• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Mijn ouders bulkten van het geld, hadden ze altijd al gedaan maar na de dood van Ivan waren ze harder gaan werken waardoor ons fortuin bleef groeien. Ze gaven me maar al te graag een zak geld om een paar weken van me af te zijn, ze aten bijna nooit thuis. Ze sliepen er helemaal nooit en als ze dat bij grote zeldzaamheid wel deden waren ze weg voor ik wakker werd. Pleegzorg was geen goede optie geweest, elkaar negeren wel. 'Het zal wel,' zei ik. 'Ik denk niet dat ik er ooit bij stil heb gestaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Dan is het dus het proberen waard,' zei ik vrolijk. 'Je hebt het nog niet echt gedaan dus je hebt er in elk geval geen hekel aan. Je vind wel iets dat bij je past... wat niet illegaal is dan,' voegde ik er snel aan toe.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Het zal wel. Ik denk niet dat ik er ooit bij stil heb gestaan." zegt hij. Dat kan maar één ding betekenen, hij heeft altijd genoeg geld gehad. Ik weet niet op welke manier en ben ook niet van plan om dat te weten. Ik zonder me toch liever af zodat ik aan niemand vast kom te zitten hier. Dat voegt voor mij niets toe.
    "Oh, dat kan. Dat hebben sommige mensen wel." antwoord ik met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ze leek rustig te reageren. Ik besloot dat ik het er nu toch maar op moest wagen om de vraag te stellen die ik bij haar zorgvuldig had uitesteld. 'Waarom zit je hier eigenlijk?' Vroeg ik rustig.
    Het was niets bijzonders hier, het kon niets zijn at me nog echt zou schokken.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dan is het dus het proberen waard. Je hebt het nog niet echt gedaan dus je hebt er in elk geval geen hekel aan. Je vind wel iets dat bij je past... wat niet illegaal is dan,' zei ze en ik moest er eventjes om lachen. 'Wie weet,' zei ik schouderophalend. 'Maar voor mijn gevoel doe ik nooit dingen wat illegaal is. De wet vind het illegaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in de lach. 'Volgens mij vinden mensen dat het probleem met de mensen hier in Music Ends,' zei ik lachend. 'We vinden geen van allen dat wat wij doen niet kan.'


    Remember to be ridiculous.

    [Oké, ik snap helemaal niks van die zin XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [geen van de mensen die daar zitten, vinden dat ze echt een fout hebben gemaakt. Het internaat heet Music Ends, staat aan het begin van het topic 1]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarom zit je hier eigenlijk?" vraagt hij en ik kijk hem aan, voor een moment bevroren. Voordat ik antwoord neem ik een slok van de wiskeyfles en draai in de inhoud een beetje rond.
    "Dat gaat jou niets aan." is mijn korte antwoord.
    "En jij?" vraag ik, als of er niets gebeurd is.


    Your make-up is terrible

    [Aha ik snap het nu.. Ik las zelf die zin nogal krom..]

    Nathan Deleon

    'Volgens mij vinden mensen dat het probleem met de mensen hier in Music Ends. We vinden geen van allen dat wat wij doen niet kan,' zei ze lachend en ik glimlachte. 'Tjah, dat is dan hun probleem.. Toch? Ik bedoel, denken ze nou echt dat ik na dit mijn dingen niet meer doe? Misschien iets minder, maar ik zal er nooit mee stoppen. Veelte leuk, maar vertel eens meer over de legale hobby's?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Als mij niets aangaat wat jij hebt gedaan waarom zou het jou dan iets aangaan waarom ik hier zit?' Vroeg ik.
    Als er iets was waar ik niet tegen kon was het wel met dubbele maatstaven meten. Daar moet je bij mij niet mee aankomen.

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou het idee is dus dat je iets leuks doet zonder dat het door de wet verboden is,' zei ik. 'Weet ik veel, je kan ook gaan ganzenborden of schaken als je dat leuk vindt hoo. Er zitten geen verplichtingen aan vast.'

    [moet ruimte maken voor mijn zus, kijk of ik vanavond de laptop kan krijgen]


    Remember to be ridiculous.

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Wat?!' Iet wat geschrokken door zijn vraag staar ik hem aan. 'Eh ja hoor. Het helpt wel,' mompel ik dan. Ik staar voor me uit en besef me dat ik mijn mes nog heb verstopt. 'Ben zo terug.' Ik spring op en ren weg. Vlug pak ik mijn mes en ren weer terug. 'Ben ik weer.'


    Ryan

    'Wat?!' Zei ze iets wat geschrokken, 'Eh ja hoor. Het helpt wel' mompelt ze vervolgens. 'Ben zo terug' Zei ze terwijl ze opsprong en weg rende, ze was al snel terug en door haar plotselinge verdweining en verschijning borrelde er een nieuwschierigheid in me op. 'Wat was je aan het doen?' Vroeg ik onwillekeurig en nam nog een slok van de drank.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ga even douchen.. Weet niet of ik nog terug kom of niet.. Anders morgen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan Deleon

    Ik trok een wenkbrauw omhoog. 'Een bordspel?' Ik tikte op mijn voorhoofd. 'Als ik een legale hobby moet of wil zoeken, dan wel één die niet zo saai is,' zei ik met een klein lachje. 'Jij word vanaf nu mijn hobby-gids dingetje. Moest je er maar niet voer beginnen,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en laat het mes zien. 'Die had ik even verstopt voor de zekerheid. Ik had het mes gebruikt om ze af te leiden, zodat we bij de sleutel kwamen. Ik wist dat ze me ging checken, dus heb ik hem daarna direct verstopt. Maar de kust is nu weer veilig,' glimlach ik. Ik laat me weer op de grond zakken en trek mijn knieën op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne