten wat ze at niet meer binnen. Alleen het eten wat ik gaf, deed ze er alles aan om binnen te houden. Man wat heb ik veel van dat beestje gehouden (: maar ik wens je wel alvast heel veel sterkte!


    Swag,&#9829; Van Inge(L)