• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik glimlachte om zijn woorden, maar mijn glimlach verdween toen hij weer over mijn uitspraak begon en ik keek hem nep-boos aan. En plantte mijn handen in mijn heupen. 'Oh Blaine, blijf je me hier serieus mee plagen?' zei ik inmiddels alweer lachend.

    Finn

    Ik voelde de Slushee van mijn gezicht af druipen en sloot even pijnlijk mijn ogen. Ik haatte dit altijd zo erg, maar dat was dus een nadeel van Glee. 'Gaat het?' vroeg ik aan Rachel waarna ik Alex boos na keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {ok als alex mee mag.
    dan dwarsboomt hij inderdaad klaine
    & doet hij gewoon kut tegen iedereen behalve de populaires xD}


    Music is my life

    [gehheheh maar het is geweoon leuk als er iemand is die een beetje iedereen probeerd te kloten]
    rachel
    Ik voel het ijs over mijn gezicht en uit mijn haren glijden. Gelukkig had ik mijn ogen net optijd dicht geknepen. Ik keek boos naar Ales " gaat het?" vraag Finn aan me ik knik. "jep met jou" ik zag dat hij zijn ogen pijniljk knipperde en dat er slushee in zat "godverdomme vuile eikel dat het ook is" schol;d ik hardop. Ik pakte Finns hand en trok hem een wc in. Daarna begon ik met een vochtig doekje zijn gezicht schoon te maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rach, het is oké. Het lukt me zelf wel.' zei ik inmiddels alweer lachend. Ze was ook zo'n schatje, en had altijd goede bedoelingen. Ik hield mijn haren onder de wasbak en spoelde de stukjes ijs uit mijn haar. Toen het meeste weg was keek ik naar Rachel. 'Heb jij hulp nodig?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik lach het nu uit en kijk hem dan met een engeligegezichtje aan. 'Ja' zeg ik onschuldig en kijk hem lief aan. Ik loop van hem weg en pak mijn kleding van de grond en begin mezelf aan te kleden. Ik kijk hem grijnzend aan en laat mijn blik over zijn lichaam glijden en dan weer naar zijn ogen. Hij was prachtig en zo schattig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik keek lachend hoe hij de slushee uit zijn haren spoelde. "Denk het wel" geef ik toe. Ik kijk even hoever ik kan bukken met mijn buik maar dat was niet super ver. "great, ik maak mijn haren wel wat nat ofzo" mompel ik in mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Hij lachte me weer eens uit, maar ik wist dat hij het nooit zo bedoelde en schudde mijn hoofd. 'Misschien kan ik beter niets meer zeggen.' grinnikte ik waarna ik naar hem toe liep en hem een kusje gaf op zijn wang en me ook aan begon te kleden. Daarna zag ik mijn mobiel liggen en las ik Damons sms'je. 'Oh my god, we moeten morgenavond al weg.' zei ik tegen Blaine. 'Oké, begrepen! En Damon, voortaan nooit meer geheim houden dat jij een profspeler bent! (; Tot morgen, x K.' verstuurde ik terug.

    Finn

    'Ik heb een beter idee.' zei ik lachend waarnaar ik haar hand pakte en haar mee trok naar de jongens kleedkamer. Er was nu toch niemand want iedereen zat toch in de les en liep naar de douches. 'Dit zou wel wat makkelijker zijn.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begin te lachen als ik hem doorheb. "tsja het is wel makkelijker ja. maarre jou haren zijn nog niet helemaal swchoon" zeg ik en wenkbrauw met mijn wiebelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach.
    Begrepen! Was alleen omdat ik even rust wou hoor ;P verstuur ik..


    El Diablo.

    Finn

    'Tsja, maar er is maar één douche met warm water hier, en we zijn met z'n tweeën dus weet jij misschien een oplossing?' vroeg ik plagend aan haar met een speelse glimlach op mijn gezicht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik doe alsof ik diep moet nadenken "heel misschein kunnen we samen om ste beurt gaan" stel ik voor en kijk hem daarna lachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem verbaast aan. 'Dan moeten we snel wat regelen met de dokters' zeg ik nadenkend. 'En dan naar huis gaan om in te pakken' zeg ik vervolgens en kleed me snel om en kijk hem aan, waarnaar ik klaar ben. 'Wacht hier, ik kom zo terug, dan regel ik het met de dokter' zeg ik lief en plaats een kus in zijn nek, waarnaar ik uit de kamer ging naar de dokter om met hem te gaan praten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Dat kan, maar er zijn problemen met de boiler in de jongens kleedkamer. Dus dan heeft er één iemand nog een probleem.' zei ik lachend. Mijn smoesjes waren altijd best wel goed. 'Dus als we even snel samen douchen, kunnen we naar huis gaan om onze koffers in te pakken voor morgen.' stelde ik grijzend voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten, kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grijns "waarwacht je nog op" ik trek hem mee richting douche en kleed me snel uit. Zodra hij ook klaar is zet ik de douche lekker warm aan. "heerlijk" mompel ik. ik hou even mjion hoofd onder het water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan