• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik snap trouwens niet waarom er zo moeilijk over doen dat een jongen op een meidenkamer komt of andersom,' zei ik. 'De jongens zijn over het algemeen badboys en er zal vast wel een verkrachter tussen zitten maar de meiden laten ook niet over zich heenlopen hoor. Ik heb me vijf jaar prima weten te redden in een opvangtehuis en daar zijn de jongens ook niet altijd even aardig.'


    Remember to be ridiculous.

    Assassin schreef:
    [Sorry, ik moest even eten. :'D En hier duurt dat lang.]

    Rikki Madeleine Beck

    "En hoe willen ze dingen dan tegen me gebruiken?" vraagt ze en gooit haar sigaret op de grond om hem vervolgens uit te trappen. Ik neem een laatste trekje van de sigaret en volg haar voorbeeld.
    "Me veroordelen omdat ik iemand heb vermoord, terwijl hun hetzelfde hebben gedaan?" Door haar moet ik grinniken. Ze draait zich alweer om, blijkbaar wilt ze weg. Ik blijf op mijn gemak staan en werp een blik op het meisje dat erbij is gekomen. Weer zo'n pretty girl. Is het tegenwoordig in om ls je mooi bent badass te zijn?
    "Niet iedereen hier heeft iemand vermoord." grinnik ik zacht maar zo dat ze het nog wel hoort.
    "Er valt genoeg mee te chanteren, mooie Mysha."

    [Oke, dan reageer ik wel even opnieuw (:]

    Mysha Jae Lachesis
    Met een zucht keerde ik me weer tot haar, blies de rook weg van de tweede sigaret die ik aan had gestoken.
    "Zoals?" vroeg ik sceptisch. Als ze alles zo goed wist, had ze het me wel even kunnen uitleggen. En als ik hier één van de weinigen was die wel een moord had gepleegd, was dat juist een reden voor anderen om uit m'n buurt te blijven en niks te proberen.
    Ik haatte het hier. Iedereen had een veel te grote bek. Ik was er niet aan gewend dat anderen tegen me ingingen, ze knikten altijd alleen maar braaf als ik iets zei.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    Ik denk na. 'Waarom paars mijn lievelingskleur is?' Ik denk na en bijt op de binnenkant van mijn wang. Dan kijk ik hem aan en haal mijn schouders op. 'Ik weet het eigenlijk niet. Mijn kamer was vroeger paars en eh...' Ik denk na. 'Ja, ik weet niet. Gewoon iets dat altijd al zo is geweest. Iets van vroeger dat niet zo belangrijk is.' Ik glimlach en kijk hem aan. 'Dus was doe je graag?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "Ach regels zijn er om te breken hé." zei ik en nam nog een laatste slok van mijn flesje."Trouwens regels zijn er om mensen te veranderen,maar wat ik weet is dat je jezelf moet blijven,dan blijft je leven leuker."zeg ik,voor mij tog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Drinken, roken, hardlopen, kickboksen en trainen in de sportschool,' zei ik. 'Ik was maar gemiddeld gespierd maar was sterker als je in eerste instantie zou denken, dat in combinatie met het feit dat ik best snel was maar me langzaam bewoog zorgde er regelmatig voor dat een tegenstander me verkeerd inschatte.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Inderdaad,' zei ik glimlachend en ik nam nog een paar slokken bier. 'En als we ons aan de regels houden gaan we weer dingen doen die niet in de regels staan omdat het vanzelfsprekend zou zijn. Onzin.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Zoals?" vraagt ze alsof ze me niet geloofd. Een klein maar vals glimlachje glijd over mijn rode lippen heen en met mijn tong speel ik even met het ringetje dat zich in het midden bevind, om tijd te rekken en hopelijk haar op de kast te jagen.
    "Als ik dat zou zeggen is er geen lol meer aan, toch?" vraag ik waarna mijn glimlach schijnheiliger en breder word. Dit heb ik ondertussen wel onder die knie.
    "Het is maar een tip, je hoeft je er niet aan te houden. Dus biecht het hele verhaal maar aan me op als je het zo graag kwijt wilt." Met die woorden sla ik mijn armen over elkaar heen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik trek mijn knieën op en knik. Opeens drong een lichte angst in me op. Ik wist niet meer wie ik was. Ja, ik wist mijn naam en ik wist wat ik had gedaan, maar ik wist niet wat ik leuk vond enz. Ja, ik weet dat ik model wil worden, maar dat is het enige. Meer weet ik niet over mezelf. Ik zou niet weten wat ik leuk vind, ik heb geen vrienden, ik heb geen geld, ik heb geen familie, ik heb geen huis. Als ik hier ooit uit kom heb ik niks. Ik bijt hard op mijn lip doordat plotselinge besef. Ik heb niks.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke nog een keer. Wat heb ik gemist?! En waar kan ik inspringen?! Want ik wil niet stoppen met deze RPG dus kan iemand me even vertellen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Ja hoor. Wie ben je? Sanne, Mysha, Lauren, Jasper en Jason zijn aan alcohol gekomen. Volgens mij zijn Jason en Sanne samen. Lauren en Jasper zitten buiten op een bankje. Lauren, Jasper, Sanne en Jason weten niet waar Mysha is, maar Mysha staat vlakbij te kletsen met Rikki. De kamergenoot van Lauren, maar dat weten ze nog niet van elkaar. ht zijn dus allemaal gesprekjes}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Eigenlijk stom,' zei ik. 'Ze stoppen ons nu hier maar niemand heeft nog familie waarop ze kunnen terugvallen, de meesten hebben een beetje geld op de bank staan maar lang niet genoeg en we komen niet makkelijk aan een baan waardoor we zo terug de criminele wereld inrollen.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason ven Huyse
    Ik zuchtte en schudde mijn hoofd.Volwassenen ,zijn bijna allemaal hetzelfde,dom en willen perfect zijn.Met die stomme regels van hen."Ander onderwerp dan regels ze zijn tog zinloos." zei ik en dacht na."Je danst ook zeker?"vroeg ik nog eens voor de zekerheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mysha Jae Lachesis
    Een schampere lach ontsnapte aan mijn lippen. Blijkbaar was ze zekerder van zichzelf dan nodig was.
    Bedenkelijk nam ik een trekje van de sigaret, liet de rook samen met een zucht ontsnappen. "Prostitutie, fraude, geweldpleging, moord, doodslag, inbraak." Het hele verhaal vertelde ik nooit. De redenen waarom ik was opgepakt mochten ze echter weten, maar ik vond het gewoon geen prettig idee dat iemand die ik niet kende alles over mijn ouders en Randy wist. En over de rest van de groep. Dat ik op mijn achtste voor de eerste keer op de cover van een tijdschrift stond, een pedofielenblad welteverstaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja,' antwoordde ik. 'Ik zal nooit beweren dat ik een ster ben maar ik kan aardig dansen. Kan jij ook dansen?'
    Ik zag het al voor me, komen we hieruit is er hier een danscrew ontstaan met allemaal middelmatige dansers.


    Remember to be ridiculous.

    [Ik heb Ayden en Jade in de aanbieding. Naar wie moet gaan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break