• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:
    Frodo
    Rider
    Katl1
    Huntelaar
    Crocker
    BlueRiver
    glims
    Daylight 1 2
    Jieber
    Lilium
    Eenhoornpoep
    Knife
    Obscura
    Petrificus
    Lunaaaaa
    Cuore
    xShadowGirlx
    Obscura
    Lunaaaaa
    swelo
    PercyWood
    Mockingjays
    Demi1309
    Knife
    xShadowGirlx
    Vampires
    swelo
    Jieber
    DamonSBitch
    lovegs4ever
    Kaboeki
    Secrett
    aquafresh
    Biebsels
    PainEnds
    CrissColfer
    Crocker
    HalStyler
    Courteous
    Amentia
    likeAgeneral
    DamonSBitch
    Vampires
    Courteous
    MELISSAx1D
    Ewijn
    Lunaaaaa
    Secrett
    IIlumination
    Clonmel
    ElfCitadel
    Demi1309
    Styx
    xSTARSHIP
    ElfCitadel
    swelo
    ANNEBOLEYN
    xMissMarije
    NovemberRain
    jessieXJ
    FUZZYBEAR

    Wachtlijst:
    Clare
    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:34 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Demi1309 schreef:
    Titel: The Quest For Me
    Storie:Caitlin weet eigenlijk niks over zichzelf. Ze weet dat ze Caitlin heet, dat ze zeventien is en waar ze van houdt, maar ze weet niet wie haar echt ouders zijn en waarom ze sommige dingen kan. Ze kent niemand die gedachtes kan lezen, ze kent niemand die datums ziet in de ogen van sommige mensen en ze kent niemand die dromen heeft die echt uitkomen. Alleen zij heeft het. Nachtmerries die haar beangstigen, maar altijd uitkomen. Niemand weet van haar gaves, althans dat denkt ze. Ze krijgt vrienden, die volgens school de rare buitenbeentje zijn. Vijf personen die niemand kent. Volgens de school hebben zij duizenen geheimen. Net zoals zij zelf... Als haar ouders op een avond vermoordt worden, kan ze als enige bij haar drie vrienden terecht. Daar komt ze erachter hoe de echte wereld is en start ze een zoektoch naar zichzelf...
    Username:Nee, maar wel mijn echte naam: Demi de Gooijer
    Afbeeldingen: 1 Zij is de hoofdrolspeler, dus die moet wat meer naar voren komen.
    2
    3
    4
    5

    Het landschap graag als achtergrond, de jongen en het meisje moeten het meeste naar voren komen, want die zijn de hoofdrolspelers en het oog en de wolf graag een beetje naar de achtergrond, maar toch dat het duidelijk is.

    Sfeer:Een beetje dreigend en duister.
    Verder Wensen:Letters sierlijk, maar toch dreigend zeg maar.

    Hoop dat het lukt, als het te moeilijk of te veel gevraagd is zeg het me dan maar, dan kijk ik eventjes welke foto weg kan.


    De plaatjes zitten er allemaal in, alleen de achtergrond is bijna niet meer te zien. Het was heel lastig omdat die achtergrond zo langwerpig is.
    Ook heb ik er een andere wolf in gedaan, vind je dat erg?


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)

    De plaatjes zitten er allemaal in, alleen de achtergrond is bijna niet meer te zien. Het was heel lastig omdat die achtergrond zo langwerpig is.
    Ook heb ik er een andere wolf in gedaan, vind je dat erg?


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Vind hem heel mooi! Dank je! x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 12:20 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ze zijn allemaal heel mooi:)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mockingjays schreef:
    Ze zijn allemaal heel mooi:)

    Dankkje!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Knife schreef:
    Tekst: Satans steps
    Foto's: Ik weet niet precies wat ik wil, bij de extra informatie vind je wat ik wil schrijven, misschien kun je met deze foto's iets en anders mag je zelf als je het leuk vind iets verzinnen.



    Lettertype: Wat het mooiste is!
    Sfeer: Geheimzinnig
    Kleur/zwartwit: mag je zelf weten!
    Extra informatie: Er is een plek van rust, van de dóod, maar er is ook een andere doód en dat is de hell. Dit verhaal gaat over Raven die maar 1 ding wil, ze wil niet naar de hemel nee want ze vind dat ze dat niet verdient heeft. Het enigste wat ze wil is naar de hel toe gaan. Ze gaat het zwarte pad op, het pad van moorden en van andere slechte daden, maar nog steeds voorspeld haar oma die paranormaal is dat ze in de hemel komt, ze raakt haar pad kwijt. Word boos en dan is het moment daar, het moment dat ze haar eerste echte moord pleegt, ze word nooit op gepakt en haar oma verteld en weet dat ze in de hemel komt. Elke keer wanneer zij het mes in iemands lichaam neer zet word ze niet ontdekt, elke keer als ze dit doet raakt ze diepen in de put tot het einde er is. Ze gaat een moord plegen om de burgemeester... Zij is een martelaar, een moordenaar zonder patroon, het enigste wat ze wil is de hell in.

