• Ik krijg wel eens van die updates van mijn computer, die komen dan rechtsonder in beeld maar ik kwam er laatst achter dat de computer dan ook wat zegt en tot mijn verbazing is het best wel een mooie stem die het zegt. Ik vind die stem wel iets hebben (jullie zullen me nu waarschijnlijk heel raar vinden)

    Dus hebben jullie iemand waarvan jullie de stem heel mooi vinden?


    Physics is awesome

    Zoveel. Vooral in films, maar ook in het dagelijkse leven! *O*


    Til hug og blod.

    Nikki. Ze heeft zon lieve, schattige stem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarschuwing: iets van een Trojaans Paard ontdekt. :"D

    Gewoon standaard mannenstem. En de gast blijft zeggen dat de Avast! moet worden vernieuwd.
    1 woord daarvoor:
    Procrastination.

    Dragneel schreef:
    Waarschuwing: iets van een Trojaans Paard ontdekt. :"D

    Gewoon standaard mannenstem. En de gast blijft zeggen dat de Avast! moet worden vernieuwd.
    1 woord daarvoor:
    Procrastination.


    Nou, meestal staat het geluid niet aan en dan hoor ik het dus niet. En ik vind die standaard mannenstem beter dan zo'n computerstem


    Physics is awesome

    Ik val echt op stemmen. Ik vind dat mijn vriend een mooie stem heeft :3 Maar een oude crush van mij staat nog steeds op nummer 1 :'D


    -

    Toen ik Benedict Cumberbatch voor het eerst hoorde praten ben ik voor hem gevallen. x)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Toen ik Benedict Cumberbatch voor het eerst hoorde praten ben ik voor hem gevallen. x)


    Ah, ik had hetzelfde bij Niall. Ik had al een kleine voorliefde voor Ierland voordat ik 1D kende maar toen ik Niall hoorde, geweldig dat accent.


    Physics is awesome

    Van vele mensen c:


    The artist is the kid that survived.

    Praatstem?
    Lee Sungjong. Hij heeft zo'n aparte stem voor een jongen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Falling in love with your computer.
    Forever alone level 9000

    Tom Hiddleston. En een vriendin van mij heeft een hele mooie stem. -a-

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:56 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Genius schreef:
    Ik val echt op stemmen. Ik vind dat mijn vriend een mooie stem heeft :3 Maar een oude crush van mij staat nog steeds op nummer 1 :'D


    En wat vind je van de mijne? (wbw)


    Til hug og blod.

    Payzer schreef:
    Van vele mensen c:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn vriend zijn computer doet dat ook. (cat)

    Ik vind dat Alan Rickman een aangename stem heeft. Ik hoor hem graag praten. (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Luhan schreef:
    Praatstem?
    Lee Sungjong. Hij heeft zo'n aparte stem voor een jongen.

    Ik voeg hem en hem hieraan toe (cat) Die tweede heeft een heel lage stem die je bij z'n gezicht absoluut niet verwacht.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    David realle


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.