• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik ben er ook blij mee! Ik zei niet dat ik er niet blij mee was, ik had het daar eigenlijk helemaal niet over,' zei ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Ik had het over dat anderen wat jij zei, maar laat maar zitten. Anders word het te veel denk werk en daar zit ik niet echt op te wachten, maar zingen word het nu dus niet... Ik hou mijn waardigheid liever.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Zo wordt het niets als je overal problemen mee hebt vanwege je waardigheid maar laten we verder gaan. Wat dacht je van tekenen of dansen?' Vroeg ik. 'Het is geen van beide heel erg moeilijk en je bent er lekker mee bezig.'
    Tekenen en dansen waren twee dingen waar ikzelf veel van hield dus misschien dat het dan makkelijker was om een ander er ook enthousiast voor te maken en als het dat niet was dan hadden we het in elk geval geprobeerd. Dat was al iets en dan gingen we verder naar de volgende mogelijke hobby's. Ik moest de anderen vragen of zij misschien nog een idee hadden voor Nathan als we samen niets vonden.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Zingen kan je als je pech heb door het hele gebouw horen. Dan zakt mijn waardigheid veel sneller. Dansen en tekenen lijken me wel oké om te proberen. Als ik er slecht in ben, wat de kans groot is, dan zakt mijn waardigheid alleen bij jou,' legde ik simpel uit. 'En als jij het doorverteld, dan ga je eraan,' voegde ik er met een glimlachje aan toe.

    [ik ga naar bed. trusten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik hou ervan om te weten wat ik aan iemand heb. De misdaad die je hebt begaan kan veel zeggen over iemands karakter al heb ik nu wel een heel klein beetje een beeld van hoe je in elkaar zit." Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk hem aan met een glimlachje.
    "Nou vertel, wat denk je dat je aan mij hebt?" vraag ik aan hem op een cynische toon.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Dat weet ik niet maar ik weet wel dat je zo bot en afwijzend doet zodat mensen moeite moeten doen om je te bereiken,' begon ik. 'Je laat mensen niet toe omdat je ze niet durft te vertrouwen want je bent bang dat ze je zullen kwetsen. Heb ik gelijk of niet?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    'Dat weet ik niet maar ik weet wel dat je zo bot en afwijzend doet zodat mensen moeite moeten doen om je te bereiken. Je laat mensen niet toe omdat je ze niet durft te vertrouwen want je bent bang dat ze je zullen kwetsen. Heb ik gelijk of niet?"
    "Bijna." antwoord ik grinnikend, maar mijn ogen blijven kil en doen niet mee.
    "Het gaat mij er niet zozeer om of ze me kwetsen, dat is al iets wat moeilijk gaat, maar ik word hier liever niet gechanteerd of afgepest omdat ze bepaalde dingen van me weten."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik schoot in d lach. 'Wie hier kan jou nou weer gaan zitten chanteren?' Vroeg ik lachend. 'We zitten hier niet voor niets. Iedereen heeft wel iets gedaan dat blijkbaar niet kan dus chantage gaat niet echt goed lukken hier.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schiet in de lach, blijkbaar begrijpt hij dat wereldje helemaal niet zo goed als ik.
    "Wie hier kan jou nou weer gaan zitten chanteren? We zitten hier niet voor niets. Iedereen heeft wel iets gedaan dat blijkbaar niet kan dus chantage gaat niet echt goed lukken hier." Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Oh, dat is niet zo moeilijk hoor. Zolang Ik weet wat de rest heeft gedaan en zij niet weten wat ík heb gedaan is het a piece of cake for me." antwoord ik op hem.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Rikki laat ik je iets belangrijks vertellen,' zei ik serieus. 'Hier in Music Ends zitten allemaal mensen die door de maatschappij niet worden geaccepteerd, niemand maakt er nog een probleem van als je het aan een extra persoon verteld. We hebben er allemaal al een proces opzitten dus wat maakt het uit?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Rikki laat ik je iets belangrijks vertellen. Hier in Music Ends zitten allemaal mensen die door de maatschappij niet worden geaccepteerd, niemand maakt er nog een probleem van als je het aan een extra persoon verteld. We hebben er allemaal al een proces opzitten dus wat maakt het uit?" Ik schud even mijn hoofd en zucht zacht en afkeurend.
    "Hier is iedereens eigen keuze." zeg ik tegen hem en schud een beetje met de wikseyfles. Ik heb al veel te veel verteld tegen hem, vind ik dan.
    "Maar ik maak er wel een probleem van. Ik weet niet hoe sommige hier zijn dus hou ik mond tot ik het wel weet."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik haalde mijn schouders op. 'Dat is jouw eigen keuze, ik ben niet de persoon om daar dan moeilijk over te gaan zitten doen, misschien vindt ik het makkelijker om mensen te vertrouwen of ben ik gewoon niet zo slim als jij, we zullen wel zien.'
    Ik pakte de whiskey fles en nam nog een slok. Ik liet me niet zomaar uit het veld slaan.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is jouw eigen keuze, ik ben niet de persoon om daar dan moeilijk over te gaan zitten doen, misschien vindt ik het makkelijker om mensen te vertrouwen of ben ik gewoon niet zo slim als jij, we zullen wel zien." zegt hij nadat hij zijn schouders op had gehaald. Daarna pakt hij de fles uit mijn handen en neemt hij nog een slok. Hij vertrouwt mij in ieder geval genoeg om de alcohol aan mij te laten zien.
    "Ja, we zien nog wel." antwoord ik zacht en kijk weg. Het is eventjes stil voordat ik hem weer aankijk en glimlach.
    "Je mag wel raden wat ik gedaan heb."


    Your make-up is terrible

    Is er nog wat tegen Laurene gezegt? ~Laatste reactie van Jason?~ :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Volgens mij had jij als laatste gereageerd op pagina 14.]


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik keek naar het meisje. Mijn eerste ingeving toen ze weigerde het te vertellen was protestutie maar uiteindelijk leek ze me daar toch niet het type voor, moord paste gewoon niet bij haar en als ik naar haar keek was het vast ook geen geweldpleging want ze zag eruit alsof ze nog geen noot kon kraken met haar handen. 'Vandalisme?' Gokte ik. 'Het is maar een gokje omdat ik het echt niet zou weten.'


    Remember to be ridiculous.