    Raven is dit meisje btw:


    Het heeft wat lang geduurd sorry daarvoor.


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik vind hem erg gaaf, maar kun je de letters heel misschien in een ander lettertype doen? ik vind dit niet zo mooi.. :x


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Ik vind hem erg gaaf, maar kun je de letters heel misschien in een ander lettertype doen? ik vind dit niet zo mooi.. :x

    Dankje:)
    Is goed, maar wat voor lettertype ongeveer?


    Dit, of iets sierlijkers?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:00 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Dankje:)
    Is goed, maar wat voor lettertype ongeveer?


    Dit, of iets sierlijkers?


    Nee, zo is ie perfect. Heel erg bedankt!


    I'm a fighter, let me go.

    Mag ik vragen wat voor progamme je gebruikt, ik gebruik fotoflexer, ik doe nog niet zo heel lang covers maken... dus


    ©1998

    Tekst: Famous insecurities
    Foto's: Emilie Nereng - Ian Somerhalder - Iets van een achtergrond?
    Lettertype: BASE 02
    Sfeer: Rustig, verliefd, romantisch.
    Kleur/zwartwit: Kleur.
    Extra informatie: Geen usernames. En niet teveel felle kleuren.


    Chaos is a ladder.

    Foto's:
    rechter gedeelte van de foto, rechtsboven


    daaronder


    daaronder


    linksboven


    daaronder


    daaronder


    Achtergrond



    Lettertype: iets engs en spooky
    Sfeer:thriller, dood, eng het moet je bang maken
    Kleur/zwartwit:kleur
    Extra informatie: titel: 666
    ondertitel: the devil awakens


    6 tieners gaan met elkaar op vakantie in een vakantiepark, ze komen terecht in huisje 666 van het 6e pad en het 6e huisje van de rij. Onderweg gebeurd er een ongeluk met de trein waarin ze zitten en hun bagage verdwijnt. Eenmaal bij het huisje aangekomen breekt de reservesleutel en valt de lamp naar beneden. een van hen wordt verliefd op iemand en verdwijnt plotseling

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 12:43 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    xShadowGirlx schreef:
    Titel; Black Tears
    Eventuele sfeer; Een beetje mysterieus & donker (niet te donker)
    Eventuele beschrijving van je story; Genre: Triller, Romantiek, Misdaad.
    Eventuele voorkeur voor lettertype; Sierlijk. Ik weet niet precies wat er mooi bij staat. Het moeten wel sierlijke letters zijn. Je moet maar kijken wat er het mooist bij is.
    Kleur-Zwart-wit: Het moet een beetje in de stel zijn van de foto met het meisje (dat ik je al in een pb'tje stuurde, beetje mysterieus).
    Iets anders?; De titel moet duidelijk te zien zijn. Mijn naam moet er ook in komen (als dat kan). Dat is: Belle fleur (kleine letter f!) Hoeft niet heel duidelijk, maar wel zichtbaar. Dan graag met het copybright tekentje er bij. Helemaal niet zo groot hoor, je moet maar kijken waar je hem kan proppen.
    Afbeeldingen; (De derde afbeelding is het belangrijkst. Zij is de hoofdpersoon. Die moet dan ook wat meer naar voren komen (en de tekst moet er uit! De scheuren moeten blijven zitten). Ik doe het in een link en niet al meteen de foto er zo bij. Nu heb je de volledige grote).

    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3

    Thank you! (flower)


    Ik heb een andere camera genomen omdat ik die er beter inkreeg.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)


    Ik heb een andere camera genomen omdat ik die er beter inkreeg.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Wow .., ik vind hem echt prachtig! Super mooi! Aaaa .., ik ben er echt heel blij mee! Ik weet niet of je hem misschien iets minder bruin kan maken en iets meer in de stijl van de foto van dat meisje. Ik weet niet of dat mooi is en of je er wel zin of tijd in hebt .. Maar voor de rest vind ik hem echt prachtig!


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    (...)

    Wow .., ik vind hem echt prachtig! Super mooi! Aaaa .., ik ben er echt heel blij mee! Ik weet niet of je hem misschien iets minder bruin kan maken en iets meer in de stijl van de foto van dat meisje. Ik weet niet of dat mooi is en of je er wel zin of tijd in hebt .. Maar voor de rest vind ik hem echt prachtig!


    Zo?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk