• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:37 ]

    Ik mag komen als ik erdoor ben voor mijn examen theorie :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AmenFashion schreef:
    Ik wil ook wel komen.. maar ik ben nog nooit naar zo'n meeting geweest dus ik ken ook helemaal niemand van jullie (A)

    Kom gewoon, dit is ook mijn eerste meeting :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    Kom gewoon, dit is ook mijn eerste meeting :')


    Oh, leuk :)
    Ik zal er nog eens over nadenken ;)


    If you can dream it, you can do it.

    AmenFashion schreef:
    (...)

    Oh, leuk :)
    Ik zal er nog eens over nadenken ;)

    Zet ik je anders al op 'misschien'?

    Laswell schreef:
    (...)
    Zet ik je anders al op 'misschien'?


    Doe maar :)
    Ik wil wel komen, maar ik twijfel enkel of ik thuis dan de waarheid vertel of met een smoesje kom (A)


    If you can dream it, you can do it.

    Holy shit, straks moet ik weer aan het knutselen slaan. Komt Kato trouwens? Ik heb hier nog geen enkele reactie van haar gezien :X


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het beste is dat je niet liegt ^^
    Maar die eerste meeting van mij had ik niet gelogen, maar ook niet gezegd dat het een meeting was. 'Ik ga met Bo en nog een aantal mensjes naar Antwerpen'

    Elise, ik heb met haar gepraat en ze ging komen, maar da's gelijk al een tijdje geleden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wel ja dat bedoel ik :)
    Ik zeg wel dat ik naar Antwerpen ga hoor ;d alleen niet dat het een internetmeeting is :)


    If you can dream it, you can do it.

    Goodluck met vragen.
    Van welke regio ben je?
    Bij mij lag dat al meteen wat moeilijker, aangezien ik in W.Vl. woon. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gancanagh schreef:
    Holy shit, straks moet ik weer aan het knutselen slaan. Komt Kato trouwens? Ik heb hier nog geen enkele reactie van haar gezien :X

    Kato is nu op Scoutskamp, maar ze gaat speciaal voor ons van Gent naar Antwerpen reizen. (: Dus ja, ze komt!

    Nefie schreef:
    Goodluck met vragen.
    Van welke regio ben je?
    Bij mij lag dat al meteen wat moeilijker, aangezien ik in W.Vl. woon. :Y)


    Regio Lier x)


    If you can dream it, you can do it.

    Ahzo op die manier ^^
    Ik was nieuwsgierig (A)

    Ik moet trouwens via Gent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik kom uit de provincie Antwerpen, maar zit toch een 30 à 40 tal minuutjes op de bus voordat ik in het stad ben.
    Vorige keer zou ik normaal gezien ook komen, maar met het overlijden van mijn kat heb ik alles afgeblazen, hopelijk sterft er nu niet iemand :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Ik kom uit de provincie Antwerpen, maar zit toch een 30 à 40 tal minuutjes op de bus voordat ik in het stad ben.
    Vorige keer zou ik normaal gezien ook komen, maar met het overlijden van mijn kat heb ik alles afgeblazen, hopelijk sterft er nu niet iemand :')


    En waar juist in de provincie Antwerpen? :)
    Ik Berlaar :)


    If you can dream it, you can do it.

    AmenFashion schreef:
    (...)

    En waar juist in de provincie Antwerpen? :)
    Ik Berlaar :)

    aan de kanten van Zandvliet en Berendrecht als ik mijn gemeente zeg, is de kans groot dat niemand weet waar dat is:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.