• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    (haha is niets :p Jason zoekt wel een ander om lastig te vallen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik slenterde naar buiten en zag een jongen die ongeveer tien centimeter langer was als mij tegen een muurtje leunen. Hij had net zoals alle andere jongens die ik hier tot nu had gezien haar dat aan de lange kant was voor een jongen. Ik liep naar hem toe. 'Hi ik ben Sanne,' zei ik maar. Ik moest toch iemand spreken.

    Jasper de Ridder
    'Wat is er zo grappig?' Vroeg ik toen ik haar zag glimlachen. 'Ik wil ook wel lachen want opzich is deze plaats heel deprimerend vindt je ook niet? Ze hadden wel iets leukers kunnen doen met het behang en de schilderijen die hier hangen.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is er zo grappig?" vraagt hij. Ik grimas, dat is eigenlijk niet iets wat ik graag zou willen delen, met die agenten die mijn koffer doorzochten was het al erg genoeg.
    "Ik wil ook wel lachen want opzich is deze plaats heel deprimerend vindt je ook niet? Ze hadden wel iets leukers kunnen doen met het behang en de schilderijen die hier hangen."
    "Dat is zo." antwoord ik en kijk even om me heen. Saai en deprimerend met die schilderijen. Goed gezegd van hem. Ik richt mijn blik weer op hem.
    "Ik vroeg me af wat jij te bieden zou hebben als excuses." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hi ik ben Sanne,' hoorde ik opeens. Ik keek op naar een meisje die blijkbaar naar me toe was gelopen. Ze was er net nog niet, als ik het goed heb. Ik bekeek haar eventjes vluchtig. 'Nathan,' zei ik met een opgetrokken mondhoek als een klein glimlachje. Ze zag er goed uit. Waarom zagen alle meisjes er hier goed uit?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Finn den Bakkere
    Ik zat buiten eentje te roken en zag wat verder op Sanne met mijn kamer genoot praten,ging ze iedereen lastig vallen ofzo?


    (iemand die met Jason of Finn wil babbelen ?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Laurene wilt wel, maar ik moet zo wel gaan. Morgen ben ik er overigens de hele dag ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (oké een klein gesprek dan.)
    Jason van Huyse
    Nathan was de kamer uitgelopen en Jade negeerde me,dus ik besloot ook maar weg te gaan.Ik liep wat op de gangen,wachtent tot ik iemand tegen kwam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Laurene
    Ik fronste toen Jasper zomaar wegging. Vreemde kerel.
    Ik stond op en besloot om naar binnen te gaan, omdat ik het toch wel een beetje frisjes kreeg. Ik zuchtte, en na een tijdje zwierf ik door de gangen.
    Doordat ik zo was verzonken in mijn gedachten, knalde ik half tegen iemand op -Jason-.
    Ik draaide me om, en glimlachte flauwtjes. ''Sorry.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason van Huyse
    Ik liep op de gangen met mijn blik naar beneden.Voor de tweede keer botste iemand tegen me op,mischien was ik wel klein maar ook niet zo klein.Ik keek op"Sorry." zei ze en glimlachte flauwtjes.Ik zuchtte "Is niets,je bent de tweedie die tegen me aanloopt.Ik ben trauwens Jason." zei ik en bekeek haar eventjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Natuurlijk heb je mijn aanwezigheid,' zei ik. 'Maar ik heb op mijn kamer ook nog wel een fles whisky liggen als je geïnteresseert bent. Maar als je verteld dat ik hem heb zit een stel vrienden van me in de problemen dus beter doe je dat niet.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Aangenaam.'
    Nathan leek ouder als mij, wat opzich niet vreemd was omdat ik de jongste uit het tehuis was. 'Wat heb jij of je kerfstok?' Vroeg ik.
    Hij leek me wel oké.

    [sorry voor de late reactie, internet spacete hem]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Aangenaam Wat heb jij op je kerfstok?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan. Ik vroeg mij zelf af waarom ze het hier zo graag wilden weten. Toch leuker om er zelf achter te komen? Beetje uitdaging. 'Verschillende dingen,' zei ik met een klein glimlachje tegen haar. 'Waar wil je dat ik begin?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk heb je mijn aanwezigheid." zegt hij waardoor ik zachtjes moet lachen. Hij is waarschijnlijk de eerste hier die ik een beetje mag.
    "Maar ik heb op mijn kamer ook nog wel een fles whisky liggen als je geïnteresseert bent. Maar als je verteld dat ik hem heb zit een stel vrienden van me in de problemen dus beter doe je dat niet." Ik trek mijn wenkbrauwen geïnteresseerd op.
    "Wiskey? Waarom zou ik dat doorvertellen?" vraag ik, met mijn charmantste glimlach. Ik ben echt niet dom hoor, als ik dat doe heb ik zelf ook niets.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Ergens,' zei ik schouderophalend. 'Het maakt me niet zoveel uit, ik ben gewoon nieuwsgierig. Als klein kind ging ik altijd al opzoek naar mijn verjaardagcadeautjes en ik heb een grote voorliefde voor plaatsen waar ik niet mag komen dus het zal wel in mijn karakter zitten.'


    Remember to be ridiculous.

    (kga off,als ik morgen niets post,sorry daarvoor want vrijdag ben ik voor een week opreis dus,misschien tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Zodat je hier snel weer weg kan?' Opperde ik. 'Maar kom mee, je mag mijn kamer volgens de regels niet in maar ja, ik mag volgens de regels die fles whiskey ook niet hebben omdat het helemaal geen weekend is.'


    Remember to be ridiculous.