• Hi. (cat)
    Nele en ik hadden het idee om nog eens een meeting te organiseren en dit keer in Antwerpen. We zijn er nog niet aan uit wanneer we willen afspreken, maar hopelijk komt er toch nog een datum met jullie hulp! Hieronder volgt een beetje praktische info, maar nog niets staat vast.

    Waar?
    Antwerpen Centraal aan de Starbucks

    Wanneer?
    Zaterdag 28 juli, 13u
    Een aantal mensen zullen al om +/- 11u10 in Antwerpen zijn, wie wilt mag dan ook al komen. Zelfde plaats van afspraak: Starbucks.

    Wie?
    Als je wilt komen, stuur dan eventjes een PB'tje met je gsm-nummer en Facebook. (:

    Zeker:
    - Nele (Nefie)
    - Nena (Laswell)
    - Kim (Leannan)
    - Kato (Milner)
    - Goedele (Istaya)
    - Erica (Scandal)
    - Elise (Gancanagh)
    - Erika (rollingdice)
    - Evelien (Nayade)

    Misschien:
    - Elissa (AmenFashion)

    Als er nog vragen zijn, mogen die zeker gesteld worden. We hopen dat jullie ons allemaal komen joinen!
    Lots of lovies,
    Nele en Nena.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:37 ]

    En een heel schattig gezichtje, haha.

    Oké, daar gaat ie weer.
    Wat is de haarkleur van
    Erika
    en Elissa? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Oké, daar gaat ie weer.
    Wat is de haarkleur van
    Erika
    en Elissa? :')

    Hmm, hoe moet ik dat uitleggen. Moeilijke vraag.

    Erika: bruin
    Elissa: blond, denk ik. Wat ik op haar foto's heb gezien.

    Laswell schreef:
    Erika: bruin
    Elissa: blond, denk ik. Wat ik op haar foto's heb gezien.


    Maar weet je, het is niet gewoon bruin he. Als ik in de zon loop is het eerder rood en met die 2 weken Frankrijk zijn er ook blonde stukken bij.

    rollingdice schreef:
    (...)

    Maar weet je, het is niet gewoon bruin he. Als ik in de zon loop is het eerder rood en met die 2 weken Frankrijk zijn er ook blonde stukken bij.

    Post anders 'ns een foto. c:

    Laswell schreef:
    (...)
    Post anders 'ns een foto. c:

    Ik zoek er wel ene van de vakantie, als ik het fototoestel vind.

    btw people, ik ben er pas ten vroegste om 13:17. Vroeger is haast onmogelijk of het is 12:17.

    Ik heb er al zin in! En Erika, volgens mij is dat geen probleem. Als je om 12u17 komt, sms mij dan, dan komen wij jou zoeken. En anders blijven wij wel een kwartiertje wachten bij de Starbucks, geen probleem! ^^

    Ik heb mijn treinuren eens bekeken, en ik moet de trein om 16u47 nemen om op tijd in Leuven te zijn voor mijn bus. D: Als ik een trein later neem, riskeer ik mijn bus te missen en dan ben ik om 20u thuis en mijn mamaatje wilt mij graag al om 19u thuis ._.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:10 ]

    Whut. Da's echt kut!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat, nee, fuck. Ik heb helemaal verkeerd gerekend. Als ik om 16u47 de trein neem, ben ik om 20u thuis. D:
    Dus ik moet de bus al om 15u47 nemen. Fuck. Dat is zo... vroeg?

    What the fuck?
    Wat ga je doen? :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Le me has bad news too... Heb het al aan Nena verteld, maar mijn zus uit Londen komt dit weekend op bezoek met haar gezin, ik ga dus vanaf vrijdag terug nar huis. We gaan zaterdag met mijn halfbroer en -zussen en hun gezinnen naar de zoo in Antwerpen, ik kan wel nog fixen dat ik van 11 tot 1 kan komen, en dan als jullie in het station de rest ophalen om 13u, ik nog even meega, en dan daarna mij bij mijn familie voeg...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nefie schreef:
    What the fuck?
    Wat ga je doen? :c

    Ik ga naar mijn nonkel en tante en neef omdat we nog wat praktische dingetjes voor Italië moeten afspreken, en dan gaan we samen eten :].