• De stelling van deze week luidt:
    Fanfiction is sowieso slechter dan volledig zelfbedachte verhalen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    yelizcupcake schreef:
    Oneens en mee eens , sommige verhalen dat ik hier lees zijn zo kort en afstandelijk , ik vind dat een verhaal toch iets met je moet doen. En dat mis ik bij sommige wel van de fanfictions:(


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Oneens fanfiction kan heel leuk zijn!


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Ik ben het helemaal met deze stelling eens!!!

    Oneens. Ten eerste bestaat Quizlet voor 99% uit fanfictions en daar staat het ook wel grotendeels om bekend, denk ik. Zelf heb ik het ook leren kennen door een fanfiction. Ten tweede zijn er genoeg zelfverzonnen verhalen die niet goed geschreven zijn, en hele goede fanfictions. Ook andersom. Ik vind dan ook dat je er niet zo over kan oordelen, er zijn altijd twee kanten. Natuurlijk lijken de meeste fanfictions op elkaar, komt ook omdat er zoveel zijn. Maar de meeste die in de top staan, zijn wel degelijk goed en origineel. Anders komen ze ook niet in de top.


    Life takes us to unexpected places, love brings us home

    Oneens, ik lees zelf toch wel liever een verhaal met onbekende personen, maar fanfiction hoeft niet altijd slecht te zijn!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:52 ]


    When I'm 80, reading Harry Potter and my family will say to me, "After all this time?" I will say, "Always!"

    Nee, totaal niet

    compleet mee eens
    ik vind fanfiction altijd slechter dan een zelfbedacht verhaal.
    zelfbedacht is origineeler ook al kunnen er soms stukjes van andere verhalen inzitten


    Dit is mijn signature

    Mercurial schreef:
    Oneens. Een fanfiction kan even goed of slecht zijn als een verhaal dat gaat over onbekende personen.


    “Things never happen the same way twice.”

    Crocker schreef:
    Ik vind dat zoiets ligt aan het soort verhaal. Maar ik heb liever onbekende personen.

    Oneens.
    Ik heb zelf een verhaal met liefde tussen een gewoon iemand en een ster. Ja, ik vind dat toch supermooi en droom toch altijd weg bij zoiets. Een zelfbedacht verhaal is voor mij te zien waarover het gaat. Gaat het over liefde? I love it! Gaat het over oorlog of actie? Nee, niets voor mij. Maar over de stelling zelf ben ik het oneens en vind dat een zelfbedacht verhaal evenmooi of soms zelf slechter (in weinige gevallen) is dan een fanfiction verhaal.


    If it is meant to be, it will be !

    Ligt er aan, hoe het verhaal is bedacht. Toch vind ik helemaal zelf bedachte verhalen met zelf uigewerkte personage's leuker.


    I'm a fighter, let me go.

    Mercurial schreef:
    Oneens. Een fanfiction kan even goed of slecht zijn als een verhaal dat gaat over onbekende personen.

    Oneens. Ik vind de stelling niet eens kloppen: Een fanfiction is meestal ook helemaal zelfbedacht, alleen bestaat de hoofdpersoon ook in het echt, maar vaak wordt alleen de naam en het uiterlijk van diegene gebruikt en is het karakter niet eens hetzelfde als in het echt. Dat is bij mij tenminste vaak zo, en daarbij kunnen verhalen met onbekende personen even goed of slecht zijn als een fanfiction.


    The universal language of art.

    oneens
    het is niet eerlijk dat mensen worden nagekeken als ze fanfictions schrijven, sommigen zijn nou eenmaal (nog) niet zo goed in OP schrijven, maar daar mogen we ze niet op aankijken.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    het is echt zielig als je beroemdheiden gaat gebruiken omdat je zelf niets beters kunt bedenken, just my opinion