• National Novel Writing Month gaat weer beginnen op 1 augustus!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Morbid (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    MrWolowitz (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - The stranger in my head
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bane (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - Dead end


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en vooruitgang neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vivaldi schreef:
    (...)

    Wow, dan ben je al best ver! Hoelang ben je al bezig?
    Dat is goed dat je dat al allemaal voor elkaar hebt!
    Euh, ik zit nu op de 12.000 woorden, ben kort geleden mee begonnen. En het leukste moet nog gebeuren. Ik heb heel veel scenes in mijn hoofd zitten die eruit moeten en voorlopig weet ik wel waar ik heen moet! :3


    Een jaar (: Maar het heeft heel lang stilgelegen. Ik ga er nu eindelijk weer aan beginnen met frisse moed tijdens NaNo (:
    Oh oke, dat is ook al wel wat! Haha, het leukste gebeurt altijd pas na 30K of zo ;D
    Leukleuk! Kan niet wachten tot het begint! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het lijkt alsof ik met allemaal oude mensen in een Cabbin zit...
    Een van 13 twee van 15 met mezelf erbij en dan 1 van 24 en 2 van in de dertig...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:07 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MrWolowitz schreef:
    Het lijkt alsof ik met allemaal oude mensen in een Cabbin zit...
    Een van 13 twee van 15 met mezelf erbij en dan 1 van 24 en 2 van in de dertig...

    Ik zit met vier mensen tussen de veertien en de zestien en een achttien jarige.


    Ex astris, sciencia

    Wat voor soorten verhalen gaan jullie eigenlijk schrijven?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MrWolowitz schreef:
    Wat voor soorten verhalen gaan jullie eigenlijk schrijven?


    Romance, drama en jij?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    MrWolowitz schreef:
    Het lijkt alsof ik met allemaal oude mensen in een Cabbin zit...
    Een van 13 twee van 15 met mezelf erbij en dan 1 van 24 en 2 van in de dertig...


    Ik zit bij mensen van mijn leeftijd en jonger.
    Maar goed, als je je cabin niet leuk vindt, kun je altijd nog eruit gaan en je opnieuw laten indelen! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    MrWolowitz schreef:
    Wat voor soorten verhalen gaan jullie eigenlijk schrijven?


    Over een persoon die gepest wordt.


    26 - 02 - '16

    MrWolowitz schreef:
    Wat voor soorten verhalen gaan jullie eigenlijk schrijven?

    Een verhaal over het beginnen met schrijven en de lange weg die je schrijfvaardigheid ondergaat. Van verhaal dat door een kind kan geschreven zijn tot verhaal dat het best waard is gelezen te worden. Tegelijk zie je hoe het dagelijks leven van het hoofdpersonage impact heeft op de onderwerpen enzo.


    Ex astris, sciencia

    Lilium schreef:
    (...)

    Een jaar (: Maar het heeft heel lang stilgelegen. Ik ga er nu eindelijk weer aan beginnen met frisse moed tijdens NaNo (:
    Oh oke, dat is ook al wel wat! Haha, het leukste gebeurt altijd pas na 30K of zo ;D
    Leukleuk! Kan niet wachten tot het begint! (krul)


    Haha, ja precies! (: Ik schrijf gewoon lekker verder (ook deze maand) en ik zie wel hoe het komt. Ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg om mijn verhaal nu ineens stil leg. x)
    Ik ook niet! Misschien maak ik dan eindelijk een boek af.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    MrWolowitz schreef:
    Wat voor soorten verhalen gaan jullie eigenlijk schrijven?


    De Science Fiction kanten uit. Het speelt zich af in de toekomst. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Klinkt alsof het een mooi verhaal gaat worden Bronte.
    Mijne gaat over Magie rond 1200 met vooral veel gevechten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vivaldi schreef:
    (...)

    Haha, ja precies! (: Ik schrijf gewoon lekker verder (ook deze maand) en ik zie wel hoe het komt. Ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg om mijn verhaal nu ineens stil leg. x)
    Ik ook niet! Misschien maak ik dan eindelijk een boek af.


    Haha succes dan (:
    Ik moet me ook echt inhouden, maar ik schrijf gewoon verder aan andere kleine verhalen. Ik hoop dat ik mijn boek afkrijg tijdens deze NaNo en dan ben ik echt benieuwd wat ik eigenlijk ga doen in November hahah.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Haha succes dan (:
    Ik moet me ook echt inhouden, maar ik schrijf gewoon verder aan andere kleine verhalen. Ik hoop dat ik mijn boek afkrijg tijdens deze NaNo en dan ben ik echt benieuwd wat ik eigenlijk ga doen in November hahah.

    Ik weet al wat ik ga doen in November. Ik en Austen gaan een verhaalswitch doen, om te zien hoe anders verhalen met hetzelfde idee lopen bij ons :)


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ik weet al wat ik ga doen in November. Ik en Austen gaan een verhaalswitch doen, om te zien hoe anders verhalen met hetzelfde idee lopen bij ons :)

    Dat is best wel een geweldig idee...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronte schreef:
    (...)
    Ik weet al wat ik ga doen in November. Ik en Austen gaan een verhaalswitch doen, om te zien hoe anders verhalen met hetzelfde idee lopen bij ons :)


    Dat is echt een superleuk idee!
    Ik weet echt nog niet...
    Misschien krijg ik wel een idee als ik mijn huidige verhaal af heb (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.