• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Geen idee, misschien de hele Glee club? Het lijkt me vaag als wij de enigen zijn die meegevraagd worden.' zei ik schouderophalend. Toen zag ik haar blik en wist ik waar ze aan dacht. 'Lieverd, je zou ze toch ooit onder ogen moeten komen. Ik bedoel, Kurt is mijn stiefbroer en Blaine een hele goede vriend van mij. We gaan ze niet ontwijken, maar Het komt uiteindelijk wel goed.' zei ik met een troostende blik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:16 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even "ik weet het en ik mis ze ook heel erg maar ik ben gewoon bang dat ze me never nooit meer willen zien" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knikte en kijk hem lief aan. 'Wij gaan samen in spanje leuke dingen doen, zoals zwemmen, zonnen, leuke winkels bekijken, musea's, lekker eten, strand en vooral samen van elkaar genieten, Kurt' zeg ik gemeend en kijk hem aan. 'Ik heb er echt zin in, alleen met jou' zeg ik zachtjes en sloot even mijn ogen, waarnaar ik zijn hand vast pak. 'Kom, we gaan naar huis om onze spullen te pakken, want ik word gek hier in dit ziekenhuis' zeg ik, waarnaar ik hem mee trek naar mijn auto om naar mijn huis te gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik wreef haar troostend over haar rug en keek haar aan. 'Welnee, uiteindelijk zullen ze je het vast wel vergeven, Rachel. Geef ze even de tijd.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik maar `wat zullen we eens gaaan doen=´ vraag ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte en ik kreeg er ook heel veel zin in. Alle dingen waar we eerder vandaag over aan het fantaseren waren werden nu gewoon werkelijkheid. En ik was zo blij. We kwamen bij blaines huis aan en stapten uit, waarnaar ze naar zijn kamer gingen. Ik stopte zoveel dingen weer in mijn koffer en uiteindelijk moest ik erop zitten om hem dicht te krijgen. 'Moet ik je helpen met jouw koffer?' vroeg ik daarna lachend aan hem waarnaar ik moeite deed om mijn koffer te sluiten.

    Finn

    Ze knikte en ik luisterde naar haar vraag.
    'Wachten tot het morgen is?' vroeg ik lachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik gfrinnikte onbewust. "we kunnen misschien de hangmat ophangen?" stel ik voor en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Vraagje: vindt iedereen het dus goed als alex ook mee gaat. misschien dat hij vrienden is met damon en dat hij daarom mee mag}


    Music is my life

    [Sure! Zullen we dan nu skippen? ]


    El Diablo.

    [van mij kunnen we shippen kweenie met klaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat kan, maar daar ben ik op dit moment te lui voor.' zei ik lachend. 'We kunnen ook de hele dag in bed blijven liggen en in slaap vallen zodat het snel morgen is.' zei ik grijnzend.

    [Ik vind het best :3]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik trek hem mee en plof in zijn bed en trek de dekens over ons heen. Onbewust val ik in een diepe lange slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik schudde lachend mijn hoofd en hielp hem met zijn koffer dicht doen. Met mijn sterke kracht ging zijn koffer dicht en ik pakte vervolgens mijn grote trainingstas en een rugtas. 'Hoeft niet, Kurt' zeg ik lief en kijk hem even snel aan, waarnaar ik begin met inpakken. Ik nam mijn zwemkleding, badspullen, broeken/korte broeken, shirt's/ mouwloze shirt's, vesten, ondergoed, sokken, schoenen/teenslippers, haarlak/gel voor me haren, handdoeken, mp3-speler, strikjes en de rest wat ik nodig had mee. Ik doe het allemaal netjes in mijn trainingstas en mijn rugzak, zat geld, paspoort en andere dingen, wat ik nodig heb. Ik doe alles dicht en kijk Kurt weer aan. 'Ik ben ook klaar en heb alles' zeg ik zuchtend en strek even.

    (Nu kan het, want Blaine heeft nu ook ingepakt! ^^)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:42 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [oke tijdsprong morgenavond. iedereen moet vertrekken richting vliegveld
    zo iets]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben heel even eten, jullie mogen mijn personages wel even besturen maar het zou niet al te lang duren voordat ik terug ben.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.