• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ik schudde lachend mijn hoofd en liep samen met Rachel naar de Starbucks, als we bij de ingang komen stopte ik even. 'Rach,' zei ik meteen toen ik haar geschrokken aan keek. 'Dat zijn Pepe en Fabio, zij zitten bij Damon in het team.' zei ik vol bewondering. Ik was gek op sport, dus natuurlijk herkende ik ze meteen. 'Oké, normaal doen.' zei ik neutraal waarnaar ik Rachel meetrok naar het tafeltje. 'Hey, alles goed?' vroeg ik droogjes.

    Kurt

    Ik glimlachte alweer, maar toen ik Finn en Rachel bij de tafel zag staan verdween die alweer en keek ik de andere kant op. 'Fijn.' mompelde ik. Ik had nou net geen zin in Rachel. 'Hallo Finn.' mompelde ik, maar tegen Rachel zei ik niets, ik keek haar ook niet aan.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even. We lopen naar binnen en tot mijn spijt zie ik kurt en blaine. kurt negeerd me en zegt geen hoi ofzo. Ik kijk even naar de grond en besloot zelf gewoon normaal tegen hem te doen. "hoi allemaal" zeg ik dan maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Finn kent jullie al, weet ik zeker' mompel ik grijnzend.
    'Even kijken, dat is Finn. En Rachel, Pepe en Fabio' grijns ik.
    "Willen Pepe, Fabio Coentrao en Damon Smythe naar het vliegtuig vertrekken? Dank u wel." schelt er opeens door het vliegveld.
    'En toen, was het tijd' grijns ik, en sta op..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk naar Kurt en zie hem de andere kant op kijken en ik wist wat hij net zei en wat hij dacht. Ik kijk naar Rachel en Finn en ik glimlachte zwak naar hun. 'Heey' begroet ik ze beidde en kijk even snel naar Kurt. Ik zucht zachtjes, ik wist dat het een leuke vakantie werd, maar tussen Rachel en Kurt zou er misschien nog ruzie komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik keek niet meer om naar Rachel, ook al miste ik haar wel. Ik hoefde haar gewoon even niet te spreken. Dit moest een mooie vakantie worden en ik had geen zin in haar. Ik stond op en ik trok Blaine ook op, vervolgens liepen we mee achter de rest aan. 'Mijn vader zou helemaal gek worden, als hij wist wie wij allemaal ontmoette.' glimlachte ik. Ik bleef zijn hand stevig vasthouden.

    Finn

    Ik zuchtte, vanwege de spanningen tussen Rachel en Kurt. Hopelijk ging dat onze vakantie niet verpesten. Iedereen stond op en ik trok Rachel voorzichtig mee en keek Rachel aan. 'Dit word de beste vakantie ooit.' zei ik gemeend. Het kon niet beter worden, ik had al drie ster spellers ontmoet. Het was nu al perfect.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik keek de anderen aan en glimlachte wanneer ze erbij kwamen staan.
    Het was zo ver, we zouden Amerika dadelijk verlaten en nu pas merkte ik dat ik best zenuwachtig werd.
    Of eerder gespannen, op een goede manier dan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik knik, ik was niet van plan dit door de ruzie te laten verpesten.
    Natuurlijk, ik baalde verschrikkelijk maarja. we zette de koffers op de lopende banden en al die meuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik praatte nog wat in het Portugees met de andere twee, en liep toen naar het vliegtuig. De koffers enzo waren al meegenomen, dus ja.
    Ik liep het vliegtuig in, en kijk grijnzend terug.
    Nog steeds luxe..
    Ik draaide me om naar Finn.
    'Deze vliegmaatschappij sponsort Real, ooit dat filmpje gezien toen deze vliegmaatschappij begon met sponsoren? Toen zat ik zo te kloten, serieus.' grinnik ik..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:51 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Niet gezien, maar dit is zo cool.' zei ik nogal uitgelaten. 'Jij moet echt een geweldig leven hebben.' zei ik. En dan dacht ik dat ik het voor elkaar had om quarterback te zijn op school. Nou, Damon had het pas echt voor elkaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga slapen, ik reageer morgen weer. je mag rachel meenemen en sturen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    Hand in hand loop ik met Finn richtin ghet vliegtuig. Hij was an het kletsen met Damon en ik keek stil rond. Ik smste Kurt Zullen we deze vakantie normaal tegen elkaar doen zodat het voor iedereen leuk blijft? Mis je :(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik, en pak uit een laatje een tablet.
    'Deze' grijns ik, en geef de tablet waar het filmpje speelt..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik voelde me een beetje het derde wiel aan de wagen, al had ik daar niet echt een rede voor en besloot uiteindelijk om maar wat achter ze aan te slenteren.
    Zwijgzaam wandelde ik het vliegtuig in en voelde hoe mijn mond zich enkele millimeters verbaasd opende terwijl ik mezelf niet echt een houding wist te geven.
    Dit was zo geweldig mooi en immens groot voor een vliegtuig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte naar Kurt en knikte. 'Vast wel en mijn vader zou het ook niet geloven' zeg ik glimlachend, waarnaar ik even aan mijn vader dacht. Ik miste hem vreselijk en ik begreep niet, waarom hij zo deed. Mijn glimlach was onbewust weg en ik staarde voor me uit. De koffers en mijn tas werden in het vliegveld gezet en we hadden ingecheckt en alles. We liepen met zijn alle in het vliegtuig en ik keek even mijn ogen uit. Het was best een mooie vliegtuig. Ik trok Kurt mee naar voren en ging ergens met hem zitten. Ik wou bij het raam zitten, omdat ik het leuk vond om naar buiten te kijken. Ik glimlachte even naar Kurt en kijk uit het raam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik barstte in lachen uit vanwege het filmpje en gaf hem zijn tabblet terug. 'Je was zeker aan het kloten,' zei ik lachend waarnaar ik hem weer aan keek. 'Moet kunnen toch?' voegde ik er nog altijd lachend aan toe.

    Kurt

    Ik zag dat hij het moeilijk kreeg, toen hij het over zijn vader had. Zijn glimlach was ineens weg en hij staarde wat voor zich uit. Ik kneep iets harder in zijn hand en toen kwamen we het vliegtuig binnen. 'Oh mijn god..' mompelde ik enthousiast. Dit was geweldig! Niet te geloven wat Damon wel niet allemaal kon regelen, ik was nog nooit in een vliegtuig geweest en nu zat ik in een privé vliegtuig met blijkbaar drie prof voetballers op weg naar Spanje. Wie had dat ooit verwacht? Ik nam plaats naast Blaine en ineens maakte mijn mobiel een geluidje. Het is van Rachel ik zuchtte en rolde mijn ogen. Meteen verwijderde ik het sms'je. Ik had tegen haar gezegd dat ik haar niet meer hoefde te spreken, dus daar zou ik me ook aan houden... Voorlopig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.