• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:
    Frodo
    Rider
    Katl1
    Huntelaar
    Crocker
    BlueRiver
    glims
    Daylight 1 2
    Jieber
    Lilium
    Eenhoornpoep
    Knife
    Obscura
    Petrificus
    Lunaaaaa
    Cuore
    xShadowGirlx
    Obscura
    Lunaaaaa
    swelo
    PercyWood
    Mockingjays
    Demi1309
    Knife
    xShadowGirlx
    Vampires
    swelo
    Jieber
    DamonSBitch
    lovegs4ever
    Kaboeki
    Secrett
    aquafresh
    Biebsels
    PainEnds
    CrissColfer
    Crocker
    HalStyler
    Courteous
    Amentia
    likeAgeneral
    DamonSBitch
    Vampires
    Courteous
    MELISSAx1D
    Ewijn
    Lunaaaaa
    Secrett
    IIlumination
    Clonmel
    ElfCitadel
    Demi1309
    Styx
    xSTARSHIP
    ElfCitadel
    swelo
    ANNEBOLEYN
    xMissMarije
    NovemberRain
    jessieXJ
    FUZZYBEAR

    Wachtlijst:
    Clare
    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:34 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tekst: Love Comes over de Lie
    Foto's: Jessica AWolf Remus

    Achtergrond
    Lettertype: Apart
    Sfeer: Pester en Verliefd
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie:nop
    xx


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Tekst: What if my dad is the bodyguard of TH? And I fall in love on one of them?
    Foto's: Melissa:http://data.whicdn.com/images/26453062/177751516512957453_zdgN2HMP_f_thumb.jpg
    Gustav:http://data.whicdn.com/images/17888472/tumblr_lurmvtYMkD1qeezato1_500_large.jpg
    Achtergrond:http://data.whicdn.com/images/4720829/tumblr_lb88yqHTgm1qbsjz2o1_400_thumb.jpg


    Lettertype: Verliefd
    Sfeer: Romantisch
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: nee


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    De foto van Gustav moet de middelste van boven zijn


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Tekst op cover: Afraid to fall in love again - en dan zo ergens vanonder ofzo in het klein: Louis Tomlinson
    Plaatjes: Van Louis Tomlinson mag je zelf 1 kiezen maar dit is het meisje, hij is wel klein, sorry
    Achtergrond: ik heb eigelijk niet zo een goed idee daarover, het mag best somber zijn
    zwartwit of kleur maakt niet zoveel uit, kies maar wat jij het mooiste vind (;
    Lettertype: whatever it takes - handwritten

    Het gaat er dus over dat Louis Tomlinson zijn vriendin verliest door zijn beroemdheid, zijn fans die haar uitschelden en dreigingen sturen, hij is daar helemaal kapot van want hij zag haar echt doodgraag. Hij wilt nooit meer in dezelfde situatie belanden & hij wilt een ander meisje nooit meer zoveel pijn doen door zijn beroemdheid. Dus: he's afraid to fall in love again.

    Dank je!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 13:24 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Heeft het promoten gewerkt?


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    Heeft het promoten gewerkt?

    Volgens mij wel ja! Bedankt!(flower)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Volgens mij wel ja! Bedankt!(flower)


    Gelukkig! Geen dank. (:


    Life is full of fake people

    Ik hoef ik cover, maar ik kwam gewoon even melden dat jouw covers echt perfect zijn! Wauw!


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Ik hoef ik cover, maar ik kwam gewoon even melden dat jouw covers echt perfect zijn! Wauw!

    Dankje(flower)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    DamonSBitch schreef:
    Tekst: Love Comes over de Lie
    Foto's: Jessica AWolf Remus

    Achtergrond
    Lettertype: Apart
    Sfeer: Pester en Verliefd
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie:nop
    xx

    Ik neem aan dat je bij de tekst Love Comes over the Lie bedoelde of Love comes over lies? Als dat niet zo is kan ik dat altijd nog veranderen.
    En zal ik de wolf links onderaan in de hoek zetten of vind je het zo mooi?


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 16:07 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    lovegs4ever schreef:
    Tekst: What if my dad is the bodyguard of TH? And I fall in love on one of them?
    Foto's: Melissa:http://data.whicdn.com/images/26453062/177751516512957453_zdgN2HMP_f_thumb.jpg
    Gustav:http://data.whicdn.com/images/17888472/tumblr_lurmvtYMkD1qeezato1_500_large.jpg
    Achtergrond:http://data.whicdn.com/images/4720829/tumblr_lb88yqHTgm1qbsjz2o1_400_thumb.jpg


    Lettertype: Verliefd
    Sfeer: Romantisch
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: nee

    Volgens mij is het: And I fall in love with one of them


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dankjewel


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Tekst: The day you saved me • Niall James Horan
    Foto's:
    1)meisje met bruin haar en bruine ogen, bijvoorbeeld: Klik maar je mag ook een andere zoeken. Haar armen het liefst bedekt of niet zichtbaar.
    2) Niall Horan (1D)
    Lettertype: maakt niet uit
    Sfeer: verdrietig/depressief
    Kleur/zwartwit: maakt niet uit
    Extra informatie: -


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Kaboeki schreef:
    Tekst op cover: Afraid to fall in love again - en dan zo ergens vanonder ofzo in het klein: Louis Tomlinson
    Plaatjes: Van Louis Tomlinson mag je zelf 1 kiezen maar dit is het meisje, hij is wel klein, sorry
    Achtergrond: ik heb eigelijk niet zo een goed idee daarover, het mag best somber zijn
    zwartwit of kleur maakt niet zoveel uit, kies maar wat jij het mooiste vind (;
    Lettertype: whatever it takes - handwritten

    Het gaat er dus over dat Louis Tomlinson zijn vriendin verliest door zijn beroemdheid, zijn fans die haar uitschelden en dreigingen sturen, hij is daar helemaal kapot van want hij zag haar echt doodgraag. Hij wilt nooit meer in dezelfde situatie belanden & hij wilt een ander meisje nooit meer zoveel pijn doen door zijn beroemdheid. Dus: he's afraid to fall in love again.

    Dank je!


    Ik had gelukkig nog een groter formaat van dat plaatje van dat meisje gevonden, dus heb ik die gebruikt.


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mijn topics!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen