• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. Ik kon mijn naam wel verwachten. 'Nou... Mysha heeft krullend haar, je vind haar vast een lekkerding. Dus als je een lekkerding ziet Zeg het dan,' grijns ik. Ik loop door en voel ineens een steek door mijn arm. Ik piep even door de onverwachte pijn. Dan kijk ik ernaar. Een hechting was losgeschoten. Had ik een rare beweging gemaakt?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Over het algemeen heb je aan het gezicht en de haardracht genoeg om te zien of iemand een jongen of een meisje is en als je me frustreerd geef ik je een klap tegen je smoel of je nou een jongen of een meisje bent,' zei ik en ik keek hem strak aan. Ik weigerde om me gewonnen te geven aan hem. Hij was opzich redelijk aantrekkelijk maar daar wou ik helemaal niet bij stilstaan bij hem.


    Remember to be ridiculous.

    (ze mogen Jason en Sanne lastig vallen als het goed ik van squib?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oké... Ik heb de rest gewoon niet gelezen, waar is iedereen en wat hebben ze gedaan?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik volgde haar blik naar haar arm en toen viel me pas op hoe groot de snee die ze had gemaakt was geweest. Ik pakte haar arm vast en trok hem naar me toe. 'Heb je jezelf dat aangedaan?' Vroeg ik geschokt. 'Jij bent wel tot heel veel bereid voor drank, je had ook gewoon een raam in kunnen gooien of een vechtpartij kunnen beginnen.'


    Remember to be ridiculous.

    [ja hoor, anders staan ze toch enkel te schreeuwen.]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Over het algemeen heb je aan het gezicht en de haardracht genoeg om te zien of iemand een jongen of een meisje is en als je me frustreerd geef ik je een klap tegen je smoel of je nou een jongen of een meisje bent.' zei ze en keek me strak aan."Wel laten we het anders doen Ik ben Jason,zat met muziek in mijn oren en kon je niet horen aankomen en waarom had je zo'n haast dat je tegen me liep?" zei ik dan maar en keek haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaien schreef:
    [Oké... Ik heb de rest gewoon niet gelezen, waar is iedereen en wat hebben ze gedaan?]

    (wel Sanne was een gang ingelopen in de hoop de drank kelder te vinden en is tegen Jason aanelopen en nu zetten ze ruzie te maken :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Maakt niet uit,' zei ik zuchtend. 'Ik ben mijn handlanger toch al kwijt dus dat gaat niet erg goed meer lukken. Ik ben trouwens Sanne.'
    Ik kalmeerde iets maar bleef hem strak aankijken, zij het met een minder boze blik. Eerder geërgerd omdat ik zo stom was geweest om Daniël kwijt te raken en het pas door te hebben op het moment dat hij door de gang liep en ik tegen hem opknalde.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn arm. Dan trek ik die los. 'Ik ben toch al verminkt genoeg,' mompel ik. 'Ik denk dat ik alle frustratie eruit heb gesneden. En een mes moet je afpakken, na een ruzie ga je iemand niet achterna.' ik haal mijn schouders op. Er is geen spoor van Mysha te zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Maakt niet uit,' zei ze zuchtend. 'Ik ben mijn handlanger toch al kwijt dus dat gaat niet erg goed meer lukken. Ik ben trouwens Sanne.'ik keek haar aan en had nu pas door dat ze wat groter was dan me,man ik ben een dwerg hier.Maar oké ander onderwerp "Handlanger?Waarvoor had je die nodig,of heb je die nodig." vroeg ik en keek haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik schudde ongelovig mijn hoofd. Waarom had ze zich zo verwond en wat bedoelde ze met ik ben toch al verminkt genoeg? Ik besloot het maar niet te vragen voor het geval het daar te persoonlijk voor was maar het bleef brandden. 'Hier lijkt ze niet te zijn,' zei ik. 'Laten we verder lopen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Als je nieuwsgierig bent, vraag het gerust.' Ik kijk hem aan en loop de trap weer af. 'Ik ga niet moeillijk over dat soort dingen doen. Je kan vragen wat je wilt, ik zeg wel als je te ver gaat,' zeg ik vastbesloten. 'Ze lijkt wel spoorloos,' mompel ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik tilde mijn hand omhoog en liet de sleutelarmband zien, ik kon het nu wel gewoon vertellen, hij wist toch al dat ik iets van pla was geweest. 'Een van deze sleutels is die van de drankkelder, ik heb hem gestolen terwijl Mysha en Lauren de vrouw bij de balie afleidde,' zei ik. 'Maar we konden Mysha niet meer vinden dus ik en Daniël zouden de drank vast gaan halen terwijl Jasper en Lauren Mysha zouden gaan zoeken maar ik ben Daniël kwijt en alleen krijg ik nooit meer als een of twee flessen mee naar de kamer.'


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Oké, wat bedoelde je met "ik ben al verminkt genoeg?",' vroeg ik. 'En als je het niet wilt vertellen, vooral niet doen wordt ik niet boos om.'
    En dat was behoorlijk wat want ik was makkelijk boos te maken en dan werd ik ook behoorlijk agressief.


    Remember to be ridiculous.