• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Daniël

    Ik had me er altijd al verschrikkelijk aan geiriteerd als iemand me comandeerde, in veel opzichten kon ik er gewoon niet tegen. 'Lopen jullie dan met mij mee? We nemen de achteringang. Voor de zekerheid.' Vroeg lauren, 'Is goed' Andwoorde ik, mijn geiriteerde toon achterhoudend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    Ik loop aarzelend vooruit. Ineens was de spanning anders. Mysha was weggelopen, Daniël gedroeg iets anders. Ik draai me om.
    'Heb ik iets verkeerds gezegd dat Mysha wegloopt en jij iets anders eh... doet?' Ik kijk hem aarzelend aan. Ik had geen zin gelijk vijanden te maken. Ik verlangde naar vriendschap en dat leek me tot nu toe goed af te gaan... Nou ja, tot drie minuten geleden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    Ik hoorde Lauren's stem, en sloeg de gang af.
    "Aha, daar zijn jullie." Ik tikte veelbetekend op de grijze handtas. "Ik had het gevonden, hoor. Zullen we dan maar naar buiten gaan? Ik heb zin om te roken."
    Daarbij stond er nooit iemand buiten. Het personeel vertrouwde op de hekken en ze verwachtten niet dat leerlingen drank of drugs bij zich hadden. Dat was tenslotte allemaal afgenomen op het politiebureau.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    -nvm

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    Ik glimlach goedkeurend naar Mysha. 'Mooi zo. Buiten is goed.' Ik kijk naar Daniël. Ik had nog geen antwoord gekregen. Dan vraag ik het wel aan Mysha.
    'Waarom ging je nou zo snel weg?' Ik kijk haar vragend aan. Ik wilde echt niks verkeerd doen hier. Ik wilde gezelschap en vrienden. Ik wilde niet weer zo'n eenzame tijd als ik achter me heb gelaten, want dat was verschrikkelijk en ik weet dat niemand binnen deze hekken iemand gaat vermoorden. Althans... Dat hoop ik, want ieman kwijt raken wil ik ook niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    Ik had de deur naar buiten toe al open geduwd, toen ik Lauren hoorde. Onwillekeurig wierp ik een blik over mijn schouder.
    "Ik ben er meer aan gewend om bevelen uit te delen dan ze op te volgen, dus als iemand me gaat commanderen heb ik het daar gewoon niet zo op." Rustig liep ik naar buiten toe, en zette de tas naast een muurtje neer. Daarna ging ik er tegenaan zitten, waarna de wind meteen m'n lange haren weer te pakken had.
    Met een zucht begon ik het maar te vlechten, en bond een elastiekje om het einde. De lange vlecht liet ik over m'n schouder hangen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (ben een week op reis ,dus veel plezier allemaal ! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniël

    Ik luisterde naar de velkaring van Mysha dat enigsins overeen kwam met de reden waarop ik met tegenzin had gereageert, ik hielt er gewoon niet van om gecomandeerd te worden. De buitenlucht voelde opnieuw veel prettiger aan dan binnen waar je het gevoel had dat je elke keer als je er binnen liep weer opgesloten werd, zelf leun ga ik leunend tegen de muur staan waar Mysha zojuist tegenaan was gaan zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lauren Campbell

    'Sorry. Ik begrijp het wel,' glimlach ik. De wind blaast mijn haren in mijn gezicht, wat erg frustrerend is. Vlug maak ik een hoge paardenstaart en laat me dan naast Mysha op de grond zakken. 'Ik zal er vanaf nu opletten. En mag ik dan nu wat drinken?' Ik kijk haar grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    "Natuurlijk." Ik ritste de tas open, en trok het bovenste sjaaltje weg. "Wat wil je?" Zelf haalde ik de Limoncellofles er al uit en zette die op de grond neer.
    Vervolgens begon ik op zoek te gaan naar mijn sigaretten en haalde er één uit. Nadat ik hem weer in het zijvakje had gelegd ging ik op zoek naar mijn aansteker. Ik was altijd alles kwijt in die tas.
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Daniël, die tegen de muur leunde. Nadat ik mijn sigaret aan had gestoken, keek ik naar hem op. "En wat wil jij?" Nogmaals liet ik mijn ogen rustig over zijn gezicht glijden.
    Jammer dat hij niet op mijn kamer mocht komen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    Ik kijk naar de flessen. 'Mag ik de passoa?' Ik kijk op naar Daniël en Ryan. 'Blijven jullie staan of komen jullie ook zitten?' Ik kijk ze grijnzend aan en leg mijn staart over mijn schouder heen. Mijn haar was best wel lang. Ik lik over mijn droge lippen en zucht. Opeens miste ik mijn vriendje uit de gevangenis meer dan ooit. Ik kan het beeld niet uit mijn kop halen dat hij doodgeslagen werd. Ik slik en pak de fles. Ik moet nu iets drinken...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ehm, Elbrich? (no_chears)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Sorry! Ik probeer zoals altijd weer eens meerdere dingen tegelijk te doen terwijl ik weet dat het toch niet lukt XD}

    Daniël

    Zelf ga ik ook op de grond zitten en Ryan volgt al snel en besloot toen op Mysha's vraag te andwoorden, 'Limoncello' Andwoord ik waarna ik in mijn broerzak zoek naar mijn eigen sigaretten en haal al snel het pakje uit mijn broekzak en steek er één aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mysha Jae Lachesis
    Ik liet de rook ontsnappen, en nam een slok van de gele vloeistof. "Dan zullen we moeten delen," zei ik met een glimlach rond mijn volle lippen. Even keek ik hem aan, om vervolgens weer tegen de muur te leunen en een trekje te nemen van m'n sigaret.
    De wind bleef aanwellen, en even rilde ik. Maar ondanks de kou, was het niet ongezellig hier.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Daniël

    'Dan zullen we moeten delen' Zegt ze met een glimlach waarna ze weer tegen de muur leund. 'Daar heb ik geen probleem mee' Zeg ik ook glimlachend waarna ik de rook in kringen uitblaas. Ze leek aardig en was benieuwt hoe zij hier terecht kwam, jammer voor mij was ik erg slecht in het inschatten van mensen.


    Don't be like the rest of them, darling