• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:37 ]

    Milner schreef:
    (...)
    Ik zal er zijn. _O_

    Ik had je niet herkend, zo in het rood. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Ik had je niet herkend, zo in het rood. :Y)

    Hehe, blijft wennen! Ik ga straks kijken om hoelaat ik mijn trein ga hebben. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben volgens mij weer de enige die met de bus gaat.
    En ik wil niet C'tje genoemd worden. >.< Dan nog liever mijn oude bijnaam, maar die trekt weer een beetje op Evelien, namelijk 'evvie'.
    Ja Nele, je mag de tekst zien in mijn WTJ. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lap, dan zitten we echt met problemen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    Ik ben volgens mij weer de enige die met de bus gaat.
    En ik wil niet C'tje genoemd worden. >.< Dan nog liever mijn oude bijnaam, maar die trekt weer een beetje op Evelien, namelijk 'evvie'.
    Ja Nele, je mag de tekst zien in mijn WTJ. :Y)

    Ik ben de hele week in Gent, anders was ik ook wel met de bus geweest. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Erica; Kim gaat met de bus.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Je moet gewoon aan de starbuks (in het station) staan om 11h... Meer niet, normaal zullen wij daar ook al staan, hoor.
    Je gaat gewoon naar de grote hal en zoekt de starbuks. (nerd)


    Ik zal zien, ik ben niet echt een ochtendmens.

    Een vraag, hoe gaan we nu mij en Erica onderscheiden?

    We zeggen gewoon jullie naam en kijken in jullie richting, dat lukt wel. Ik heb twee vriendinnen die allebei Margot heten en ik ga vaak met hen shoppen, en er zijn bijna nooit problemen. Je hebt wel door tegen wie we praten. c:

    rollingdice schreef:
    Een vraag, hoe gaan we nu mij en Erica onderscheiden?

    We zien wel, mijn beste vriendin heeft dezelfde naam als mij, we hebben er ook gewoon mee leren leven dat als iemand 'Kato' zegt, we allebei kijken en die persoon dan maar moet zeggen wie hij/zij bedoelt. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Laswell schreef:
    We zeggen gewoon jullie naam en kijken in jullie richting, dat lukt wel. Ik heb twee vriendinnen die allebei Margot heten en ik ga vaak met hen shoppen, en er zijn bijna nooit problemen. Je hebt wel door tegen wie we praten. c:

    Inderdaad, ik zat dit jaar met 3 Sofies in de 'klas'. Is ook allemaal goed gekomen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zat eens met twee Maxims in de klas, en de leraar zei: 'Maxim'.
    En de Maxims, echt in koor: 'Ja?'
    Hilarisch.
    Maar dat is offtopic.

    Ik ga normaal een cake bakken als ik tijd/zin heb, omdat ik de cake tijdens een vorige kleine Brugge meeting vergeten was. :c
    Kay?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nele, ik ken die Maxim ook! O:

    *lacht*
    Die met z'n krulletjes zeker? :P
    En die andere Maxim waar ik op doel heeft een grote neus.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk het, ja. Een stilleke. Want hij zat met D bij ons aan tafel op kamp en hij zei niets. D wel.