• Ik krijg wel eens van die updates van mijn computer, die komen dan rechtsonder in beeld maar ik kwam er laatst achter dat de computer dan ook wat zegt en tot mijn verbazing is het best wel een mooie stem die het zegt. Ik vind die stem wel iets hebben (jullie zullen me nu waarschijnlijk heel raar vinden)

    Dus hebben jullie iemand waarvan jullie de stem heel mooi vinden?


    Physics is awesome

    Ik ben verliefd op de stem van Matthew Bellamy, als hij zingt <3
    En ik vind het altijd wel sexy als mannen een beetje ruige, hese rockstem hebben (maar eigenlijk ook als ze zingen :'))


    Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow, without a little rain <3

    De stem van Maggie Smith, w-au-w.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    mijn crush :$


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Benedict Cumberbatch, Heath Ledger (oké, niet als The Joker eh) en Jude Law ;D


    Caution first, always.

    Oh, en Samuel L. Jackson ;D


    Caution first, always.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik word niet verliefd op de stem van mijn computer en wat is er mis met forever alone zijn?

    Het was een grapje. En zelf ben ik heel erg forever alone, dus helemaal niks. ^-^


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    (...)
    Het was een grapje. En zelf ben ik heel erg forever alone, dus helemaal niks. ^-^


    O, sorry. Als je er volgende keer een lachende smiley er achter zet, begrijp ik het waarschijnlijk wel.


    Physics is awesome

    De stem van mijn vriend (:


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    De stem van mijn vriend (:


    Ahw, wat lief.(H)


    Physics is awesome

    De stem van Harry Styles, unf.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ah, ik had hetzelfde bij Niall. Ik had al een kleine voorliefde voor Ierland voordat ik 1D kende maar toen ik Niall hoorde, geweldig dat accent.


    That's what I would say.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Coral schreef:
    De stem van Harry Styles, unf.


    De stem van Harry is ook erg mooi maar ik zou toch voor die van Niall kiezen.


    Physics is awesome

    Alan Rickman's stem is gewoon pure sex als je die hoort, I fell in love with his voice. Oh, en de stemmen van Christopher Eccleston en David Tennant.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Morbid schreef:
    Alan Rickman's stem is gewoon pure sex als je die hoort, I fell in love with his voice. Oh, en de stemmen van Christopher Eccleston en David Tennant.


    Alan Rickman speelde toch professor Sneep? Ik vraag het maar even voor de zekerheid, ben nooit zo goed met sommige actuers hun naam


    Physics is awesome

    Junichi Suwabe & Shayley Bouget.