• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee!' zei ze behoorlijk snel. Haar ogen waren groter geworden en, klonk ze nou nerveus? Een glimlachje sierde mijn gezicht. 'Nee, dat is gewoon niet zo,' zei ze met een glimlachje. 'Dat is dan duidelijk,' zei ik met een grijnsje. 'Jij wilt het niet. Ik wil het niet. We kunnen er dus nu over ophouden,' vervolgde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Oké maar pas op met het binnensmokkelen van de jongens, ze mogen er eigenlijk niet komen remember?' Vraag ik. 'Oké Daniël als we betrapt mogen worden allebei een andere kant op rennen. Verstop je buit ergens, desnoods in het jongenstoillet maar zorg dat ze je er niet mee vindt.'
    Hij knikte en ik begon te lopen. 'Heb jij enig idee waar de kelder zich bevindt.'

    Jasper de Ridder
    Ik keek de twee na en keek vragend naar Lauren. 'Hoe ziet die Mysha er eigenlijk uit?' Vroeg ik. 'Anders kan ik haar natuurlijk nooit herkennen en hebben we de kans dat we haar voorbij lopen omdat ik niet weet hoe ze eruit ziet.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason ven Huyse
    De duizeling was eindelijk gestopt.Ik stak het zakje terug in mijn koffer en vond mijn Ipot erin,ik grijnsde en stak ze in.Eindelijk wat geluid.Ik sloot mijn koffer en liep de gangen op.Ergens moet toch wat te doen zijn.I got a feeling van de black eyed peas speelde af en ik liep ergens geen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is dan duidelijk. Jij wilt het niet. Ik wil het niet. We kunnen er dus nu over ophouden." zegt hij met een grijns. Ik pers mijn lippen op elkaar, dat is oneerlijk!
    "Goed." antwoord ik kattig. Ik wil niet dat hij er op verder gaat omdat hij straks dingen te weten komt en hij wilt blijkbaar om een onbekende reden dat ik er niet over verder ga. Waarschijnlijk wilt hij ook niet dat ik dingen van hem te weten kom.
    "Nou eh, dat was het dan."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik lach en kijk Jasper aan. 'Nieuwsgierig of ze een lekkerding is,' grijns ik. 'Ik weet hoe ze eruit ziet, dus zo snel lopen we haar niet mis.' ik kijk Jasper grijnzend aan. 'Dus welke kant gaan we als eerste op?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Goed,' zei ze op een behoorlijk kattig manier. 'Nou eh, dat was het dan,' zei ze waarop ik knikte. 'Ehm ja,' zei ik en krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'Ach, we komen elkaar wel weer tegen,' zei ik schouderophalend en keek weer de gang door. 'Tot dan.'
    Zonder haar nog weer aan te kijken liep ik de gang door. Eens kijken wat ik nu ging doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik liep redelijk door en Daniël zei niets. Ik draaide me op een gegeven moment om en keek verbaasd. Hij stond er niet meer. Ach hij zou me wel terug vinden en anders wist hij waar we hadden afgesproken. Zo kon ik alleen minder meenemen. Ik begon te lopen en knalde tegen iemand aan. 'Hé kijk eens uit!' Snauwde ik.

    Jasper de Ridder
    'Zoveel maakt het me niet uit of ze lekker is hoor,' zei ik. 'Ik heb hier tot nu toe drie meiden gezien en die mogen er alledrie best zijn dus alleen maar lelijke meiden zullen het niet zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik liep nog steeds dolend door de gangen tot iemand plots tegen me aanliep.Ik strompelde wat naar voor en draaide me om."Hé kijk eens uit!" snauwde ze."Hé jij bent diegene die tegen mij aangelopen is hoor!" snauwde ik terug.En bekeek haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Drie hè?' ik schud mijn hoofd. 'jongens toch.' Ik loop naar links. 'Ik zou niet weten hoe ik haar moet omschrijven. Welke drie meiden?' Ik was er toch best wel nieuwsgierig naar. Meestal zou het me niet kunnen schelen, maar nu wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ehm ja." zegt hij en krabt op zijn hoofd.
    "Ach, we komen elkaar wel weer tegen." zegt hij schouder ophalend en kijkt de gang door. Ga alsjeblieft niet die kant op, die kant wilde ik op!
    "Tot dan." zegt hij en loopt die kant op, zonder mij aan te kijken, verdomme.
    "Ja, vast." antwoord ik bot en blijf tegen de muur aan staan. Mijn armen over elkaar heen en mijn ogen gesloten. Ik wacht tot hij ver genoeg is gelopen zodat ik ook die kant op kan maar in plaats daarvan verzink ik helemaal in gedachte.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou als jij alles beter weet dan zet je voortaan ook maar een stap opzij,' bijt ik hem toe. Hij laat zijn blik over me heenglijden. Great, als er iets is waar ik niet tegenkan is het om bekeken te worden. 'Kan je het zien?' Vroeg ik bitchy.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Een meisje dat werd binnengebracht toen ik voor de eerste keer buiten stond te roken,' zei ik. 'En jij en Sanne. Dan heb je er in totaal dus drie.'
    Ja ik was niet het soort jongen dat er omheen zou draaien dat hij iemand een lekker ding vondt. Ze was bloedmooi en had een prachtig lichaam en voor zover ik wist een onafhankelijk karakter wat ook wel moest als je hier terecht was gekomen en meer wist ik eigenlijk niet over wat ik van haar vond.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ja, vast,' hoorde ik haar nog antwoorden. Ik stak mijn hand op en zwaaide wat vaagjes en liep gewoon verder. Ik keek een beetje om mij heen, waar ging ik nu heen? Ik zuchtte en ging maar weer eens kijken in de gezamenlijke ruimte.

    [Dus.. Wie wilt mag Nathan lastig vallen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Nou als jij alles beter weet dan zet je voortaan ook maar een stap opzij,'beet ze me toe."Kan je het zien?"vroeg ze bitchy en keek me kwaad aan."Hé jij liep tegen mijn rug ,ik heb geen ogen in mijn kop ofzo en ja ik kan het zien ,dat je een meisje bent voor hetzelfde geld kon je een grote spierbundel zijn doe tegen me loopt."zei ik en loeg mijn armen over elkaar heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Same for Rikki.]


    Your make-up is terrible