• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Nee, ik heb de sleutel niet. Die heeft Sanne denk ik.' Ik kijk haar aan. 'De voorraad staat op jouw kamer, maar we kunnen nog meer halen. Aangezien er nu heel veel mensen vanaf weten,' glimlach ik. Kijkend naar de jongens. Met hoevelen wisten we het nu? Ik denk na, maar ik zou het niet weten. Ik had eigenlijk ook wel zo'n idee dat de andere het ook nog wel iemand hadden verteld.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Dankje wel' zei ze met haar blik op de grond gevestigt'Dat is lief van je.'Ik glimlachte"Ik doe bijna alles voor vrienden." zei ik "Als je ooit iets nodig hebt of me iets wilt vragen mag dat altijd."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Helloooo, waar kan Mysha naartoe?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Lauren heeft net op haar gereageert so.. ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oh, ik zie het al (:

    Dan wacht ik eerst wel op Daniël/Ryan]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Nee, ik heb de sleutel niet. Die heeft Sanne denk ik.' Ik kijk haar aan. 'De voorraad staat op jouw kamer, maar we kunnen nog meer halen. Aangezien er nu heel veel mensen vanaf weten,' glimlach ik. Kijkend naar de jongens. Met hoevelen wisten we het nu? Ik denk na, maar ik zou het niet weten. Ik had eigenlijk ook wel zo'n idee dat de andere het ook nog wel iemand hadden verteld.


    Daniël

    'Als je meer zou willen halen zou ik dat snel doen voordat iemand erachter komt' Zei ik zonder me er iets van aan te trekken dat het niet aan mij gericht was, als ze al meerdere keren er geweest waren zou ik juist niet meer gaan, het zou te veel opvallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mysha Jae Lachesis
    "Zullen we dat dan maar gaan doen?" vroeg ik, en streek mijn bruine, krullende lokken naar achteren. Ik had al een tijdje niks gedronken, en ondanks dat ik er niet verslaafd aan was zoals aan roken zou het wel fijn zijn om een drankje te kunnen krijgen.
    Onwillekeurig keek ik even naar de jongens. Waarom zouden ze hier voor zitten? Moord? Diefstal? Waren het pooiers?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    'Dan moeten we eerst Sanne gaan zoeken en die laat ons niet alleen het gaan halen. Er ligt nog een voorraad in jouw kamer Mysha. Daar kunnen we beter eerst heen en dan zien we de rest later wel. Ze zijn er pas 1 keer geweest.' Ik haal mijn schouders op en kijk om me heen. Sanne was nergens te zien. 'Heb jij je kamersleutel?' Ik kijk Mysha vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    Een enigzins teleurgestelde zucht klonk. "Ja, die heb ik."
    Ik draaide een krul om mijn vinger, waarna de wind weer met mijn haar begon te spelen. Alsof die hier nooit ging liggen. Maar buiten was het veel minder bedompt dan binnen, daar kreeg ik meteen het gevoel in een kelder te lopen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    'Mooi dan gaan we.' Ik loop al voor ze uit richting de trappen. Dan draai ik me om. 'Komen jullie?' Ongeduldig wacht ik op het drietal. Ik kijk naar de balie vrouw die me nauwlettend in de gaten hield. Ik kijk strak terug. De jongens mochten niet bij de meiden op de kamer, maar ze wisten de weg ook niet. Misschien moesten we splitsen? Anders vielen we wel heel erg op. Ik loop snel weer naar buiten.
    'We moeten splitsen. Anders vallen we teveel op.' Ik kijk ze aan en werp een blik over mijn schouder om te kijken of de balievrouw achter me aan is gelopen. Gelukkig is dat niet het geval.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    Zonder iets te zeggen liep ik langs Lauren heen de trap op, naar mijn kamer. Het was geen onaardig meisje, maar niemand moest proberen de baas over me te spelen. Daar luisterde ik simpelweg niet naar.
    Ik haalde de deur van het slot, en liep naar binnen. Rechtstreeks naar Sanne's kast, die ik opentrok. Achter een stapeltje kleren stonden inderdaad een stuk of vier drankflessen. Mooi.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    'En weg is ze,' mompel ik. Ik zucht en kijk naar mijn arm. Misschien dat ik maar pijnstillers moest gaan drinken. Ik kijk de jongens aan.
    'Lopen jullie dan met mij mee?' Ik bijt op mijn lip en kijk over mijn schouders. 'We nemen de achteringang. Voor de zekerheid.' Had ik net iets verkeerds gezegd tegen Mysha?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    Jason van Huyse
    'Dankje wel' zei ze met haar blik op de grond gevestigt'Dat is lief van je.'Ik glimlachte"Ik doe bijna alles voor vrienden." zei ik "Als je ooit iets nodig hebt of me iets wilt vragen mag dat altijd."

    Laurene
    Voor een momentje was ik niet in staat om iets te zeggen, maar uiteindelijk keek ik hem aan. ''Dat is wederzijds.'' glimlachte ik, en ik streek een haarlok uit mijn zichtsveld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mysha Jae Lachesis
    En hoe ging ik dit ongemerkt meenemen? Ik pakte mijn grijze Guess-tas van mijn bed, en gooide er wat spullen uit. Daarna pakte ik de fles Limoncelle en Passoa, die ik op hun zij legden. Vervolgens propte ik er een sjaaltje tussen en een tweede bovenop, waar ik een fles Smirnoff Ice op legde. Nadat ik de kast had gesloten, schudde ik even met mijn tas, maar ik hoorde geen gerinkel.
    Tevreden liep ik de trap weer af, straal langs de balievrouw die me bedenkelijk nakeek, maar zich vervolgens weer richtte op haar sudokopuzzels.
    Dus, waar waren die anderen opeens heen gegaan?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Kunnen Daniël en/of Ryan even reageren?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne