• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:
    Frodo
    Rider
    Katl1
    Huntelaar
    Crocker
    BlueRiver
    glims
    Daylight 1 2
    Jieber
    Lilium
    Eenhoornpoep
    Knife
    Obscura
    Petrificus
    Lunaaaaa
    Cuore
    xShadowGirlx
    Obscura
    Lunaaaaa
    swelo
    PercyWood
    Mockingjays
    Demi1309
    Knife
    xShadowGirlx
    Vampires
    swelo
    Jieber
    DamonSBitch
    lovegs4ever
    Kaboeki
    Secrett
    aquafresh
    Biebsels
    PainEnds
    CrissColfer
    Crocker
    HalStyler
    Courteous
    Amentia
    likeAgeneral
    DamonSBitch
    Vampires
    Courteous
    MELISSAx1D
    Ewijn
    Lunaaaaa
    Secrett
    IIlumination
    Clonmel
    ElfCitadel
    Demi1309
    Styx
    xSTARSHIP
    ElfCitadel
    swelo
    ANNEBOLEYN
    xMissMarije
    NovemberRain
    jessieXJ
    FUZZYBEAR

    Wachtlijst:
    Clare
    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:34 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    glims schreef:
    ooh, ik ben en er net achter gekomen dat je real life zo schrijft, niet als reallife. zou je het nog kunnen veranderen?


    Haha ik vond het al een beetje apart, maar ik dacht misschien is het wel express zo. Maar ik heb de tekst voor je verbeterd.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    haha, dankjewel!


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Titel: Kiss from a rose
    Beschrijving van de story: Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.
    Plaatjes:


    OF


    MET


    Beschrijving sfeer: verboden liefde, winter, drama, family.

    als de plaatjes niet mooi blenden, dan mag je zelf ook nog iets anders zoeken in de sfeer van schaatsen, winter en een blond, langharig meisje (:

    Wil je 'm naar me pb'en?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 17:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    DayLight schreef:
    Tekst: • They Call It Sisterlove • Twilight Saga •
    Foto's:
    Background:


    Personages:


    Lettertype: Lucida handwriting (of eigen suggestie)
    Sfeer: mysterieus, lief, licht
    Kleur/zwartwit: kleur
    Extra informatie:
    - Korte beschrijving tory: Ik ga mijn verhaal een beetje herschrijven, want hij is al best wel oud. het verhaal gaat over 4 zusjes die naar Forks verhuizen. Hier komen ze flink in de problemen met de vampiers en weerwolven.
    - Ik vind die je van de hunger games hebt gemaakt met robert pattinson en vanessa hudgens (hierboven ergens) erg mooi (stille hint, haha)


    Ik heb het lettertype Lucida handwriting niet dus ik heb gekozen voor iets wat er in de buurt kwam. En je laatste plaatje heb ik er naar veel proberen echt niet kunnen inkrijgen, dus die heb ik vervangen(no_chears)
    Het was sowieso erg moeilijk voor mij omdat het zoveel plaatjes zijn, dus ik hoop echt dat je hem mooi vind.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Jieber schreef:
    Tekst: Lost in the darkness
    Foto's: achtergrond , 1 , 2 , 3
    Lettertype: Zolang het maar sierlijk is maakt het mij niet echt uit.
    Sfeer: een beetje een donkere/bruin achtige sfeer.
    Kleur/zwartwit: kleur.
    Extra informatie: Het maakt me verder niet echt uit hoe je het doet, als het maar mooi word. =$



    Kijk maar wat je er van vindt.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)


    Kijk maar wat je er van vindt.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden.

    dankje, het is echt geweldig =D


    Life is a beautiful struggle

    Hellooo!
    Zou je er ook nog één van mijn andere story willen maken? (:
    Tekst: I know it feels like forever • Jasper Hale Cullen •
    Foto's: Achtergrond:


    Voorgrond:

    ,

    of


    Lettertype: Zelfde als die van Yuliette, of die van mijn vorige (:>
    Sfeer: Romantisch, licht
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Eigen inbreng is welkom, maakt me niet echt uit wat je ervan maakt haha, als die maar mooi wordt (:


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Lilium schreef:
    Titel: Kiss from a rose
    Beschrijving van de story: Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.
    Plaatjes:


    MET


    Beschrijving sfeer: verboden liefde, winter, drama, family.

    als de plaatjes niet mooi blenden, dan mag je zelf ook nog iets anders zoeken in de sfeer van schaatsen, winter en een blond, langharig meisje (:

    Wil je 'm naar me pb'en?



    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Titel: Like a fairytail
    Foto's:




    Lettertype: Maakt niks uit
    Sfeer: Romantiek met een tikje avontuur
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: -

    Kan je de link pb'en? Thanks!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tekst: Be strong - twins
    Foto's:
    Ik heb hier wat foto's die je kunt gebruiken, je mag zelf ook zoeken maar ik wil wel graag in het midden, onder aan in het klein een zwart witte roos hebben.

    De achtergrond als die van pas komt en je mag dus ook zelf zoeken:

    http://data.whicdn.com/images/23552287/tumblr_lznjcuhjkW1rneog6o1_500_large.jpg
    of
    http://data.whicdn.com/images/29615080/4960031097_1f2cb163e9_z_large.jpg


    Dit moet Black voor stellen, je mag zelf kiezen welke foto ook al ben ik echt fan van de eerste foto.
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m70tmgOgtB1r6ovreo2_500.jpg
    Of
    http://www.felicefawn.com/portfolio/IMAGES/black1.jpg
    Óf
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m72w6r8ur31rw7s9eo1_400.jpg


    Dit moet White voorstellen, welke foto je het beste uit komt weer. Ook vind ik de eerste weer het mooiste
    http://data.whicdn.com/images/30305816/542872_476427365704623_1530814088_n_large.jpg
    of
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m16hhubeDG1qlox2xo1_500.jpg
    of
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5l2kb2rNS1r5q2hao1_500.jpg
    óf
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5zu5eNS5v1ru39apo1_500.jpg


    Lettertype: Graag gewone sierletters, welke het precies is boeit me niet zo veel zolang de tekst duidelijk is en Be strong duidelijker is dan Twins.
    Sfeer: Pijn en verdriet.
    Kleur/zwartwit: Wat het mooiste uitkomt.
    Extra informatie: Ik zal even kort uitleggen waar de story over gaat, het gaat over Black en White die een 2ling zus zijn ook al lijken ze totaal niet op elkaar, ze kunnen het ook niet met elkaar vinden tot White naar een nieuwe school gaat waar ze word gepest, het gaat van erger naar erger en dan juist op het moment dat ze een band krijgt met Black vliegt hun huis in de fik waardoor haar 2ling zus overlijd, wat er dan gebeurd is nog geheim. De story komt binnen kort Online.


    I'm a fighter, let me go.

    DayLight schreef:
    Hellooo!
    Zou je er ook nog één van mijn andere story willen maken? (:
    Tekst: I know it feels like forever • Jasper Hale Cullen •
    Foto's: Achtergrond:


    Voorgrond:

    ,

    Lettertype: Zelfde als die van Yuliette, of die van mijn vorige (:>
    Sfeer: Romantisch, licht
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Eigen inbreng is welkom, maakt me niet echt uit wat je ervan maakt haha, als die maar mooi wordt (:


    Bedoelde je dit lettertype?
    Er kunnen nog dingen veranderd worden.
    Ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)


    Bedoelde je dit lettertype?
    Er kunnen nog dingen veranderd worden.
    Ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Superrrr gaaf!!
    vind hem echt heel erg vet!!
    Twijfel alleen nog een klein beetje over het lettertype,
    denk jij dat het mooier wordt met een minder sierlijk lettertype?


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    DayLight schreef:
    (...)

    Superrrr gaaf!!
    vind hem echt heel erg vet!!
    Twijfel alleen nog een klein beetje over het lettertype,
    denk jij dat het mooier wordt met een minder sierlijk lettertype?

    Dankje! Daar ben ik echt heel blij mee.
    Ik heb nog een wat minder sierlijk lettertype gekozen, dan kan je zelf kijken wat je het mooisst vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Eenhoornpoep schreef:
    Titel: Like a fairytail
    Foto's: Lettertype: Maakt niks uit
    Sfeer: Romantiek met een tikje avontuur
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: -

    Kan je de link pb'en? Thanks!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Knife schreef:
    Tekst: Be strong - twins
    Foto's:
    Ik heb hier wat foto's die je kunt gebruiken, je mag zelf ook zoeken maar ik wil wel graag in het midden, onder aan in het klein een zwart witte roos hebben.

    De achtergrond als die van pas komt en je mag dus ook zelf zoeken:
    (...)

    Lettertype: Graag gewone sierletters, welke het precies is boeit me niet zo veel zolang de tekst duidelijk is en Be strong duidelijker is dan Twins.
    Sfeer: Pijn en verdriet.
    Kleur/zwartwit: Wat het mooiste uitkomt.
    Extra informatie: Ik zal even kort uitleggen waar de story over gaat, het gaat over Black en White die een 2ling zus zijn ook al lijken ze totaal niet op elkaar, ze kunnen het ook niet met elkaar vinden tot White naar een nieuwe school gaat waar ze word gepest, het gaat van erger naar erger en dan juist op het moment dat ze een band krijgt met Black vliegt hun huis in de fik waardoor haar 2ling zus overlijd, wat er dan gebeurd is nog geheim. De story komt binnen kort Online.



    Ik heb de twee achtergronden door elkaar gedaan, maar dat zie je volgens mij niet meer:S
    En het vuur heb ik een beetje door het meisje dat door de brand omkomt heen laten schijnen.
    Ik kan nog dingen veranderen.
    Ik hoop alleen dat je hem niet te druk vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk