• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    [Smakelijk!]

    Kurt

    'Oké, succes.' riep ik hem nog na waarnaar ik mijn haren kamde en een busje haarlak tevoorschijn haalde die ik altijd bij me had en tegelijkertijd mijn haren in model probeerde te krijgen in de tussentijd dat ik op Blaine moest wachten.

    Finn

    Ik genoot ook van de warme stralen die over mijn lichaam liepen en keek daarna naar Rachel. Ze was toch zo prachtig, ook al zag ze dat zelf niet. Ze was echt prachtig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ikzag hem een beetje kijken en ik keek even naar mijn buik. Gelukkig had ik nog niet van die striemen en blauwe plekken erop zoals je soms ziet. Ik duw Finn onder de douche voor zijn haren en sneaky draai ik de knop naar koud.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik voelde ineens ijskoud water over mijn lichaam gaan en huiverde. 'Niet cool,' zei ik terwijl ik kippenvel kreeg en haar nep-boos aan keek. Ik draaide snel het water wat warmer en zoende haar hartstochtelijk op haar mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk grijnzend naar hem. "zullen we zo even afdrogen en tassen in pakken?" stel ik voor terwijl mijn hand op zijn rug ligt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Is goed.' zei ik waarnaar ik het water uit draaide en naar mijn sportlocker liep. Daar haalde ik twee handdoeken uit en gaf ik er één aan Rachel. Ik droogde even kort mijn haar af, dan mijn lichaam en kleedde me daarna weer om. 'Dus, dan gaan we maar naar huis en hopen we dat er niemand thuis is.' mompelde ik. Waarschijnlijk zouden ze toch weg zijn, en ik had ook even geen zin in drama tussen Kurt en Rachel, maar hij was waarschijnlijk toch bij Blaine thuis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Snel droog ik me af en kleed ik me weer aan.
    Hij mompelde wat in zichzelf. ik wachtte even tot hij klaar was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik nam Rachel mee naar mijn huis en parkeerde mijn auto. 'Lagen je spullen nog thuis of nog steeds hier?' vroeg ik waarnaar ik haar mee naar binnen trok. Pfoeh, niemand thuis. Ik liep met haar naar mijn kamer en pakte een grote sporttas, dat zou voldoende voor mij zijn en pakte mijn spullen alvast in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "hiero" glimlach ik. Ik had toen alleen de belangrijkste spullen bij en die had ik nu gweoon bij. Ik pakte mijn koffer en stauwde die vol met spullen en kleding. "ik heb er echt zin in"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik ook, het is lekker om er even tussenuit te zijn en even niet te denken aan andere dingen.' verzuchtte ik. Ja, ik had echt alles verkloot en vergaf het mezelf nog niet van wat ik Rachel heb aangedaan. Wat een puinhoop heb ik er van gemaakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem bezorgd aan "Finn er is iets en ik wil graag weten wat want ik zie dat je ermee zit" zeg ik streng en zet hem op zijn bed neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Gewoon,' mompelde ik. 'Ik haat mijzelf voor wat ik gedaan heb tegenover jou.' zei ik naar waarheid, ik keek haar niet in haar ogen, maar langs haar heen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Okoé dat was te verwachten. Ik pak zijn gezicht vast en draai het zo zodat hij in mijn ogen moet kijken. "Finn alsjeblieft, ik heb het je vergeven kijk we moeten het niet vergeten maar ik hoop dat we er gewoon even een leuke tijd van kunnen maken want als we over een maand terug zijn is het nog 3 maanden en dan kun je je dochter vasthouden." zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik ben er weer en dankje! (: )

    Blaine Anderson:

    Nadat ik met de dokter heb gepraat gaf ik een hand als dank voor alles en hij knikte vriendelijk. Ik heb gelukkig een overeenkomst gemaakt en gelukkig ded hij niet moeilijk. Ik had gemerkt dat mijn dokters echt niet moeilijk deden met mij. Ik liep vrolijk terug naar Kurt en nuriede een vrolijk deuntje. Eenmaal bij Kurt, sla ik mijn armen om hem heen en glimlachend druk ik mijn lippen op zijn voorhoofd en kijk hem glimlachend aan. 'Het mag dat ik naar huis en op vakantie ga. Hij was namelijk blij dat ik even weg ga van alles. Hij wou namelijk niet dat ik naar school ging voor een tijdje, omdat ik rust nodig heb. Hij vond het beter als ik thuis bleef of op vakantie ging om uit te rusten van alles, wat er afgelopen dagen is gebeurd met mij en de andere' vertel ik en kijk Kurt lief aan. 'Hij zei van dat ik dan nog wel mijn medicatie moest slikken en elke dag goed moet uitrusten en nadat we weer terug komen. Dan moet ik voor een controle hier weer komen' vertel ik vervolgens en kijk hem afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:06 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dat is geweldig,' zei ik terwijl ik hem nogmaals omhelsde. 'En wij knappen heus wel op in España!' zei ik terwijl ik gebaren maakte toen ik ''España'' zei en lachte even, maar daarna werd ik weer serieus. 'Dit is echt even wat we nodig hadden, er lekker tussenuit. Het zal ons goed doen.' zei ik glimlachend.

    Finn

    Ik glimlachte weer zwakjes en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Vanaf nu maken we alleen nog maar leuke dingen mee,' beloofde ik haar, waarna ik me alweer iets beter voelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "een zwembad met een brandende zon in de buurt van strand jeh dat komt goed. Wie gaan er eigenlijk allemaal mee?" vraag ik dan. Stil hoopte ik dat Kurt en Blaine niet mee konden door een vage reden fozo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan