• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Graag gedaan,' zei ik. 'Ik kan waarschijnlijk zo aan meer komen als ik dat wil.'
    Ik ging haar mooi nog niet vertellen hoe want nogmaals: ik wou Sanne niet in de problemen brengen en ik was bang dat de rest me echt zou gaan vermoorden als ze erachter kwamen dat ik het hd doorverteld van de sleutels.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Wel he didn't,' zei ik glimlachend. 'Tot ik het hem uitlegde maar het is zo simpel, meisje armen in zijn nek, hij handen op haar heupen en zachtjes heen en weer wiegen en nu is het jouw beurt. Al iets vreemds meegemaakt sinds je hier aan bent gekomen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Graag gedaan. Ik kan waarschijnlijk zo aan meer komen als ik dat wil." zegt hij en ik grijns.
    "Nou, in dat geval..." Met een snelle beweging pak ik de fles weer uit zijn hand en neem ik nog een slok, zonder vragen te stellen over hoe en wat. Dat maakt nu niet uit, het is er en dat is het belangrijkste.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wel he didn't. Tot ik het hem uitlegde maar het is zo simpel, meisje armen in zijn nek, hij handen op haar heupen en zachtjes heen en weer wiegen en nu is het jouw beurt. Al iets vreemds meegemaakt sinds je hier aan bent gekomen?' vroeg ze aan mij. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Je uitleg,' zei ik en trok eventjes een wenkbrauw op. 'Is het nou de bedoeling dat ik je instructies op volg? Aangezien je zei, en nu is het jou beurt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Nee,' zei ik. 'Al mag het best als je dat wil maar ik bedoelde eigenlijk dat jij nu mocht vertellen of je al iets vreemds mee had gemaakt sinds je hier was. Ik namelijk al redelijk wat dingen.'
    Ik raakte mijn handlanger kwijt, vond een nieuwe door ruzie te maken, ging hem uiteindelijk leren schuifelen en ik had een sleutel gestolen voor de drankkelder.

    Jasper de Ridder
    Ik kon wel waarderen dat ze niet vroeg hoe ik eraan was gekomen. Dat was op dit moment mijn eigen zaak en zolang ik niet wist of ze te vertrouwen was zou ik er niet verder op doorgaan als ik tot nu toe had gedaan. 'Geniet ervan,' zei ik glimlachend. 'Je zal het niet veel hebben gehad de laatste tijd.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Geniet ervan." zegt hij glimlachend en zijn reactie verbaasd me toch wel. Ik zou eerder denken dat hij het wilt afpakken of tenminste dat probeerd. Of het lukt weet ik niet.
    "Je zal het niet veel hebben gehad de laatste tijd." Ik schud mijn hoofd.
    "Inderdaad. Maar jij vast ook niet. Of misschien wel." zeg ik er bedenkelijk achter aan.

    [Ik ga slapen.]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, al mag het best als je dat wil maar ik bedoelde eigenlijk dat jij nu mocht vertellen of je al iets vreemds mee had gemaakt sinds je hier was. Ik namelijk al redelijk wat dingen,' vertelde ze. 'Oh zo!' zei ik tegen haar en schudde toen lichtjes mijn hoofd. 'Echt vreemde dingen heb ik nog niet echt meegemaakt, althans niet vreemder dan wat ik normaal tegen kom. En nog even over dat schuifelen. Ik sla die aanbod dit keer af. Schuifelen is toch aardig lastig als je begint zonder muziek.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Net op het moment dat hij het zei ging mijn Iphone af. Ik viste het ding uit mijn bh en zag dat hij weer eens vanzelf was aangesprongen en de muzek aan het spelen was. Ik grinnikte. 'Naar mij luistert hij nooit,' zei ik glimlachend en ik zette de muziek af om mijn Iphone weer in mijn bh terug te stoppen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Naar mij luistert hij nooit,' zei ze. Ze zette de muziek ban haar Iphone af, die blijkbaar vanzelf was aangesprongen. Ik trok lichtjes mijn wenkbrauw op en begon toen zachtjes te lachen. 'Misschien was dat gewoon een stille hint.. Nou ja, stil.. Een muzikale hint.' Ik glimlachte vriendelijk naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Nee dat ding hapert al sinds die flikken hem hebben gecontroleerd, Joost mag weten wat ze ermee hebben gedaan. Ze wouden maar niet geloven dat dat ding niet gestolen was.'
    Ik gooide mijn haar, dat intussen losgeraakt was, naar achteren en glimlachte. 'Wat zijn je hobby's?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee dat ding hapert al sinds die flikken hem hebben gecontroleerd, Joost mag weten wat ze ermee hebben gedaan. Ze wouden maar niet geloven dat dat ding niet gestolen was,' vertelde ze. Ze gooide haar haar naar achteren en glimlachte. 'Wat zijn je hobby's?' vroeg zij aan mij. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Misschien komt die stille hint van die flikken af,' zei ik met een speelse lach. 'Mja, mijn hobby's vroeg je?' Ik haalde weer mijn schouders op. 'Echt hobby's heb ik niet. En jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Dansen, tekenen, zwemmen en natuurlijk zakkenrollen,' zei ik glimlachend. 'Voor zover je dat een hobby kan noemen dan. Maar heb jij echt niet iets dat alle jongens van jouw leeftijd leuk vinden? Weet ik veel, eh, voetbal?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik lachte weer even. 'Voetbal? Blijkbaar ben ik een aparte jongen dan, aangezien ik voetbal nou niet één van de geweldigste dingen vind. Ik heb gewoon niet iets wat ik een hobby kan noemen. Ik hou me daar niet zo veel mee bezig. Maar je tekent zeg je? Wat teken je?'

    [Ik ga zo op bed. Hierna nog eentje denk ik..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Voornamelijk portretten,' zei ik. 'Maar ook dieren en landschappen, al is het laatste niet echt mijn grootste talent.'
    Ik blies een pluk haar dat voor mijn ogen terecht was gekomen uit mijn gezicht. 'Maar je hebt helemaal geen hobby's? Niets?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik haalde mijn schouders op. 'Zoals ik al zei. Ik hou me er niet zo mee bezig, ik zou gerust een hobby kunnen hebben, maar ik zou hem zo niet op kunnen noemen. Naar meningen luisteren is zeker geen hobby? Interessant hoe de meningen van sommige zijn, maar ik doe er amper tot niets mee.'

    [Trusten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik weet wat je kan doen mte je tijd hier,' zei ik enthousiast.
    Ik voelde met echt een jong kind tussen de anderen, wat ik ook was aangezien ik pas net geen vijftien meer was en de oudsten negentien waren. 'Je kan een hobbie gaan zoeken.'


    Remember to be ridiculous.