• Ik heb zin in morgen, want ik krijg morgen mijn piercing en daarna ga ik even de stad in met mijn vriend (:

    Waar verheugen jullie je op?


    26 - 02 - '16

    Op vrijdag, want dan gaan we uit eten met de yogagroep, en op zondag, want dan ga ik met een groep vrienden naar het midzomerfestival. c: En op kamp, maar dat is pas over twee weken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    nou niet op morgen, want dan gaan we met de klas skiëen en ik kan echt niet skiëen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vrijdag, dan komt Waspik waarschijnlijk hierheen :9~

    Ik heb zin in donderdag, want dan ga ik naar Bobbejaanland met de leerlingenraad van mijn school.

    En ik heb zin in de 15e juli, omdat ik dan op kamp vertrek


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Op een korte schooldag en voetbal.


    The odds are néver in our favor.

    Ik verheug mij op de maand augustus want dan mag ik terug gaan werken op 'Speelberge'.
    (Dat is een speelpleinwerking hier op het strand (cat))


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Zaterdag.
    LOTR-Marathon met vrienden.

    Op geluk in de liefde. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In vrijdag, want dan ga ik op vakantie met mijn vriendinnen. Het is een half uur fietsen, maar dat moet je gewoon niet denken. We zijn alleen. VERLOST.


    Food.

    6 juli, en volgende week maandag, dan ga ik met mijn crush naar de kermis & naar de bios. <3


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    VAKANTIE D:
    Ik heb morgen nog vrolijk een natuurkunde proefwerk waar ik een voldoende voor moet halen :/


    i put the fun in funeral

    Ik heb zin in volgende week vrijdag, want dan ga ik naar frankrijk voor twee weken (:


    Destroy what destroys you.

    Wat leuk :D Succes!

    Op mijn dagje Efteling morgen ;) En op mijn volgende gitaarles :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Morgenavond. Ik ga naar mijn beste vriendin.


    Life is all about having a good time.

    Donderdag en de dagen erna.
    Meeting enso


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please