• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    [dus het is nu avond van de volgende dag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik reed naar het vliegveld, en keek soms naar Quinn naast me.
    Natuurlijk zat Sebastian er ook in, en zelfs Santana.
    Ik heb wel veel moeite moeten doen haar uit het ziekenhuis te krijgen, maarja.
    Ik lees snel een sms die ik binnenkreeg.
    Sup Damon, ik en Pepe zitten bij de starbucks. Fabio]
    Ik grijns, Pepe en Fabio waren ook in Amerika, en gingen ook mee met dit vliegtuig.
    Een privé vliegtuig gewoon.
    Al snel zijn we er, en stappen uit.
    Met de koffers lopen we naar Starbucks, en grijnzend plof ik naast Pepe...


    El Diablo.

    Rachel
    Uiteindelijk was het tijd om te gaan. We ruimde alles netjes op en zette de tv uit. "op naar de zon" grijnsde ik naar Finn. We liepen naar zijn auto en beide gingen we zitten. Langzaam begon Finn te rijden naar het vliegveld. Zijn net bij Finn vertrokken zie jullie op het vliegveldsms ik nog even naar Damon zodat hij weet dat we onderweg zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolz ik dacht net ah ik ga zo slapen denk dacht dat het al 10 uur was ahha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ongemakkelijk keek ik het tafeltje waar we aan zaten rond en mijn blik bleef even bij Damon hangen waardoor ik glimlachte.
    Ik vond het fijn dat hij het naar zijn zin had, al moest ik toegeven dat ik me wat ongemakkelijk voelde aangezien ik ten eerste al niets van voetbal kende en ten tweede zijn vrienden niet kende.
    "Wanneer vertrekt het vliegtuig eigenlijk?" Wilde ik weten en dat waren de eerste woorden die ik had gezegd sinds we op het vliegveld aan waren gekomen.


    [Ben terug van shoppen en kan geen winkels meer zien :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik kijk even op mijn mobiel, nog zo'n drie kwartier' glimlach ik.
    'Stel je ons niet voor?' grinnikt Pepe.
    'Oh ja.' lach ik.
    Even zien..
    'Quinn, Pepe en Fabio, Pepe en Fabio, Quinn. Santana, Pepe en Fabio, Pepe en Fabio, Santana. En Sebastian kennen jullie al' lach ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Kurt zat al in de auto, waarnaar ik zijn koffer en mijn trainingstas in de achterbak dump en de rugzak op de achterbank zet. Ik stap ook in de auto en kijk even glimlachend naar Kurt en begin te rijden naar het vliegveld. Ik had er echt zin in, zowel Kurt. Hij kijkt me ook glimlachend aan en kijkt naar buiten. De vliegveld was opzich wel ver van hier, dus we moesten wel even flink doorrijden. Eenmaal daar stappen we samen uit, waarnaar ik onze koffer en tas pak en mijn rugzak. Ik doe mijn rugzak om en draag de tas en koffer sleepte ik mee. Samen met Kurt ga ik naar binnen en snel sms ik naar Damon. 'Waar zijn jullie? Kurt en ik zijn er. x B' sms ik naar Damon en wacht af op zijn reactie.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik keek Pepe en Fabio even aan en glimlachte wanneer Damon me aan hen voorstelde waarna ik Santana aankeek met iets wat op schuldgevoel leek.
    Subtiel haalde ik mijn mobieltje onder tafel en typte onder tafel blindelings een sms'je naar Santana.
    "Sorry dat ik niet zo lang op bezoek ben geweest in het ziekenhuis ;( x"
    Ik was van mening dat niemand zich hiermee moest bemoeien dus leek het me handiger om het te sms'en.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Starbucks sms ik terug.
    Ik kijk het groepje weer rond, en tik met mijn voet..

    Santana

    Geeft niet, ben al blij dat ik mee kan :') x S verstuur ik ongezien terug.
    Ik sla mijn benen over elkaar, en kijk naar de 3 voetballers tegenover me..

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:16 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    ik voel dat ik een smsje heb gekregen, vast Damon. Ik kijk er snel op en glimlachte en knikte in mezelf. 'Ze zijn bij starbucks' zeg ik tegen Kurt en hij knikte glimlachend, waarnaar we samen naar de Starbucks lopen. Ik zie ze al snel zitten met nog twee mensen die onbekend voor me zijn en loop naar ze toe, samen met Kurt. 'Heey, wij zijn er' zeg ik glimlachend tegen de groep en we aankomen bij de tafel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Als we er zijn na een lange rit tillen we de koffers eruit. Thanks de wieltjes onder de koffers. Ik pakte in mijn eene hand Finns hand en in de andere mijn koffer. Ik sms wel even waar ze zijn. zijn er waar zijn jullie?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Starbucks' sms ik weer.
    'Hee' zeg ik.
    'En dit zijn Kurt en Blaine, en dat Pepe en Fabio.' grijns ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik keek naar de twee onbekende gezichten aan tafel, waaraan Damon ons voorstelde. Ik kende ze niet omdat ik nooit voetbal keek en ook helemaal niet van sport hield. Ik stelde me gewoon voor, zoals ik normale mensen ontmoette. Normaal zou ik helemaal gek worden, in het bijzijn van beroemde mensen. Maar het kwam waarschijnlijk omdat ik ze niet kon. Toen ik me had voorgesteld had nam ik plaats aan het tafeltje en hield ik Blaines hand vast onder de tafel.

    Finn

    Ik keek een beetje bezorgd naar haar.
    'Lukt dat wel met je koffer?' vroeg ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:21 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "zo mega veel heb ik niet bij ik bedoel ik koop daar ook wel wat kleding., ow bij de starbucks verzamelen"zeg ik snel. Ik voelde weer wat trappeltjes in mijn buik "onze kleine mied wilt ook naar spanje" zeg ik grinniken.d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knikte vriendelijk naar de twee jongens, nadat Damon ons voorstelde aan hun. Ik zie dat Kurt gaat zitten en ik doe hetzelfde. Ik voelde zijn hand in de mijne en ik hield het teder vast en wreef met mijn duim over zijn rug van zijn hand. Ik glimlachte lief naar Kurt en keek de tafel rond. Ik had er echt zin in en ik had gewoon een grijns op mijn gezicht, omdat ik zo snel mogelijk in spanje wil zitten.


    One Who Travels A Higher Path.