• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:
    Frodo
    Rider
    Katl1
    Huntelaar
    Crocker
    BlueRiver
    glims
    Daylight 1 2
    Jieber
    Lilium
    Eenhoornpoep
    Knife
    Obscura
    Petrificus
    Lunaaaaa
    Cuore
    xShadowGirlx
    Obscura
    Lunaaaaa
    swelo
    PercyWood
    Mockingjays
    Demi1309
    Knife
    xShadowGirlx
    Vampires
    swelo
    Jieber
    DamonSBitch
    lovegs4ever
    Kaboeki
    Secrett
    aquafresh
    Biebsels
    PainEnds
    CrissColfer
    Crocker
    HalStyler
    Courteous
    Amentia
    likeAgeneral
    DamonSBitch
    Vampires
    Courteous
    MELISSAx1D
    Ewijn
    Lunaaaaa
    Secrett
    IIlumination
    Clonmel
    ElfCitadel
    Demi1309
    Styx
    xSTARSHIP
    ElfCitadel
    swelo
    ANNEBOLEYN
    xMissMarije
    NovemberRain
    jessieXJ
    FUZZYBEAR

    Wachtlijst:
    Clare
    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:34 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Wow hij is super, hartstikke bedankt! Ik zal je username erbij zetten;) Echt super super super awesome :)


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    Wow hij is super, hartstikke bedankt! Ik zal je username erbij zetten;) Echt super super super awesome :)

    Mooi! Dankjewel :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    -

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:55 ]


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Tekst: Beautiful Pictures
    Lettertyp: Sierlijk
    Sfeer: Chique, gezellig
    Kleur/Zwart-wit: Als het kan in keur. Dan zou ik het mooi vinden als het een beetje, jha hoe leg je dat uit, een beetje bruine, chique tinten. (Ik zal zo wel een foto erbij sturen wat ik bedoe).
    Extra info: Ik heb al een hele lange tijd een foto story, alleen heeft die geen mooie cover. Dat zou je we moeten verwachten van een foto story.
    Dus zou je daar misschien een cover voor willen maken?

    Foto's:






    Life is full of fake people

    Dit bedoel ik met de sfeer die ik zoek:
    Het is even een willekeurige foto, maar die kleuren vind ik wel mooi.
    Ik hoop dat je weet wat ik bedoel.


    Life is full of fake people

    Uhm, zou je trouwens ff willen waarschuwen via een pb of gb als je hem af hebt.
    Gek genoeg krijg ik de laatste tijd (uhm, dan praat ik over 3 maanden) geen mail meer van Quizlet, maar bij instellingen staat het wel goed.
    Ik weet het: Pure vaagheid!


    Life is full of fake people

    Ik heb nog een nodig; voor mijn eigen verhaal

    Tekst: The only thing that matters is your destiny.
    Foto's: 1.
    2. 3.
    Lettertype: Een beetje donker, maar wel sfeer vol > als het kan net zoiets van het letter typte van Harry Potter.
    Sfeer: Donker, en Magisch
    Kleur/zwartwit: Het liefst kleur
    Extra informatie: Het is voor mijn eigen verhaal. Het gaat over een verloren rijk en dat een heks die heeft overgenomen en dat 4 uitverkorne de heks moeten verslaan.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    xShadowGirlx schreef:
    Uhm, zou je trouwens ff willen waarschuwen via een pb of gb als je hem af hebt.
    Gek genoeg krijg ik de laatste tijd (uhm, dan praat ik over 3 maanden) geen mail meer van Quizlet, maar bij instellingen staat het wel goed.
    Ik weet het: Pure vaagheid!

    Zal ik doen!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    xShadowGirlx schreef:
    Tekst: Beautiful Pictures
    Lettertyp: Sierlijk
    Sfeer: Chique, gezellig
    Kleur/Zwart-wit: Als het kan in keur. Dan zou ik het mooi vinden als het een beetje, jha hoe leg je dat uit, een beetje bruine, chique tinten. (Ik zal zo wel een foto erbij sturen wat ik bedoe).
    Extra info: Ik heb al een hele lange tijd een foto story, alleen heeft die geen mooie cover. Dat zou je we moeten verwachten van een foto story.
    Dus zou je daar misschien een cover voor willen maken?

    Foto's:








    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Obscura schreef:
    Ik heb nog een nodig; voor mijn eigen verhaal

    Tekst: The only thing that matters is your destiny.
    Foto's: 1.
    2. 3.
    Lettertype: Een beetje donker, maar wel sfeer vol > als het kan net zoiets van het letter typte van Harry Potter.
    Sfeer: Donker, en Magisch
    Kleur/zwartwit: Het liefst kleur
    Extra informatie: Het is voor mijn eigen verhaal. Het gaat over een verloren rijk en dat een heks die heeft overgenomen en dat 4 uitverkorne de heks moeten verslaan.

    Ik had moeite met het plaatje van het meisje erin te krijgen, dus als je daar niet tevreden mee bent en een ander plaatje ervoor weet wil ik dat ook nog wel proberen.


    Er kunnen dus nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.

    O ik was vergeten dat je een soort HP lettertype wil. Als je wil kan ik dat nog wel aanpassen als het lukt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:44 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hey, ik ben begonnen met een tweede story, zou je daarvoor ook een cover willen maken?

    Tekst: Chosen (met kleiner er onder: The beginning of the end)
    Foto's:

    achtergrond:


    of


    Als je de tweede gebruikt wil ik het japanse meisje graag in het midden, in de maan hebben.

    mensen:




    Ow dit meisje moet even rechtop gezet worden :$




    En als laatste, deze wil ik graag helemaal boven in, in het midden en het liefst een beetje vaag:



    Lettertype: Het liefst Chiller
    Sfeer: Spanning, magisch
    Kleur/zwartwit: kleur please
    Extra informatie: Het verhaal gaat over vijf jongeren die vreemde krachten krijgen en die niet kunnen beheersen. Ze worden in een internaat gestopt maar ze willen daar ontsnappen omdat er op hen wordt geëxperimenteerd. Ze moeten hun krachten snel onder controle krijgen omdat het anders het einde van de wereld kan betekenen.

    ps: Ik vind degene die je voor Obscura hebt gemaakt erg mooi (die hierboven dus) *hint hint* ^^

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:29 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik vind hem heel mooi! Thanks!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Lunaaaaa schreef:
    Hey, ik ben begonnen met een tweede story, zou je daarvoor ook een cover willen maken?

    Tekst: Chosen (met kleiner er onder: The beginning of the end)
    Foto's:

    achtergrond:


    of


    Als je de tweede gebruikt wil ik het japanse meisje graag in het midden, in de maan hebben.

    mensen:




    Ow dit meisje moet even rechtop gezet worden :$




    En als laatste, deze wil ik graag helemaal boven in, in het midden en het liefst een beetje vaag:



    Lettertype: Het liefst Chiller
    Sfeer: Spanning, magisch
    Kleur/zwartwit: kleur please
    Extra informatie: Het verhaal gaat over vijf jongeren die vreemde krachten krijgen en die niet kunnen beheersen. Ze worden in een internaat gestopt maar ze willen daar ontsnappen omdat er op hen wordt geëxperimenteerd. Ze moeten hun krachten snel onder controle krijgen omdat het anders het einde van de wereld kan betekenen.

    ps: Ik vind degene die je voor Obscura hebt gemaakt erg mooi (die hierboven dus) *hint hint* ^^


    Dit is de eerste keer dat ik zoveel plaatjes in elkaar zet dus ik hoop dat ik er wat moois van gemaakt heb.
    Ik wist alleen niet goed waar ik de tekst neer moest zetten omdat het al zo vol was, dus als je dat anders wil moet je het zeggen.


    Er kunnen dus nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)

    Dit is de eerste keer dat ik zoveel plaatjes in elkaar zet dus ik hoop dat ik er wat moois van gemaakt heb.
    Ik wist alleen niet goed waar ik de tekst neer moest zetten omdat het al zo vol was, dus als je dat anders wil moet je het zeggen.


    Er kunnen dus nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    OMG OMG OMG!! Zoo mooi echt geweldig! Dank je dank je dank je! You totally made my day! <3 Ech super awesome ^^ Sta hier haast in de woonkamer te springen van happyness :P Echt precies zoals ik het wilde! Thank you soooo much! Natuurlijk zet ik je username erbij ;)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:10 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    (...)

    OMG OMG OMG!! Zoo mooi echt geweldig! Dank je dank je dank je! You totally made my day! <3 Ech super awesome ^^ Sta hier haast in de woonkamer te springen van happyness :P Echt precies zoals ik het wilde! Thank you soooo much! Natuurlijk zet ik je username erbij ;)


    Dankje! Positieve reacties op mijn covers maken mij ook weer blij :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk