• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    Ik kijk haar grijnzend aan. "Nou, Sky, dat is best normaal hoor als het regent." grinnik ik.
    Ik giet de rest van het flesje in enkele slokken naar binnen. Na een tijd kijk ik grijnzend naar haar op.
    "Je drinkt niet veel, eh?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ze lijkt amy wel toen die ergens in het begin van rpg zat was!
    ze was verschrikkelijk!

    Ze begon tegen het water in haar flesje te spreken en zo.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Je drinkt niet veel eh?' vraagt Eadric. En ik kijk hem aan,
    'Nee, heb ik geen reden tot. Zonder drank ben ik ook al gezellig.' en ik kijk hem glimlachend aan. Volgens mij werd ik vervelend als ik dronk. Maar ik was in iedergeval relaxter.
    'Sorry,' zeg ik dan met een lach tegen hem. 'Ik zal maar niet nog een biertje drinken. Anders kun je me dadelijk nog wegdragen.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ik zou er geen meer drinken... niet dat ik het erg zou vinden om je weg te dragen, maar het is leuker om je echte ik te leren kennen. Niet je ikbenzatenlalervanallesuit-ik."
    Ik grinnik weer om wat ik gezegd had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hmm, misschien laat ik Amy nog eens zat worden... das echt nice! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Eadric grinnikt om wat hij gezegd had en ik glimlach naar hem.
    'Nou, als je mijn echte ik wilt leren kennen, vraag maar.' glimlach ik. 'Tenzij je een betere manier hebt om me te leren kennen.'
    En ik kijk Eadric recht aan. 'Want dan is dat makkelijker.' ik was echt losser geworden. Ik dacht zelfs, wat boeit het als Eadric wél iets van me wilt. Ik leef maar eens right. Dan mag ik ook wel lol maken. En ik schuif wat dichter naar Eadric toe, ongemerkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik leer je wel kennen door hier gewoon met je te spreken." grijns ik. "Hmmm, maar met enkele vragen lukt het ook wel. Waar is de mooiste plek waar je ooit bent geweest?" vraag ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    De mooiste plek waar ik ooit geweest was.. Ik dacht even na, maar antwoord dan:
    'Dat weet ik wel, dat was vorig jaar met Peter, het was op een bergtop, waar het uitzicht echt prachtig was. O, Peter is mijn broer.' en ik glimlach naar Eadric terug. 'Neeeexxxt!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, ik denk wel na, terwijl ik je over mijn mooiste plek vertel."
    Ik kijk peinzend voor me uit, terwijl ik het weer voor me zie.
    "Mijn ouders hebben me eens meegenomen naar de Niagara watervallen. Het is daar zowiezo prachtig, maar s'nachts... Het lijkt wel van de wereld dan. De waterval kleurt blauw en overal zijn lichtjes." Mijn ogen schitteren bij de herinnering.
    "Euhm ok... wat is je lievelingsfilm?" ging ik verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij vertelt erover en ik kijk hem aan, zijn ogen lijken het verhaal te weerspiegelen. Hij vindt het daar echt mooi, dat merk je aan hoe hij het vertelt. Dan valt me eigenlijk op hoe mooi hij er zo uit ziet in de regen, terwijl hij verteld. En ik glimlach onwillekeurig.
    'Euhmm.. Ok. Wat is je lievelingsfilm?' vraagt hij. En ik denk na,
    'Weet je dat je nu echt een lastige vraag stelt,' glimlach ik. Ik kijk hem aan. 'Dan ga ik toch voor.. Doonroosje. Een disney klassieker.' en ik kijk beschaamd weg,
    'Nu vind je me vast kinderlijk ofzo.' en even ril ik omdat de kou echt in mijn kleren gaat zitten. Het vuur was namelijk uitgegaan door de regen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik vind je huis niet kinderachtig." grinnik ik, maar dan zie ik haar rillen.
    "Hier." ik doe mijn jasje uit en sla het om haar schouders.
    "Het is niet veel, want het is ook nat, maar het is toch iets." glimlach ik. Onbewust was ik wat dichterbij komen zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach terug naar Eadric. Dat was best lief van hem. En ik kreeg het wel een beetje warmer, maar dat kan komen door het feit dat het wel charmant is. Gewoon het gebaar. Weet ik veel. Mijn gedachten begonnen een klein beetje in elkaar over te lopen door de alcohol die zijn werking ging doen.
    'Weet je Eadric, het is best een mooie dag vandaag.' en ik kijk hem glimlachend aan. Lag het nou aan mij of zaten we nu best wel dicht bij elkaar? Ach, het boeide me niets. Ik bleef gewoon lekker zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ja, het is een prachtige dag." glimlach ik. Eigenlijk had ik het meer over haar dan over de dag, maar dat zou zij nooit weten. Ik ga weer op mijn ellebogen achterover leunen en kijk naar de regen boven me.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik draai me om zodat ik gewoon naar Eadric kan kijken terwijl hij op zijn ellebogen leunt. Hij kijkt naar de regen, en ik kijk naar Eadric. Mooi cirkeltje toch? Telkens ontdek ik weer iets nieuws aan zijn gezicht, iets leuks of grappigs. Maar dan merk ik van mezelf dat ik de hele tijd naar Eadric staar dus kijk ik blozend weg. Ik weet niets te zeggen maar vind de stilte zo eigenlijk wel prima. Ik rilde alleen nog maar af en toe, maar ik had het werkelijk warmer met zijn jasje aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik kijk uit mijn ooghoeken naar Sky.
    "Heb je het nog koud?" vroeg ik plots. Ik kijk haar nu recht aan en glimlachte lief.


    “To live will be an awfully big adventure.”