• Naar aanleiding van dat topic met condoomgebruik, werd ik opeens heel erg nerveus voor mijn eerste keer. Ik kreeg echt de rillingen en ik moest heel veel water drinken om weer rustig te worden.

    Ook al heb ik geen vriendje, nog niet althans, toch ben ik nu al bang voor de eerste keer. Ten eerste benauwt het me dat een jongen zo intiem met me zal zijn, aangezien ik bindingsangst heb en daarnaast lijkt het me ook extreem pijnlijk.

    Kunnen jullie mij wat geruststellen? :'D

    Ik heb geen idee of er wel of niet 16+ in de titel moet staan, wil een mod zo aardig zijn mijn titel te corrigeren als ik hier wél 16+ had moeten neerzetten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pioneer schreef:
    I'm not gonna lie, it hurts like hell the first time (cat)
    Maarja, de pijn gaat vanzelf wel weg. Het is gewoon iets, als je er eenmaal aan begint wil je het nog een keer doen, haha :'D
    Je hoeft je ook echt niet te schamen voor het feit dat je het niet kan ofzo, als die jongen echt van je houdt begrijpt ie dat heus wel, en doet ie ook voorzichtig :Y) Ik had de eerste keer ook zoiets van 'omg I sucked', maarja, het is gewoon iets wat je moet leren en oefening baart kunst (of een baby :W).

    Dat zeggen helpt ook heel erg om haar over haar angst heen te komen xd

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat zeggen helpt ook heel erg om haar over haar angst heen te komen xd

    Ze zegt op de pagina hiervoor toch dat ze daar niet bang voor is :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ze zegt op de pagina hiervoor toch dat ze daar niet bang voor is :Y)

    Hahaha, okay. Ik kon het gewoon niet laten om daarop te reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat zeggen helpt ook heel erg om haar over haar angst heen te komen xd

    Ik hou niet van kinderen, dus ik ga er alles aan doen dat ik veilig seks heb. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tip: Doe het niet met iemand die je niet goed kent. Mijn eerste keer was met mijn huidige vriend en we hebben het voor het eerst gedaan na een dik halfjaar. Het voelt sowieso beter als je je vertrouwd bij degene voelt.

    Het doet niet bij iedereen pijn. In mijn ervaring heel even, maar daarna niet meer.
    Achja, je zult vanzelf wel merken wanneer je er aan toe bent. (:


    You are beautiful, you are love.

    Morgue schreef:
    Je raakt van 1x seks niet meteen zwanger en je gaat een heel lief vriendje krijgen die er altijd voor je zal zijn ook als je per ongeluk zwanger raakt, wat niet gebeurd!

    haha, zoiets?


    God, is de jeugd van tegenwoordig écht zo naïef dat ze denken dat je van één keer seks niet zwanger kan raken? Dat kan dus wél en daarom moet je àltijd voorbehoedsmiddelen gebruiken.

    OT: Seks is iets dat je (normaal gezien) doet met iemand die veel voor je betekent, dus dan zou je die persoon ook moeten vertrouwen. Als je iemand vertrouwt, is het sowieso gemakkelijker om iets intiemer te worden.
    En werk in stappen, dat helpt ook wel. Elke keer een stukje verder en zeker duidelijk maken wanneer je vindt dat het genoeg is geweest, wanneer je niet verder wilt.
    Zolang je de persoon in kwestie 100% vertrouwt, komt het allemaal wel goed ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    De eerste keer is niet echt de prettigst keer, maar dat komt door de stress. Op zo'n momenten moet je je echt ontspannen en na de eerste keer vlot dat echt en kan je er heel erg van genieten. Al je vriendje het goed met je voorheeft zal hij ook alles voorzichtig aannemen en het accepteren als je wilt stoppen. Hij zal dus zijn fluit niet zomaar in je duwen en je meteen platneuken. Als je er echt bang voor bent, kan je best regels voor jezelf opstellen. Dat deed ik ook. Ik zag mijn vriend heel graag en wou het ergens ook wel proberen, maar toch wou ik wachten tot we een aantal weken samen waren. Ik wou namelijk ook echt weten of hij dat accepteerde en dus niet gewoon samen met me was voor dat. Bij werkte dat echt. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wij kunnen ons moeilijk moeien in jouw seksleven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou ik ben altijd eerlijk dus ik ga ook eerlijk zeggen dat het bij mij echt pijn deed :Y) Maar dat is de 2e keer alweer over en je leert er wel van te genieten. Het is spannend maar ik had achteraf iets van ''Is dit het nou?''. Je hoort zoveel verhalen erover hoe lekker en weetikveel het is en dan ga jij je er heel veel van voorstellen, moet je dus niet doen haha :'D


    -

    Navigate schreef:
    (...)
    EH.


    Wat :'DD


    Olive

    Ik ga voor het klooster idee, als ik jou was!

    Misschien doet het wel pijn, maar dat ligt weer aan je lichaam. Sommige hebben pijn, sommige niet. Je hoeft niet nerveus te zijn, meisje! Als je het halverwegen niet wilt, kan je stoppen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nou, als ik zo de verhalen hoor, ga ik toch voor het West-Friese idee. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nou, als ik zo de verhalen hoor, ga ik toch voor het West-Friese idee. :Y)
    Haha nee het komt wel goed. Uiteindelijk gebeurt het vanzelf en de stress en het geklungel hoort er een beetje bij, maar daarna komt het vast wel goed. Uiteindelijk hoe zatter je bent, hoe geiler je kan zijn en hoe vlotter het gaat. (Dus als je echt stress hebt, kan je desnoods vooraf iets drinken, niet dat je daar stomdronken moet gaan liggen ofzo)
    Maar serieus, je moet je er nu niet te veel druk om maken, want straks loop je huilend weg als een jongen nog maar zijn broek opendoet om het zo maar te zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    vergelijk het met een stretch. de eerste keer dat je je oor stretcht voel je pijn en zal je oor wat rood zien en gevoelig aanvoelen. Maar de tweede dag merk je al, 'hey, die stretch zit al veel beter!'

    en als je dan een maand geen stretch hebt ingestoken kan het wat nauw aanvoelen, maar das des te prettiger :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben bijna 15 en nog nooit gezoend dus aan seks denk ik nog niet echt maar door jou topic zie ik nu tegen elke vorm van intimiteit op..
    Waarom bump ik dit?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:12 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik word al misselijk bij het idee van seks... zo'n ding in je geduwd krijgen. Nee bedankt, ik wacht nog wel even:Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.