• Naar aanleiding van dat topic met condoomgebruik, werd ik opeens heel erg nerveus voor mijn eerste keer. Ik kreeg echt de rillingen en ik moest heel veel water drinken om weer rustig te worden.

    Ook al heb ik geen vriendje, nog niet althans, toch ben ik nu al bang voor de eerste keer. Ten eerste benauwt het me dat een jongen zo intiem met me zal zijn, aangezien ik bindingsangst heb en daarnaast lijkt het me ook extreem pijnlijk.

    Kunnen jullie mij wat geruststellen? :'D

    Ik heb geen idee of er wel of niet 16+ in de titel moet staan, wil een mod zo aardig zijn mijn titel te corrigeren als ik hier wél 16+ had moeten neerzetten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vaak is het zo dat juist als je gespannen bent, de pijn erger is; probeer te ontspannen.
    Ik heb het helemaal leuk geflikt, ik heb degene die seks wilde hebben met mij (toen het voor de eerste keer was) van me af geduwd omdat ik op de een of andere manier blokkeerde, en het pijn deed. Toch is hij niet echt in me geweest, dus reken ik het niet als mijn eerste keer.
    Mijn echte eerste keer was met een vriend die ik toen al een poosje had, en deed totaal geen pijn. Het ging niet allemaal even soepeltjes, maar we hebben er veel lol om gehad. Heb humor tijdens de seks, het zal het alleen maar opleuken. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 1:19 ]


    Bad decisions make good stories.

    Vain schreef:
    Je raakt van 1x seks niet meteen zwanger en je gaat een heel lief vriendje krijgen die er altijd voor je zal zijn ook als je per ongeluk zwanger raakt, wat niet gebeurd!

    haha, zoiets?


    van de 1e keer kan je net zo goed zwanger worden, maar ok..
    gebruik sws altijd condoom, ook al ben ik net zo maagd als jij..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn eerste keer was 2 weken terug en ja, pijn deed het wel, maa het was geen helse pijn omdat ik net zo goed niet meer kon wachten als hij, HAHA. Ik had zelfs een veel pijnlijke keer gehad die week waardoor ik passed out ging. Maar dat overkomt alleen mij. (a')
    Bij mij deed niet alleen de eerste keer pijn, maar een paar keer daarna ook alleen op het begin.
    Maar eng vond ik het zeker niet. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hm, ik herken mezelf hier wel in. Al zie ik minder op tegen de pijn dan tegen het gevoel kwetsbaar te zijn. Het is gewoon een vreemd idee dat ik zo intiem zou kunnen zijn met iemand.
    Maar oké, ik ga eerst maar eens op zoek naar een vriendje. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik bloedde zijn hele bed onder :W
    De pijn viel daarentegen wel mee. En trouwens, je gaat niet in één keer seks hebben met een jongen (in mijn geval niet), zegmaar, je werkt er naar toe. Je gaat steeds een stapje verder. Dus dan vertrouw je elkaar onderhand ook wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Volgens mij ligt het er echt aan hoe veel zin jij erin hebt, qua pijn grens, idk. Ik heb 'het' nog niet gedaan. Aangezien ik zeker niet het type ben om mijn first time in een one night stand te doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Sting schreef:
    Ik bloedde zijn hele bed onder :W
    De pijn viel daarentegen wel mee. En trouwens, je gaat niet in één keer seks hebben met een jongen (in mijn geval niet), zegmaar, je werkt er naar toe. Je gaat steeds een stapje verder. Dus dan vertrouw je elkaar onderhand ook wel.

    Gadver :'D

    Ik zou bij je 1e keer een rode handdoek eronder leggen hehe. Anders krijg je zo'n vlek in je matras wat er nooit meer uitgaat.. (cat)


    -

    Frey schreef:
    Same here, ik heb 'tzelfde als jou.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.