• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'O,' zei ik. 'Hoe gaat het met je arm? Hoe kwam je eigenlijk aan dat mes ze hebben mijn kleding klaargelegd en staan kijken terwijl ik me aan het omkleden was zodat ze zeker wisten dat ik geen mes bij me had. Al gebruik ik het eigenlijk nooit.'

    Sanne Hoogdoorn
    Ik grinnikte. 'Bij mij namen ze die moeite niet,' zei ik. 'Ik ben nog nooit betrokken geweest bij geweld. Ik heb alleen een paar keer iemand staan bedreigen met een wapen dat niet eens geladen was maar ze trapten er gelukkg wel steeds in.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn uitgestoken hand trekt hij weer terug en beweegt hem over zijn muts, zodat die weer goed zit. Ik volg het met mijn ogen voordat ik me weer op hem richt.
    `Het spijt me. Maar ik weet niet waar jij het over heb. Volgens mij haal je wat door elkaar." Ik kijk hem met een frons aan.
    "Ik heb werkelijk géén idee waar je het over hebt." zeg ik tegen hem, misschien wel iets te overdreven. Ik heb dit gewonnen, dat is gewoon zo. Ik schud even mijn met hoofd waardoor mijn lange haar over mijn schouder valt en de linkerkant van mijn topje verborgen ging.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Politie agenten zijn net zo naïef als die drugsdealers. Je hoeft alleen maar je charmes in de strijd te gooien en dan heb je het voor elkaar.' Ik haal mijn schouders op. Ik vertel maar niet dat het zover is gegaan dat ik met zo'n politie agent heb gezoend en meer. Best wel raar dat dat kon gebeuren... Ik grinnik en kijk ze aan. 'Voordeel van meisje zijn.' Ik loop door naar de slaapkamers. 'En met mijn arm gaat het prima hoor. Ben wel wat gewend, net zoals jullie,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik heb werkelijk géén idee waar je het over hebt,' zei ze overdreven. Ik zuchtte. Wou ze het dan echt zo graag horen? Ik keek even toe hoe ze met haar hoofd schudde en haar lange haar over haar schouder viel. 'Mijn woorden waren onbeschoft, net zoals jou vuile grap!' snauwde ik naar haar. 'Ben je nu blij?' Weer keek ik de gang in. Echt interessant was die niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mijn woorden waren onbeschoft, net zoals jou vuile grap! Ben je nu blij?" snauwt hij en kijkt de gang weer in. Ik draai een pluk haar om mijn vinger en lach zacht.
    "Tevreden wel." antwoord ik er op.
    "Vind je het echt zó erg dat het een grap was?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Nou gelukkig dan maar,' zei ik.
    Nou begreep ik ook wel dat ze het zo voor elkaar had gekregen. De meiden die ik tot nu toe had gezien mochten er zijn. Het naamloze meisje en Lauren waren absoluut prachtig en bijzonder sexy en ook Sanne die in eerste instantie minder mooi had bezat een eigen schoonheid. Ze was zeker aantrekkelijk maar op de een of andere manier zou ze minder snel iemands aandacht trekken met haar schoonheid als de andere twee.

    Sanne Hoogdoorn
    'Dat eerste klopt,' zei ik. 'Anders had ik al lang niet meer vrij rond kunnen lopen maar over het tweede, dat weet ik niet. Totaal geen ervaring mee.'
    Ik had nog nooit een vriendje gehad want de jongens uit de onderwereld behandelden me met respect maar ik was te koppig en onafhankelijk om hun intresse op die manier te wekken en jongens van school waren te braaf en de jongens uit het opvangtehuis probeerde ik bij uit de buurt te blijven want ik zou niet het eerste meisje zijn waaraan ze zich vergrepen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik duw de kamerdeur open en stap naar binnen. 'We zijn er!' Ik kijk de kamer rond, maar zie haar niet. Verbaasd kijk ik naar Sanne. 'Was ze echt boven?' Ik kijk bedenkelijk voor me uit en zucht dan. 'Hoe moeten we haar vinden in dit grote gebouw?' Ik zucht en loop de kamer weer uit. Ik leun nonchalant tegen de muur en kijk Daniël en Jasper onderzoekend aan. Ze mochten er zeker wel wezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Tevreden wel,' antwoordde ze, nadat ze zacht had gelachen. Nog steeds keek ik de gang in en dat was ik nog een tijdje van plan. 'Vind je het echt zó erg dat het een grap was?' vroeg ze. Ik keek haar vragend en verwarrend aan. 'Wat bedoel je daar nou weer mee?' vroeg ik aan haar. Wat was ze nu weer van plan? Niet begrijpend bleef ik haar nog steeds aankijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Uiteindelijk kijkt hij weg van de gang naar mij, nadat ik klaar ben met praten. Maar zijn blik staat vragend en verward.
    "Wat bedoel je daar nou weer mee?" vraagt hij en blijft me niet begrijpend aankijken. Ik haal nonchalant mijn schouders op.
    "Het lijkt gewoon een beetje alsof... je het heel graag gewild had." antwoord ik waarbij ik een beetje grijns.


    Your make-up is terrible

    (iemand die met Jason wil praten ofzo)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Anders gaan jij en Jasper haar zoeken terwijl ik en Daniël de drankkelder zoeken en alvast wat weghalen,' stelde ik voor. 'Met z'n vijven zouden we sowieso teveel opvallen en ik ben de meesterdief.'


    Remember to be ridiculous.

    [Sanne wil wel maar die moet drank gaan stelen, raakt ze Daniël onderweg wel kwijt.]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Het lijkt gewoon een beetje alsof... je het heel graag gewild had,' antwoordde ze en ze grijnsde een beetje. Ik knipperde een paar keer en schudde toen met mijn hoofd. 'Jij geeft ook nooit op hea?' vroeg ik aan haar. 'Misschien ben jij wel diegene die het gewoon juist graag wilt laten zien,' zei ik op een normale toon en keek haar eventjes onderzoekend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij geeft ook nooit op hea? Misschien ben jij wel diegene die het gewoon juist graag wilt laten zien." zegt hij, rustig. hij kijkt me aan en mijn ogen worden wat groter dan normaal.
    "Nee!" zeg ik, veel te snel en veel te nerveus. Hij weet niet hoezeer van niet. Ik haal diep adem en probeer mijn hartslag weer normaal te krijgen, die enorm versnelt raakt hiervan.
    "Nee, dat is gewoon niet zo." zeg ik met een nep glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik Knik en kijk haar aan. 'Is goed, maar krijg nou niet een te hoge dunk van jezelf want Mysha en ik hebbenhaar afgeleid.' Automatisch Werp ik een blik op mijn Arm en zucht. Het doet pijn als de pest. 'We spreken dan hier wee af. In jouw kamer Sanne. Goed?' ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne