• Ik weet niet als dit soort topics wel gepast zijn, knal me alsjeblieft niet neer als het niet zo is, maar ik vroeg me dus af als jullie het met of zonder condoom doen?
    Ik ben dus blijkbaar de enigste in mijn vriendenkring die het met condoom doet, terwijl al de rest van mijn vrienden (die nog lang niet zo lang als mij een relatie hebben) het gewoon zonder doen. Sommigen zeggen zelfs dat ik overdrijf omdat mijn vriend en ik bijna 2 jaar samen zijn en we het nog steeds met doen.
    Is het dan zo vreemd om het gewoon veilig te doen? :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Ik ben er van aangekomen, en mijn moeder ook. Dat is heus geen fabeltje, ieders lichaam zal er anders op reageren, sommigen zullen afvallen, anderen aankomen en bij anderen zal het dan weer geen effect hebben :')


    Mkee, dan heeft de huisarts tegen me gelogen, die zag het zo te zien als een 'slecht excuus' van pil-gebruikers. Ook nog al onlogisch dat sommigen er van aankomen en anderen er van afvallen...
    Maar als jij zegt dat het echt zo is, geloof ik je wel. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    Mkee, dan heeft de huisarts tegen me gelogen, die zag het zo te zien als een 'slecht excuus' van pil-gebruikers. Ook nog al onlogisch dat sommigen er van aankomen en anderen er van afvallen...
    Maar als jij zegt dat het echt zo is, geloof ik je wel. ;p


    Je valt er ook niet van af maar aankomen is een bijwerking die in de eerste drie maanden van het gebruik kan voorkomen.


    Your make-up is terrible

    Geen ervaring, maar ik vind het niet vreemd. Het is een stuk veiliger en veel minder risico, je voelt je er prettig bij dus waarom niet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een Implanon buisje in mijn arm en we gebruiken altijd condoom. (krul)
    Liever het zekere voor het onzekere, die ene fout was er één teveel :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben al vier jaar samen met mijn verloofde en we doen het dubbel veilig. Nova ring en condoom ftw. Geen zin in zwangerschap nog, voor we gesettled zijn en geleefd hebben.


    Til hug og blod.

    Occhi schreef:
    (...)

    Sommige soa´s kan je vanaf je geboorte hebben dus


    En niet elke soa komt door seks je lichaam binnen.


    Til hug og blod.

    Ik deed altijd zonder, maar ik wist zeker dat hij en ik allebei niets hadden, en ik was aan de pil :'D
    Maarja. Ik vergeet tegenwoordig vet vaak mijn pil in te nemen, dus zou ik nu een relatie gehad hebben, zou ik het met moeten doen :Y) No baby's for me.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tis hoe mijn kar er naar staat. Als ik mijn pil eens vergeet (wat echter bijna nooit gebeurt) dan begin ik echt te freaken en wil ik heel lang met condoom vrijen. Dat is ook altijd zo als ik mijn pil bijna moet stoppen of net begin. Al doet dat er eigenlijk niet toe, maar toch. Ik moet echt nog geen kind hebben. Meestal is het wel met, maar soms doen we het eens zonder en dat is ook altijd fijn. :3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 0:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Creed schreef:
    (...)
    Zit je dan aan de pil? (Vast wel xd).
    Kom je daar niet heel erg van aan? Want daar ben ik bang voor.

    Mijn dokter zei dat het vooral is omdat je zin krijg in eten omdat je "prutst" met je hormonen. Als je karakter genoeg hebt, verdik je daar niet van.
    Een vriendin van mij is er zelfs van vermagerd terwijl ze dezelfde pil neemt als mijn zus, die ervan is verdikt.
    Wat die condooms betreft, ik heb er geen ervaring mee, of ervaring in het algemeen. Maar als jij 't goed vindt zo, waarom dan iets anders doen.

    Authors schreef:
    Net slim om het met condoom te doen, toch? En als het zogezegd niet goed voelt, heb je nog die superdunne. Even goed in mijn ogen. Ik doe het sowieso met, maar ik zit niet aan de pil.
    Moet jij mij iets vertellen? En idd, die super dunne zijn op dat vlak best goed. Je voelt veel en toch is het een extra bescherming.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het goed van je dat je het nog steeds met condoom doet! Ook als je al aan de pil bent is het nog goed, je weet immers nooit of iemand een SOA heeft ofzo. Ik vind juist niet slim van je vrienden om het zonder te doen (tenzij je jezelf en je vriend hebt laten testen)


    don't let your happenings destroy your happiness!

    Ik vind het heel verstandig van je, maar zelf doe ik het altijd zonder.
    Mijn vriend en ik waren elkaars eersten en ja, je kan ook op andere manieren een soa krijgen maar als je hiv had van je geboorte had je dat waarschijnlijk wel geweten, en met de andere manieren kom ik niet zo vaak in contact (bloed, vaginavocht, moedermelk).
    Je moet sowieso voor jezelf bepalen welke voorbehoedsmiddelen je gebruikt, je vrienden hoeven je niks voor te schrijven ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."